Ep #35#{Final}

32.6K 824 209
                                    

{၁၅ ႏွစ္​ၾကာၿပီး​ေနာက္​~~~~}

'Happy Birthday To You...Happy Birthday To You Saranghanae Uri ChanYeol Happy Birthday To.....You...'

'Woow Woow Woow ​ေမြး​ေန႔မွာ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ပါ​ေစ Daddy '

Byunnee ​ေလးက သူ႔ Daddy ၏ပါးမို႔မို႔ထပ္​သို႔အနမ္​းတစ္​ပြင္​့​ေခြၽကာ​ေမြး​ေန႔ဆု​ေတာင္​းစကားဆိုလိုက္​​ေလသည္​။

'​ေမြး​ေန႔မွာ​ေပ်ာ္​ရႊင္​ပါ​ေစ Uncle Chan'

'Gomawoe Xiao Hun ah'

'Daddy သားတို႔အခန္​းထဲသြားလိုက္​ဦးမယ္​Hyung ကိုသားအိမ္​စာ​ေတြျပစရာ႐ွိ​ေသးလို႔'

'သြား​ေလသား ညစာစားခါနီးမွ Daddy. ,Arjuma ကို​ေခၚခိုင္​းလိုက္​မယ္​'

'Nae Daddy လာ Hyung သြားၾကရ​ေအာင္​😁'

(Byunnee အၾကံ​ေတြငါ​ေလးသိ​ေနတယ္​😌 ႐ုပ္​ကိုကစားခ်င္​​ေသာက္​ခ်င္​​ေနတဲ့႐ုပ္​)

'ကဲ အဲ့တာသာၾကည္​့​ေတာ့ Sehun ​ေရ Byunnee က XiaoHun ​ေလးကိုတအားကပ္​တာပဲ'

'သူတို႔ခ်င္​းပိုရင္​းႏွီးသြား​ေတာ့အဆင္​​ေျပတာ​ေပါ့ ဒါမွလက္​ထပ္​​ေပးရင္​ခ်ည္​ၿပီးတုတ္ၿပီးျဖစ္​မွာ'

'ဟုတ္​ပါရဲ႕ကြာ ဟားဟားဟား'

'Chanyeol Hyung အခု ၅၂ ႏွစ္​ျပည္​့တာမဟုတ္​လား'

'​ေအးကြာငါလဲ အသက္​၅၀ ကိုဘယ္​လို​ေက်ာ္​လာမွန္​းကိုမသိ​ေတာ့ဘူး ငါ့ Baby ကအခုထိ က​ေလးသာသာ႐ွိ​ေသးတယ္​ငါကအဖိုးႀကီးျဖစ္​​ေနၿပီ'

'Hyung တို႔ကအသက္​အရမ္​းကြာတာကို​ဗ်ာ့'

'​ေနပါဦး Sehun ရမင္​းအသက္​ကဘယ္​​ေလာက္​႐ွိသြားၿပီလဲ'

'ကြၽန္​​ေတာ္​လဲမၾကာခင္​ ၅၀ ျပည္​့​ေတာ့မွာပါ​ဗ်ာ'

'ငါတို႔လဲအဖိုးႀကီး​ေတြျဖစ္​လာၾကၿပီပဲ​ေနာ္​ အခ်ိန္​​ေတြအကုန္​ျမန္​လိုက္​တာ'

'ဟုတ္​ပါ့ Hyung ရာ ဒါႏုဲ႔ Baekhyunnee နဲ႔ Hannee တ္​ို႔ခုထိလဲထြက္​မလာၾက​ေသးပါလား'

'​ေန​ေန Hyung သြား​ေခၚလိုက္​မယ္​'

အသက္​ကသာ ၅၂ ႏွစ္​ျပည္​့လာတယ္​ ။ လူက​ေတာ့ခုထိ ၃၀ ​ေက်ာ္​အလားပဲ သြက္​သြက္​လက္​လက္​ ႐ွိတုန္​း​ဗ်ာ့ လူကလဲအရင္​ကထဲကခန္​႔​ေခ်ာဆို​ေတာ့ ဆံပင္​​ေလးနည္​းနည္​းျဖဴတာကလြဲရင္​ ၅၀ ​ေက်ာ္​လို႔ကိုမထင္​ရပါဘူး​ဗ်ာ။

{ Infinitely Loved } (Complete)(zawgyi & Unicode)Where stories live. Discover now