- Wiesz co Jimin, spotkałem ostatnio tego dzieciaka Tae. - zacząłem, patrząc jednoznacznie na chłopaka. - Był z tym swoim chłopakiem, Yoongi chyba.. - mruknąłem zatrzymując się na chwilę. - On nie kłamał, naprawdę ma chłopaka w dodatku olał mnie by iść ssać mu kutasa..
- Jungkook przestań już! Nie mam ochoty słuchać o Taehyunga pod czas naszego stosunku! - krzyknął, przyciągając mnie bliżej swojej twarzy. - Jeszcze jeden taki numer a ruchać będziesz tylko w snach. - uśmiechnął się i zaczął ponownie nabijać się na moje przyrodzenie.
Zapominając na chwilę obecną o Tae i jego chłopaku, ponowiłem swoje ruchy. Wchodziłem w niego mocno i szybko, starając się jak najbardziej trafiać w punkt.
/////////////////////////////////
Minęły dwa dni od naszego pocałunku w moim pokoju, na szczęście osobą wchodzącą do domu była ciotka Taehyunga. Która jedynie przyszła by zostawić nam zakupy, no i myślała po prostu iż nikogo nie ma. Jednak młodszy nie odzywa się do mnie, po pocałunku wybiegł z mojego pokoju i omija mnie szerokim łukiem.
- Taehyung, jako twój starszy brat nakazuje Ci na mnie popatrzeć. - powiedziałem po wejściu do pokoju, na co chłopak zareagował głośnym parsknięciem.
- Starszy brat? Jaki normalny starszy brat, wpycha język do ust młodszego? - zapytał, przesyconym jadem głosem. - Nawet dalej, jaki starszy brat wpycha dłonie pod koszulkę młodszego brata i ściska mu sutki , co jakiś czas je masując? - zapytał ponownie, po czym wstał od stołu i usiadł na kanapie.
- Tae, podobało Ci się. - odpowiedziałem usadzając swoje pośladki, zaraz obok chłopaka. - Nawet się nie tłumacz, bo gdyby Ci się nie podobało, nie oddawałbyś tej pieszczoty. - uśmiechnąłem się zadziornie, na co chłopak odpowiedział tym samym.
- Czy to nie jest nienormalne? - zapytał, zmieszany. - Zakochałem się we własnym bracie..- mruknął, i zatopił swoje dłonie w moich włosach.
Miętolił lekko skórę mojej głowy, co jakiś czas ciągnąć za włosy. Uwielbiałem to, wszystko co było związane z tym młodym chłopakiem ubóstwiałem. Ja.. chyba się w nim zakochałem..
——————————————-
Znowu krótki, nie chce mi się pisać.. znaczy pisze ale inne książki.. ta jakoś tak stoi pusta z dwudziestoma rozdziałami w zapasie i nic więcej.
CZYTASZ
Milk ✔️
FanfictionNajpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same." - Phil Bosmans