5: Avengers mı ben mi?

5.2K 578 252
                                    

Jet - Are you gonna be my girl

Keyifli okumalar...

★★★

"Ne demek dün gece Deadpool denen psikopat katille öpüştüm?! Sen delirdin mi?"

Oflayarak duvara bir ağ daha fırlattım. Tekrar yarı yolda kalmamak için odamda ağ atma antrenmanlarına başlamıştım.

"Zorla öptü. Ben istemedim."

Hoseok hyung tiksinir gibiydi.

"Sen sakın konuşma hyung. Dün gece kırmızı kafalı bir adamı öpüyordun."

Omzuma vurdu.

"Kes sesini. Eski sevgilim erkekti, hatırlamıyor musun?"

Ah, doğru ya...

Adı neydi?

Bruce?

Wade?

"Ee... Nasıldı? Bu senin bir erkek tarafından ilk öpülüşün, yanlış mıyım?"

Utanarak başımı eğdim. Ağ atmaktan damarlarım kabarmıştı yine.

Sıktığım dişlerimin arasından zorakice konuştum.

"Doğru, bir erkek tarafından ilk öpülüşüm."

Hoseok hyung göz ucuyla, merakla bana bakıyordu.

"Nasıldı peki?"

Gözlerimi yumup o anı hatırlamaya çalıştım.

Dışardan sapık gibi görünüyor olabilirim ama bu bir şeyleri hatırlarken sık sık yaptığım bir hareketti.

"Dudakları yumuşak, dolgun ve güzeldi. M-Marie Jane'inkilerden güzeldi..."

Hyung uzun uzun "Hmm..." sesi çıkarıp omzuma vurdu.

Ne demek şimdi bu?

"Demek M-Marie Jane'inkilerden güzeldi..."

Kahkahalarla gülüp yatağıma uzandığında saçma bir şekilde kızarıp omzuna vurdum.

"Hyung, kes şunu! Sadece dudakları güzeldi."

Hoseok gülüp çizgi romanlarımdan birini açıp incelemeye başladı.

Yüzünde edepsiz bir gülüş vardı.

"İnatçı örümcek, Jeon Jungkook'u öpmeyi başarmışsa bence başka yerleri de güzeldir."

Yüzümü ellerime gömdüm.

"Beni utandırmaktan vazgeç hyung. Sinirlerimi bozuyorsun. Ayrıca sana söylemedim galiba... Onu kasığından vurdum. Ve... Ölmedi."

Hoseok hyung ilgisini çeken bir konuşma başlatmışım gibi bana yaklaştı.

"Ne dedin sen? Ölmedi mi?"

Kafa salladım.

"Sanırım o bir mutant. Kanserli hücrelerini yok edeceklerini söyleyip üzerinde deneyler yapmışlar. İşe yaramış gerçi, ölümsüz olmuş."

Hoseok hyung kendi kendine bir alkış tutturdu.

"Onunla tanışmak isterdim."

Güldüm.

"Zaten bizim okulda. O... Siyah kapşonlu çocuk var ya..."

Hoseok hyung bir çığlık atıp yatakta takla attı.

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin