Harry si Louis stateau cu ochii atintiti in telefoane si eu muream acolo de plictiseala, asa ca am zis sa continui sa citesc.
Nemernicul de James o insela pe Anna ! Si in tot timpul ala ea i-a fost fidela. Dar mai am 100 de pagini, trebuie sa se mai întâmple ceva, nu pot fi despartiti !
Harry: Jess ?
Eu: Hm? l-am intrebat fara sa-mi scot ochii din carte.
Harry: Louis a adormit.
Eu: Pe bune ?
Harry: Da.
Eu: Oh...ma mir, era destul de energic.
Harry: Ala eram eu.
Eu: Haha !
Harry: Vrei sa ne plimbam putin ?
Eu: Sigur.
Harry: Pai ce faci ?
Eu: Stai sa termin capitolul.
Harry: Pai cat mai ai ?
Eu: 10.
Harry : Randuri ?
Eu: Pagini, Bucle.
Harry : Mda.
S-a ridicat si mi-a luat cartea, aruncand-o mai incolo pe pat.
Eu: Harry !
Harry: Ai timp garla sa citesti, Jess, nu o sa mai vii aici prea curand.
Eu : Si daca mai așteptai putin ce se intampla ?
Harry: Puteam sa fac infarct si sa nu mai apucam sa iesim sau tu puteai sa te tai intr-o pagina si sa faci hemoragie...si inca suntem aici, asa ca hai !
Eu: Minunat, acum ai devenit sadic.
Harry: Trebuie sa iei toate posibilitatile in calcul. A spus iesind din camera impreuna cu mine.
Eu: Sincer...nu prea cred ca as fi putut sa fac hemoragie doar de la o taietura in hartie.
Harry: Pai in incercarea ta de a....sa zicem spala taietura, ai putea sa o maresti si atunci boom ! Hemoragie !
Eu: Te-ai tampit.
Harry: Tu mi-ai luat-o inainte.
Eu: Harry ?
Harry: Da ?
Eu: Hazul tau imi aminteste de cartoful pe care l-am lasat acasa in bucatarie.
Harry: Daca hazul meu iti aminteste de un cartof, atunci nu-i de bine.
Eu: Haha, nu, nu e. Uite, vata pe bat ! Hai sa ne luam.
Harry: Ok..
Am mers la standul cu vata pe bat, unde vindea un domn cu o bereta gri si mustata. De ce or fi obsedati francezii de mustate ? E ciudat...
Harry: Doua, va rog ! ( chestie spusa in franceza)
Eu: Tu de cand stii franceza ?
Harry: Nu stiu. Stiu doar. .
Eu: Esentialul ?
Harry: Exact. Poftim.
Eu: Merci.
Harry: Cum ar fi ca fetele sa fie baieti si baietii fete pentru o zi ?
Cred ca m-am inecat cu vata.
Eu: Mm..de ce întrebi ?
Harry: Ma roade curiozitatea...Serios, cum ar fi ?
Eu: Pai imagineaza-ti ca eu sunt in corpul tau si tu in al meu.