Damien Rice - Cheers Darlin
Keyifli okumalar...
★★★
"Evet onu ben tuttum."
Maya hala çayından bir yudum almış, titrek nefesini dışarı üflerken sakince itiraf etmişti.
"Bunu kimden öğrendin, Jungkook?"
Masada duran kurabiye dolu tabağa uzandım. Bir tane fındıklı kurabiyenin düzeltemeyeceği hiçbir şey yoktu.
Tabi... Daha az stresli ve yağmurlu akşamlarda.
Kurabiyeden bir ısırık alıp mutfak taburesine oturdum.
"Bizzat Deadpool'un kendisinden öğrendim. Merak ediyorum da... Bana ne zaman söylemeyi düşünüyordun?"
Maya hala kafa salladı.
"Sonunda söyledi demek."
Çenesi gevşek biriyse demek...
"Ben... Sadece kendimi durduramadım, Jungkook. Bir anlık öfkeyle oldu hepsi. Üstelik bunu yapması için... Ona para bile teklif ettim."
Çayından bir yudum alıp okuma gözlüklerini çıkarttı.
"Ama... o almadı. İstediği şey başkaymış. Zamanı geldiğinde tekrar ortaya çıkacağını ve karşılığını o zaman alacağını söyledi."
Yavaşça kafa salladım. İstediği şey yakında ortaya çıkardı nasılsa?
"Pekâlâ... Ben odamdayım o halde."
O daha cevap veremeden hızlıca kalkıp odamın yolunu tuttum.
Biraz uyumak istiyordum.
• • •
Deadpool Jimin
"Şunu yemeyi keser misin? Dikkatimi dağıtıyorsun."
Taehyung ağzına son bir kez çerez atıp işinin başına döndü. Sileceği altı bardak daha vardı.
"Gene ne planlıyorsun bakalım?"
Jimin masadaki küçük tekila bardağıyla oynarken bakışlarını en iyi dostununkilere sabitledi.
"Sence Avengers'ı tek tek avlamam ne kadar zamanımı alır?"
Taehyung kahkahayı bastı.
"Sen mi? Sen mi Avengers'ı avlayacaksın?! Oh... Dostum bu sabah o kokoyu içmeyecektin. Senin kafa baya uçmuş."
Jimin sertçe masaya vurdu.
Uykusuzluktan kızaran gözleri ve yara izi dolu soluk benziyle korkunç görünüyordu.
"O kokoyu götüne sokarım Taehyung. Gülme."
Taehyung anında gülmeyi kesip dut yemiş bülbül gibi Jimin'e bakakalmıştı.
"Önce o Stalk'tan başlayacağım."
Tae ona dik dik baktı.
"Bence şimdilik örümceği kendine aşık etmen yeterli. Ona sahip olmak için koskoca Avengers'ı öldürmene gerek yok. Bunu biliyorsun, değil mi?"
Jimin zorakice kafa salladı.
"İyi de... Benden nefret ediyor. Onun gözünde katilden başka bir şey değilim."
Tae sırıttı.
"Dostum... Üzgünüm ama bu gerçek. Herkes seni katil olarak görüyor."
Jimin masada duran bira şişesini kapıp kafasına dikti. Beş yudumda şişeyi yarılamıştı.
"Ne yapayım yani? Onun için zevklerimden vaz mı geçeyim? Kötü insanlar ölmeyi hak eder Taehyung."
Düz düz ona baktı. Hayatının en ciddi konuşmasını yapıyor gibiydi.
"...Ve benim işim kötüleri adalete teslim etmek değil, öldürmek. En iyi olduğum şey bu. Bu çirkin suratla sahip olduğum tek yetenek bu..."
Taehyung her ne kadar dostunun durumuna üzülse de elinden bir şey gelmiyordu.
Bu yetenek olmasaydı Jimin kanserli hücreleriyle haftalar içinde ölmüş olurdu.
Bu yüzden Taehyung istemese de o Francis denen yavşağa minnettardı.
"Yine de... Bir denesen? Onun için. Mesela... Bir gün onunla takıl ve yardıma ihtiyacı olan insanları kurtar? Nasıl fikir? Hem... Bu sayede onunla biraz daha yakınlaşmış olursun."
Jimin yarım ağız güldü ama morali hâlâ bozuktu.
"Aslında... Son görüşmemizde işler pek yolunda gitmedi. Bana Avengers'a katılacağını söyleyince sinirlendim ve onunla baya uzun bir konuşma yaptım. Görmeliydin dostum. Hayatımda hiç o kadar mantıklı konuşmamıştım."
Jimin gülmeyi bırakınca birden buz gibi oldu ortam. O kadar yıkık bir konumdaydı ki... Taehyung bunca yıllık dostunun üzgün suratına bakmak istemiyordu nedense.
"Bana Cehennemin dibine kadar yolun var dedi. Ona aşığım ama yine de... Bir an için de olsa katanayla penisini kesmek istedim."
Taehyung kahkahayı bastı.
"Mal mısın o'lum sen? Herif Örümcek adam. Sen daha kılıcını çekemeden seni ağ manyağı yapardı."
O da doğru...
"Her neyse... Son durum ne?"
Jimin ilişki tavsiyesi almak için neden bir kere bile sevgilisi olmamış abaza arkadaşı Taehyung'a danışıyordu bilmiyordu ama...
Yine de sormuştu işte.
"Git ve onu kendine aşık et. İçindeki seksi adamı ortaya çıkar."
Jimin göz devirip güldü ve birasından bir yudum aldı.
"Adamım ben zaten seksiiiyim!"
Taehyung güldü.
"Her neyse... dediğim gibi. Her zamanki Deadpool olma. Kaba olma. Hatta ona iltifat et. Ne bileyim... Mezarlıktan çiçek koparıp maskesine falan tak."
Jimin ona düz düz baktı.
"Benimle taşşak geçiyorsun değil mi?"
Taehyung panikle bir bardağa viski koyup Jimin'e uzattı.
"Al! Al iç şunu! Sakin ol biraz, son kısım sadece şakaydı dostum."
Taehyung gergince güldü.
Her ne kadar yakın arkadaşı da olsa... Jimin tehlikeli biriydi ve onun yanında tedbiri elden bırakmak aptallık olurdu.
Jimin bardağındaki viskiyi sanki su içermiş gibi bir rahatlıkla kafasına dikti ve bardağı sert bir "tak" sesiyle ahşap bar masasına koydu.
"Pekâlâ... Dediğin gibi yapacağım. Nasıl olsa... Kaybedecek bir şeyim yok. Kaybedecek bir canım bile yok..."
• • •
Hi sisteeers djhchc
👊❤👊😄👊❤👊Bu arada Jimin'in suratı o kadar da çirkin değil.
Edward Makaseller'inki gibi düşünün. Yaralar belli değil, sadece izleri var.
Beğenip bol bol yorum yapmayı ve eğer isterseniz önermeyi unutmayın
Yb de grsrz hdi bana eyw✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fanfic"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★