M-a ridicat si m-a impins in perete, sarutandu-ma si mai puternic. Doamne, cat de bine saruta !! I-am raspuns si mi-am infipt unghiile in umarul lui. Ma simteam imcredibil ! Buzele lui ma stimulau, ma faceau sa ma simt diferita, mai frumoasa. Mainile lui, care erau pe talia mea, au coborat incet spre fundul meu, strecurandu-se in buzunarele de la spate. Buzele noastte s-au desprins, iar ale lui au coborat la nivelul gatului meu, muscandu-l usor . Am inceput sa respir sacadat, pentru ca muscaturile lui deveneau mai puternice, dar ce simteam era ceva intre durere si placere. Si-a desprins deodata buzele de gatul meu si m-a privit adanc, usor intristat.
Harry: E..esti..bine ?
Respira greoi . Ochii ii straluceau atat de tare , iar abdomenul lui era usor vizibil prin tricou, din cauza ca se udase de la ploaie.
Eu: Da, da !
I-am apucat capul si l-am tras din nou spre gatul meu, provocandu-l sa il sarute iar. Si in timp ce facea asta, iar eu muream de placere, mi-a ridicat baza tricoului, mainile lui strecurandu-se sub el si atingandu-mi pielea. Am gemut fara sa vreau si l-am sarutat. M-a luat in brate si m-a dus inauntrul hotelului, nepasandu-i ca lumea de la receptie ne privea. Inima imi batea atat de tare ! Iar sarutarile lui ma excitau si imi intaratau dorinta de a o face . Da, asta vroiam.
Harry: Jess...
Eu: H..hai in camera !
A dat din cap aprobator, dandu-si parul pe spate dintr-o miscare a capului si a urcat scarile cu mine in bratele lui, deschizand usa camerei cu nerabdare camd am ajuns sus. Spre norocul nostru, nu era nimeni acolo. Probabil toti erau la Niall si Louis.
Si-a lipit fruntea de a mea si m-a privit fix in ochi.
Harry: Cum ...poti..
Eu: ..?
Harry: ..Sa fii..atat de frumoasa ?
Awwww !!!!
Am chicotit si mi-am lasat capul in jos usor rusinata, dar el m-a luat usor de barbie facandu-ma sa imi ridic capul.
Harry: Iarta-ma.
Eu: Te-am iertat deja.
Harry: Te iubesc atat de mult !
Eu: Eu mai mult ! am spus si am chicotit, sarutandu-l scurt.
Harry: Ah, Jessy, nu ai idee cat de mult te doresc acum !
Eu: Pai..uhm..de vreme ce ne dorim amandoi cu disperare, ce-ar fi sa...si am aratat spre pat zambind strengareste.
Harry: Esti sigura ?
Eu: Mai mult ca sigura. Ai avut dreptate cu Louis. Nu pe el il vroiam, nu era baiatul potrivit. Credeam ca era, dar m-am inselat. Tu, Harry, tu esti cel cu care vreau sa fac pasul asta. Te iubesc mai mult decat orice !
A fugit la mine si m-a luat in brate puternic, sarutandu-ma si trantindu-ma pe pat. I-am raspuns sarutului si i-am scos tricoul. Cand i-am vazut abdomenul mi-am lins buza de jos, iar el a zambit si mi-a ridicat incet tricoul , atingerile lui facandu-ma sa gem iar. Cand s-a lasat mai tare pe mine, am simtit-o cum se ridica. Mhm...il intaratasem.. Mi-a deschis sutienul si cred ca ma inrosisem, pentru ca se uita la mine si ranjea. Sau ranjea din cauza sanilor mei ?
Eu: Doamne..
Harry: Ce, s-a intamplat ceva ?
Eu: O sa sune aiurea dar..sunt..putin rusinata.
Harry: Hey, e ok. Arati..adica, corpul tau e...perfect.
Si desi stiam ca nu era perfect, nimic nu e perfect, m-am simțit mai bine. Mult mai bine. I-am desfacut slitul si i-am lasat in jos pantalonii.
Harry: Um...acum ar trebui sa ..
Eu: Şşş...stiu.
Cred ca nu se astepta la asta, dar am preluat eu controlul, urcandu-ma peste el.
Harry: Doamne, Jess, cand ma atingi..ma innebunesti !
Apoi a scos un geamat. Pai, doamnelor si domnilor, l-am facut pe Harry Styles sa geama.
Totul a mers de la sine mai departe. A durut, chiar a durut, dar odata ce te cuprinde acea placere incredibila, uiti de durere.
A DOUA ZI
Harry: Neata, frumoaso !
Am deschis ochii si l-am vazut langa mine, zambindu-mi. Era atat de frumos..
Eu: Neata ! Te iubesc !
Harry: Eu mai mult.
Eu: Nu ai cum sa ma iubesti mai mult decat te iubesc eu.
Harry: Facem pariu ? Sigur vei pierde.
Eu: Nu, fara pariuri. Ne iubim amandoi la fel de mult.
Harry: Da..dar la fel de mult-ul meu e mai puternic. A spus si a inceput sa ma gadile.
Eu: Harry !!!
Harry: Haha !
Si chiar in momentul ala au intrat in camera toti. Da, tot 1 direction-ul, toata satra. Nu venisera toata noaptea si au venit de dimineata. Iar eu si Harry mai eram si dezbracati.
Am tresarit si ne-am acoperit imediat mai bine cu plapuma.
Carlise ramasese in pragul usii cu gura cascata. Defapt toti ramasesera cu gura cascata. Si eu ramasesem asa, si Bucle.
Carlise: Noi acum plecam.
Si au iesit din camera. A urmat un moment de tacere de vreo 2 minute si apoi am spus:
Eu: ...mhm..cred ca ar trebui sa ne schimbam.
Harry: Ai dreptate.
Eu: ...pai ...du-te tu in baie.
M-a privit cu o fata confuza.
Eu: Ce-i ?
Harry: Jess, am facut dragoste, nu iti fie rusine.
Cred ca ma inrosisem. M-am ridicat si m-am schimbat rusinata. Iar el se uita la mine si zambea.
Eu: Harry..
Harry: Ce frumoasa esti !
Eu: Harry, schimba-te, mamicule !
Harry: Cum ?
Eu: Imbraca-te, omule ! Am spus si am inceput sa rad.
Harry: Ah, da, acum, acum.
Dupa ce ne-am imbracat am mers la camera lui Zayn, unde erau cu totii.