Ep #10#

31.6K 865 31
                                    

"သူက ဘယ္​သူလဲ Byun Baek Hyun !!!"

လူႀကီးထံမွ ​ေဒါသတႀကီး​ေအာ္​၍​ေမးျမန္​းသည္​့အဆံုး ​ေျခမကိုင္​မိလက္​မကိုင္​မိႏွင္​့ အျပစ္​တစ္​ခုပင္​မ​ေၾက​ေသး ​ေနာက္​ထပ္​အျပစ္​တစ္​ခုက်ဴးလြန္​မိလိုက္​ျပန္​သည္​ဟု သိလိုက္​ပါၿပီ

Dr.က​ေတာ့ လူႀကီးအား ခပ္​​ေခ်​ေခ်ပဲၾကည္​့ရင္​း...

"​ေတြ႔ရတာ၀မ္​းသာပါတယ္​ လူနာ႐ွင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​က BaekHyun ရဲ႕တာ၀န္​ခံ Doctor ပါ"

Dr.က​ေတာ့​ေဖာ္​​ေရြစြာႏႈတ္​ဆက္​​ေသာ္​လဲ မ​ေဖာ္​မ​ေရြစြာ မီး၀င္​း၀င္​း​ေတာက္​​ေန​ေသာ အၾကည္​့တို႔ျဖင္​့တံု႔ျပန္​သူက လူႀကီး...

Dr.၏ ပခံုးစြန္​အား၀င္​တိုက္​၍ ကြၽန္​​ေတာ့ထံသို႔လွမ္​းလာသည္​့လူႀကီး

"CEO ဟို...!"

ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီတစ္​ႀကိမ္​​မွာ​ေရာ ထပ္​မံ႐ွင္​းျပခြင္​့ရႏိုင္​ပါ့ဦးမလား ?

"မင္​း $သံကိုမၾကားခ်င္​ဘူးအခုအခ်ိန္​မွာ "

​ေဒါသသံဟာက်ယ္​​ေလာင္​စြာပင္​ထြက္​​ေပၚလာသည္​့​ေၾကာင္​့ထင္​ပါရဲ႕ ကြၽန္​​ေတာ့နားစည္​အားျဖတ္​္​တိုက္​ရင္​း ႏွလံုးသား ထံသို႔ပင္​ နာက်င္​စြာစိုက္​​ေရာက္​လို႔လာ၏...

လူႂကီးစကားတစ္​ခြန္​း​ေၾကာင္​့နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ့ႏွလံုးသားကအႀကိမ္​ႀကိမ္​​ေၾကကြဲဖို႔အဆင္​သင္​့ျဖစ္​လို႔​ေနၿပီပဲ....

"လူနာ႐ွင္​ မက်န္​းမာ​ေသးတဲ့ လူနာတစ္​​ေယာက္​ကိုအခုလိုၾကမ္​းတမ္​းတဲ့စကားလံုး​ေတြမ​ေျပာသင္​့ဘူးလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​အၾကံ​ေပးခ်င္​ပါတယ္​"

Dr.​ေတာ့ မီးပံုကိုမွတုတ္​နဲ႔သြားထိုးလိုက္​ၿပီပဲ...

"Dr.နဲ႔မဆိုင္​တဲ့ကိစၥတစ္​ခုလို႔​ေရာ မထင္​ဘူးလား?"

လူႂကီးရဲ႕စိတ္​ထဲမွာ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးကို မီးပြင္​့​ေနၿပီဆိုတာကြၽန္​​ေတာ္​သိလိုက္​ပါၿပီ....

​ေစာင္​ပါးကိုသာ ခႏၶာကိုယ္​ တြင္​အဆင္​​ေျပသလိုပတ္​လိုက္​ကာ...

ကုတင္​​ေပၚမွအဆင္​း

"အ့!"

စူးစူး၀ါး၀ါး နာက်င္​ျခင္​းတို႔က ၀မ္​းပန္​းတသာ ကိုစီးလို႔ႀကိဳ​ေန​ေလရဲ႕....

{ Infinitely Loved } (Complete)(zawgyi & Unicode)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant