Harry statea in usa ca un copil de 5 ani care a intrat din grasala peste parintii sai in timpul unui act. Era asa confuz, nu isi gasea cuvintele, era nervos totodata, iar privirea lui plina de ura m-a speriat . Nici Louis nu parea sa ii cunoasca latura asta, pentru ca il privea oarecum socat.
Harry: SEX ?!?!?!?!??!!?!?
A strigat atat de tare incat cred ca s-a auzit in tot hotelul ! Ma inrosisem toata, simteam cum arde sangele in mine si nu stiam ce sa zic.
Harry: Noi va asteptam jos de 20 de minute si voi faceati sex ?! C...de c..ah, ce dracu ?!
Louis: Calmeaza-te , omule...
Harry: Louis, taci ! Nu imi spui tu cand sa ma calmez ! Nu pot sa cred ca asta faceati voi ! Ne-am ingrijorat , trebuia sa ziceti ca vreti sa stati dracului aici ca sa v-o trageti pana nu mai puteti si ca va doare undeva de noi toti !
Eu: NU ESTI SINGURUL CARE NU DA SEMNE, HARRY, ACUM STII CUM E !
Poate nu trebuia sa spun asta, cred ca l-am enervat mai rau.
Harry: Coborati dracului odata ! a strigat si a iesit ca un vartej, trantind usa atat de tare incat cred ca mi-a spart timpanul.
Nu stiu de ce naiba, dar am inceput sa plang ca o retarda ! Louis m-a luat in brate si mi-a spus ca nu e nimic, ca o sa-i treaca. Apoi mi-a ridicat rochia, tragandu-i fermoarul. Continuam sa plang si nu puteam sa fac nimic, daca nu era Louis cu mine nu stiu ce faceam. M-a ajutat sa ma ridic si mi-am sters machiajul care cursese, retusandu-l pe celălalt. In timpul asta Louis si-a pus camasa si pantalonii.
Louis: Umm..esti gata ?
Eu: Da.
Louis: Nu fii suparata.
Nu i-am raspuns. Am iesit si l-am lasat pe el sa incuie usa in urma noastra. Afara toti erau in masina, cu exceptia lui Carlise.
Carlise: Louis, o sa stau eu langa Jessy, tu aseaza-te in fata .
Louis: Bine.
Carlise: Deci Jess, de ce v-a luat atata si ce naiba are Harry ?
Eu: Chiar acum vrei sa iti spun tot ? Nu mai bine iti spun cand ajungem ?
Carlise: Fie.
Drumul mi s-a parut mult prea lung ! Eram inca destul de suparata dar ma bucur ca nu a trebuit sa "scuip tot" atunci cand m-a intrebat Carlise, oricine ar fi putut auzi.
Stateam cu capul in jos, uitandu-ma in gol si cand l-am ridicat, privirile noastre s-au intalnit. Il vedeam pe Harry in oglinda masinii. Ne uitam unul la altul fata sa zicem nimic, iar privirea lui era atat , dar atat de patrunzatoare ! Si nu stiu de ce dracu ma simteam vinovata ! Vreau sa spun nu din cauza ca am intarziat, ma simteam vinovata pentru ca Harry ne-a surprins asa..Nu l-am mai vazut niciodata atat de nervos ! Sa tipe asa si sa injure...nu-i sta in fire; dar nu înteleg de ce s-a suparat in halul ala ! De ce ? Ce i-am facut lui ?!
Harry's POV:
Nu stiu de ce am reacționat asa. Eram suparat pe ea. Ma suparasem rau de tot, mi-am iesit din control si pur si simplu am izbucnit. Ar fi trebuit sa imi spuna ca avea de gand sa faca pasul asta ! Suntem cei mai buni prieteni .
O puteam vedea prin oglinda masinii. Se uita la mine cu niste ochi..parca ar fi dat totul ca eu sa fi fost mai dragut cu ea atunci, dar nu mai eram eu in momentul ala ! Mi-am iesit complet din minti.
Jessy's POV :
Am coborat din masina insotita de Carlise, care a mers la Zayn , langa mine in locul ei aparand Louis.