14: Kendinize oda bulun!

4.9K 542 261
                                    

Hit me baby one more time eşliğinde okuyun lütfen ;)

★★★

"Ne demek bir kahraman ol?"

Jimin belindeki havlu ve ayağındaki ucuz plastik kumsal terlikleriyle öksürerek salona girdiğinde teyzenin ricası üzerine kumandayı alıp TV'yi açmıştım.

"Duydun işte! Eğer seni bir kahraman olmaya ikna edersem bizi affedeceklerini ve takıma alacaklarını söylediler."

Jimin burnunun dikine gitmeyi seven biri olduğu için itiraz edeceği mazeretlerini düşünüyor olmalıydı ki birkaç dakikalığına susup çenesini kaşımıştı.

"Para vermeyecekler!"

Güldüm.

Para için kahraman olunduğu nerede görülmüş?

Bana Spiderman sen çok iyi bir kahramansın al şu yirmiliği diyen kimse olmamıştı mesela.

Ama keşke olsaymış.

"Vereceklerini söylediler!"

Tony Min Stark Yoongi tabi ki de bana böyle bir şeyden söz etmemişti.

Ama küçük pembe bir yalandan kimseye zarar gelmezdi.

Jimin yavaş adımlarla elindeki havluyu tutarak yaşlı teyzenin yanına oturdu.

"Sen ne dersin Margered? Bebeğim? Bundan sonra kanun adamı olursam eğer, koko çekmeyi unutabilecek misin?"

Kadın dudaklarını büzdü.

"Kokoyu içen sensin ahmak!"

Sonra rastgele parmaklarını kumandada gezdirip tuşlardan birine bastı.

Akşam haberlerini sunan sunucunun sesi duyulduğunda Jimin düşünceli yüz ifadesiyle teyzenin yanından kalkıp yanıma gelmişti.

"Bilemiyorum örümcek... Daha önce hiç kahraman olmadım. Ve... Bilirsin. Alışmadık götte don durmazmış."

O nasıl laf öyle be?

Jimin kafasını kaşıdı.

Nemli saçlarının birazı alnına düşerken içimden onu öpmek geçiyordu.

"X-men de denemişti fakat sonuç olarak Colossus babadan okkalı bir dayak yemiştim. Tam dayak sayılmaz gerçi. Beni sarılarak dövmüştü. Ve... Belki görmüşsündür. Her yerinde o garip metallerden var. Neyse şimdi konumuz bu değil."

Bence de...

Derin bir nefes alıp dudaklarını yaladığında kasıklarıma bir ağrı girmişti.

Bir eli havlusunun önünü tutuyordu ve göğsünden süzülen damlalar da o ele düşüyordu.

Ah...

Gözüm bedeninin alt kısımlarına kaydığı sırada yutkunup başımı kaldırdım.

Yüzüne bakmalıydım.

Sadece yüzüne...

Jimin kafamın içinde neler döndüğünü anlamış gibi muzurca gülümseyip havlusunun önünü daha da sıktığında çığlık atmak istedim.

Tanrım aklıma mukayet ol!

"O Stalk denen herifi hiç sevmiyorum. Ayrıca... Ben kendimi kullandırtmam. Çok şerefli biriyimdir. Biliyorsun."

Gözlerini kısıp o güzel dişleriyle güldüğünde ben de zorakice güldüm.

Gerçekten şu an o hareketi yaparken çok şereflisin Park Jimin.

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin