ep8 (Unicode)

7.9K 255 1
                                    

" အ့....!!!"

တစ်​ချိန်​လုံး​မေ့​မျော​နေသည့်​အဖြူ​ရောင်​လူသားက​လေးက ကုတင်​ထပ်​တွင်​ညီးတွားရင်း လှုပ်​လှုပ်​ရှားရှားဖြစ်​လို့လာ၏..

တစ်​ချိန်​လုံး ရှုပ်​ထွေး​နေသည့်​စိတ်​အစဉ်​ကို​ဝေခွဲမရဖြစ်​၍ တစ်​ရေးမျှပင်​မအိပ်​ရ​သေးသည့်​ကျွန်​တော်​သည်​လဲ မျက်​ကွင်းညိုညိုတို့ဖြင့်​ကောင်​လေးထံသို့ခပ်​စူးစူးအကြည့်​တစ်​ချက်​ပို့လိုက်​မိ၏.....

"C...CEO....!"

ကျွန်​တော့လဲမြင်​တွေ့သွား​လေ​တော့ဖြင့်​သိပ်​မလန်း​သေးသည့်​ပုံဟန်​ဖြင့်​ခပ်​သွက်​သွက်​ကုတင်​ပေါ်တွင်​ထထိုင်​လေကာ.....

"C...CEO Ssi ကျွန်​တော်​..."

ရှင်းပြချင်​နေတာလား.
..?

မင်းစကား​တွေကို ငါယုံကြည်​လိမ့်​မယ်​လို့ထင်​နေတာ​တော့မဟုတ်​လောက်​ဘူးထင်​ပါရဲ့​ကောင်​လေး...

ငါ့စိတ်​ထဲမှာအခု ဖြစိ​နေတဲ့ ခံစားချက်​ကို မင်းအရာတစ်​ခုလုံးကို စိတ်​ကြိုက်​ထိုးနှက်​ချင်​နေမိတာပဲ....

ဒါ​ပေမယ့်​....

မင်းနာကျင်​တဲ့အခါ ငါက​ရော ခံနိုင်​ရည်​ရှိနိုင်​ပါ့မလား ?

မင်းက ငါ့အတွက်​တော့ လစာ​ကောင်း​ကောင်း​ပေးပြီး ငှါးထားတဲ့ အသုံး​တော်​ခံတစ်​ယောက်​ထပ်​မပိုနိုင်​တဲ့ ဆက်​ဆံ​ရေးတစ်​ခုမဟုတ်​လား.....

အကြည့်​စူးစူး​တွေကလွဲရင်​မလှုပ်​မယှက်​ထိုင်​နေသည့်​လူကြီး၏ ပုံစံဟာ....

ကျွန်​တော့အတွက်​တော့​ကျောစိမ့်​စရာ အ​ခြေအ​နေတစ်​ခုသို့​ရောက်​ရှိ​နေတာ အမှန်​ပင်​.....

ကျွန်​တော့အ​တွေး​တွေမလွန်​နိုင်​ဘူးဆိုပါရင်​လူကြီးကျွန်​တော့အ​ပေါ် အကြမ်းတမ်းဆုံးတွသာ ပြုမှု​တော့မည်​....

ကျွန်​တော့ကို အပြစ်​ပေး​တော့မည်​.....

ကျွန်​တော်​မ​ကြောက်​ပါဘူး....

ဒါပမယ့်​လူကြီးသိထားတဲ့အ​ကြောင်းအရာတစ်​ခုက အမှန်​တရားမဟုတ်​တဲ့ အထင်​လွဲမှု့ဆိုတာကို ရှင်းပြချင်​မိတယ်​...

{ Infinitely Loved } (Complete)(zawgyi & Unicode)Where stories live. Discover now