Pana la urma nu s-a ales tot praful de ideea mea. Eu si Harry ne-am urcat in avion si ne-am pus parasutele, dupa care am asteptat sa ajungem la o inaltime buna.
Harry: Imi pare rau, Jessy..
Eu: Pentru ce ? Nu are de ce sa iti para rau, asta e, lui i-a fost frica, dar macar o sa sar cu tine si asta e ceva . Multumesc oricum pentru tot.
Dupa ce am spus asta l-am sarutat scurt pe obraz si l-am ciufulit.
Harry: Aaah, Jessy !!
Eu: Hahaha !!
Harry: Stii ca urasc sa...
Pilot: Cred ca altitudinea e destul de buna acum.
Cand am auzit parca mi s-a pus un nod in gat. Vroiam sa sar, dar nu o mai facusem niciodata si cand am mers langa usa si am vazut cat de sus eram, mi s-a facut o frica...
Eu: H...Harry ?
Harry: Si eu il am.
Eu: C..ce ?
Harry: Sentimentul ala. Dar stai linistita, nu ti se va intampla nimic. Esti cu mine.
Eu: Stiu, dar ..
Harry: Nu te gandi, doar fa-o si vei fi surprinsa de cat de mult iti va placea senzatia.
Eu: Ok.
Harry: Bun, la 3 !
Eu: Bine.
Harry: 1, 2, 3 !!
Si am sarit ! Avea dreptate ! Senzatia era incomparabila ! Puteam vedea absolut totul ! Si era minunat, chiar daca nu aveam nici cea mai mica idee ce erau locurile alea pentru ca nu mai fusesem niciodata acolo.
Eu: A!! Harry, e al naibii de tare!
Harry: Stiu ! Suntem deasupra tuturor, am putea fi stapanii lumii !
Eu: Dar pilotul ala e mai sus decat noi, haha !
Harry: Nu te gandii la ceilalti, gandeste-te doar la tine, imagineaza-ti ca esti singura persoana din intreaga lume, straieste clipa ! Iuhu !!
Ador cand Harry ma face sa ma simt asa. Nu mai sunt reguli cand sunt cu el, toti dispar ! Ma bucur asa mult ca suntem prieteni !
Eu: Harry ?
Harry: Da ?
Eu: Ce bine ca avem asta !
Harry: Asta ?
Eu: Prietenia noastra !
Harry: O vom avea mereu ! Suntem si vom ramane cei mai buni prieteni.
Eu: Stii ? Te-as imbratisa dar...
Harry: Haha, da, realizez ca suntem in aer.
Eu: Hey, uite-l pe Louis, ne face cu mana.
Harry: Da, daca il vedem inseamna ca ne apropiem. Pregateste-te de aterizare.
Eu: Ah, la naiba !
Harry: Da, si eu simt la fel.
Aterizarea nu a fost atat de rea pe cat mi-o imaginasem. Am aterizat pe iarba, nu ne-a durut nimic . Probabil deaia a trebuit sa ne parasutam pe o pajiște pustie. Asa nu aveam cum sa ne lovim de nimic.
Louis: Hey, cum a fost ?
Eu: A fost nebunie, nu stii ce-ai pierdut, haha !
Louis: Ohoo, crede-ma ca stiu.
Harry: Haaah ! ( cascat )
Eu: Deja ti-e somn ? E deabia 7.
Harry+Louis: Uite cine vorbea.
Eu: Auch !
Toti: Hahahhaha !
Ne-am intors la hotel unde am fost asaltati de ceilalti, care ne-au intrebat cum a fost.
Harry: A fost super, dar eu nu mai pot sa stau. Sunt prea obosit si nici parul nu imi mai sta cum trebuie...
Zayn: Deja ne parasesti, cretule ?
Harry: Mda...se pare ca da. Noapte buna!
Toti: Noapte buna!
Carlise: Deci, tu si Louis v-ati impacat ?
Eu: Dap.
Carlise: Si te bucuri ?
Eu: Ce întrebare, normal ca ma bucur.
Louis: La fel de mult ca mine.
Carlise: Awww ! Ce dragut ! Zayn !
Zayn : Da ?
Carlise: Buzele, te rog !
Zayn: La comanda ta.
Eram foarte fericita. Totul mergea perfect, nimic nu imi mai putea strica ziua..
Niall: Si ? Cand va faceti bagajele ?
LA NAIBA !
Meh, le fac maine.
Eu: Baieti, la ce ora plecam maine ?
Zayn: Avem la 10 avionul.
Mda, am timp daca ma trezesc pe la 8. Dar ca sa ma trezesc la 8 trebuie sa ma culc devreme..
Eu: Louis, eu ma duc la culcare, maine vreau sa ma trezesc mai devreme.
Louis: ok, vin si eu.
Zayn+Carlise: Noi mai stam pe aici.
Eu+Louis: Ok, noapte buna !
Doamne, cred ca e prima oara cand ma culc chiar atat de devreme, dar stiu ca daca ma culc prea tarziu nu am cum sa ma trezesc la 8.
Am intrat in camera si m-am dus in baie sa imi fac un dus. Apa era perfecta. Mi-am dar jos hainele si mi-am lasat pielea mangaiata de fierbanteala apei. Totul era ok, pana cand usa s-a deschis deodata. Am simtit ca mor acolo. Era Louis.
Louis:Nu te speria , ma gandeam ca poate vrei sa facem un dus impreuna.
M-am intors cu spatele si mi-am acoperit fundul cu buretele.
Eu: Louis, iesi te rog afara.
Louis: Pai..
Eu: LOUIS, IESI !
M-a luat complet prin surprindere, nu stiam ca va intra asa peste mine, nu vroiam sa fac dus cu el, era evident ce vroia si eu nu eram pregatita, ce naiba ?!
Am respirat usurata cand a iesit, dar nu eram sigura daca vazuse sau nu ceva. Oricum, sper ca m-am intors la timp si data viitoare o sa incui afurisita aia de usa !