ep7 (Unicode)

7.3K 284 1
                                    

Byun BaekHyun မင်းငါ့ကို ကန့်​လန့်​တိုက်​နေတာလား ဟမ်​!!!"

ရုံးခန်းအတွင်း၌​ဒေါသတကြီး​ပေါက်​ကွဲ၍​တွေ့​တွေ့သမျှမြင်​မြင်​သမျှပစ္စည်းတို့အား ပြစ်​ပေါက်​နေသည့်​လူကြီး....

ဘာ​ကြောင့်​လဲ ?

ကျွန်​တော့​ကြောင့်​လို့​တော့ထင်​ပါရဲ့.....

Hk...ကျွန်​တော့​ကြောင့်​ပါ​လေ

"Arr.Arnyiyor CEO "

"​ဖြေရှင်းချက်​ရှိတယ်​ဆိုလဲ​ဖြေရှင်းကြည့်​လေ "

​ဖြေရှင်းချက်​?.....

ကျွန်​တော့ဘက်​ကဘာများ​ဖြေရှင်းနိုင်​မှာတဲ့လည်း​ဗျာ....

ဘာလဲ လူကြီးနဲ့ ကလူး​နေတဲ့မိန်းမကို အကူအညီ​ပေးလိုက်​မိတာ အပြစ်​တစ်​ခုဖြစ်​သွားလား ?

ကျွန်​တော်​ကန့်​လန့်​တိုက်​သလိုဖြစ်​သွားခဲ့သည်​တဲ့လား ?

"CEO Ssi ကျွန်​တော့ဘက်​က မှားသွားတယ် ဟုတ်​တယ်​CEO ရဲ့အ​ရေးကြီးသူကိုမှ ကျွန်​တော်​က ထိမိလိုက်​တာပဲ Moyanhaemida "

ဘာ​ကြောင့်​ရယ်​မသိပါ ကျွန်​တော့နှလုံးသား​လေးက​တော့ တစ်​ဆက်​ဆက်​တုန်​ယင်​ကာ...နာကျင်​လို့လာ၏.....

လူကြီးရယ်​.......

"ဟက်​မင်း​ပေးတဲ့​ဖြေရှင်းချက်​က ဒါပဲလား ?"

"ဟုတ်​ကဲ့ ကျွန်​တော့ဘက်​က အမှားကြီးကြီးမားမားမပြုမှုမိဘူးထင်​ပါတယ်​ဗျ ဒါ​ကြောင့်​CEO ရဲ့လွဲမှား​နေတဲ့အထက်​နဲ့အမြင်​ကို...အ့...!!!"

"ခလွမ်​!!!!"

စားပွဲ​ပေါ်ရှိပန်းအိုးအား ကျွန်​တော်​ရပ်​နေသည့်​နံရံသို့ အားဖြင့်​ပြစ်​ပေါက်​ခွဲလိုက်​သည့်​လူကြီး......

ပန်းအိုးကွဲစ တစ်​ချို့လွင့််​စင်​ကာ ကျွန်​တော့ မျက်​နှာထပ်​သို့အစီအရီ ကျ​ရောက်​လို့လာခဲ့သည်​.......

စီးကျလာသည့်​သွေးစတစ်​ချို​ကြောင့်​ကျွန်​တော့နှုတ်​ခမ်းပါးမှစကားလုံးတို့​ရှေ့ဆက်​ရန်​အင်​အားတို့ရှိမ​နေ​တော့....

"ထွက်​သွား...ငါ့မျက်​စိ​ရှေ့က​နေ အခုချက်​ချင်း ထွက်​သွား မမြင်​ချင်​ဘူးမင်းမျက်​နှာကို ထွက်​သွား!!!"

{ Infinitely Loved } (Complete)(zawgyi & Unicode)Where stories live. Discover now