Axwell & Ingrosso - More than you know
Keyifli okumalar...
★★★
"Vay vay vay mahallenin örümcek çocuğu da buradaymış!"
Bankanın lobisinde kolona demir zincirlerle bağlanmış bir şekilde dikilirken karşımda, bu dünyada görmek istediğim son kişi duruyordu.
Deadpool...
"Oh... Rahat ol bebeğim. Ben bir arkadaşa bakıp çıkacaktım."
Soluk kırmızı renk kostümü ve umursamaz adımlarıyla ardına kadar açık olan kasaya girdi ve soygunculardan birini ensesinden tutup dışarı fırlattı.
"Kolay gelsin sikikler!"
Ben mi?
Ben... biten ağlarım yüzünden bu lanet zincirlerden kurtulamadığım için sadece onu izliyordum.
"Hanginiz James?"
Kılıcını çekip adamın boynuna dayadığında ben zincirleri zorlamakla meşguldüm.
"O-orda..."
İki saniye sonra adamın kafası sert bi kılıç darbesiyle kopup ayaklarımın dibine yuvarlandığında bir küfür savurdum.
"Siktir! Önce beni çözseydin ya gerizekâlı! Soyguncuları yakalamaya ilk ben gelmiştim!"
Deadpool denen şehir eşkiyası takırtıya benzeyen iğrenç bir gülüşle kanlı kılıcını adamın geri kalan bedenine sildi.
"Ben buraya sana yardım etmeye gelmedim velet. Benim işim bununla..."
Kılıcın ucuyla bankonun arkasında görevli kadını düzmekle meşgul olan ele başını gösterdi.
"O sikikte bana ait olan bir şey var."
Adam hâlâ burayı görmemiş, işine devam ediyordu.
Deadpool belindeki ninja yıldızına benzeyen metali adama fırlattı ve adam penisi dışardayken duvara sırtüstü çivilendi.
İçimden gülmek gelmişti. Bu adamdan nefret ediyordum ama... Düşmanlarını öldürme şekilleri ona olan ilgimi artırıyordu.
Ama bu bir şey değiştirmiyor... Hâlâ ondan nefret ediyorum.
"Yüzük nerde?!"
Adam ağlayarak bilmediğini söylerken Deadpool maskesinin yarısını kıvırıp bir sigara yaktı.
Çenesinde ve yanaklarında -traş olurken kesmiş gibi- küçük kesik izleri vardı ama dudakları çok güzeldi.
"Çabuk söyle kovboy, yoksa... Sikini eline veririm."
Adam üç buçuk atarken ben zincirin tekinden kurtulmayı ancak başarabilmiştim.
Geriye ayaklarımdakiler kalmıştı.
Ve... Uzaktan polis sirenleri geliyordu.
Harika...
"Ah... Polis amcalar geliyor... Konuş bence. Kaçamayacaksın yoksa."
Adam güçlükle masadaki çantayı gösterdi.
"İ-içinde..."
Deadpool sigarasını adamın boynunda söndürüp maskesini indirdi ve sarsak adımlarla masaya yöneldi.
Adam ise çığlık atarak yere çökmüştü. Yere oturduğu için duvara ninja yıldızıyla sabitlenmiş olan gömleği boydan boya yırtılmıştı.
Deadpool çantayı kavradı ve usta ellerle kurcalamaya başladı. Beş saniye sonra yüzüğü eliyle koymuş gibi bulmuştu.
"Kime satacaktın lan bunu? Çalma cesareti gösterdiğine göre çok zengin biri olmalı."
Adam cevap vermek için doğruldu fakat deadpool çoktan belinden çıkardığı tabancayla onu delik deşik etmişti.
"Bu... Beni bunca zahmete soktuğun içindi. Buraya havalandırmadan geldim seni piç kurusu!"
Sonra gayet sakin bir şekilde silahın ucundan çıkan dumanı içine çekip parmağına taktığı yakut dolu parlak yüzükle çıkışa doğru ilerledi.
"Polis! Etrafınız sarılı!!"
Deadpool yine metalik bir sesle güldü.
"Harika... Sanırım senin yardımına ihtiyacım var, örümcek. Bu kadar polisi öldürürsem başım belaya girebilir."
Benimle mi konuşuyor o?
Sonunda varlığımı farkettin ha...
Teşekkürler(!)
"Ağlarım bitti, seni ahmak. Yoksa on kere Newyork'u turlardım."
Deadpool gülüp hâlâ elinde olan tabancayla ayağıma ateş etti.
"Siktir! Ne yaptığını sanıyorsun sen be?! Beni vurabilirdin!"
Deadpool tepkime son derece itici bir şekilde güldü ve güvenlik sistemine de bir el ateş etti.
"Üzgünüm, maskemi silmedim seni net göremiyorum."
Birden bankanın kapıları ve pencereleri demir korkuluklarla kaplanmış, siren gibi bir ses bütün lobiyi doldurmuştu.
Ben zincirlerden kurtulup üstümü düzelttiğim sırada koluma yapışıp beni peşinden sürüklemeye başlamıştı.
Tutuşu çok kuvvetliydi. Sanki kolumu değil de tabancasını tutuyordu.
İki saniye sonra kıçıma bir şaplak attığında gözlerim ardına kadar açılmıştı.
"Hadi örümcek, biraz hızlan. Onlar kapıyla uğraşırken havalandırma boşluğundan çıkmamız gerek."
Aceleyle kafa salladım. Cidden sersemin biriydi bu herif. Ne demeye öyle hareketler yapıyordu ki?
Psikolojimi mi bozmak istiyordu?
Cidden bu durum iyice can sıkıcı hale gelmişti.
Neden onun dediklerini yapmak zorundayım ki?Ben halkın kahramanıyım ve tabiki de polisin yanında olacağım.
Ayrıca biraz daha uğraşsam iki haftaya kalmaz şehrin anahtarını orta parmağımda döndürebilirdim.
Ne demeye şimdi bu psikopat paralı askerin peşinden gidiyordum?
Tanrım... Aklıma mukayet ol!
★★★
Deadpool: Jimin
Spiderman: JungkookUmarım hoşunuza gitmiştir.
Bilirsiniz Deadpool bebeğimizin yüzü çirkin fakat bizim Jimin'imiz bebek yüzlü. :')Normalde zaten spideypool ikilisini çoook severim. Shiplerim de. Ama bu fic çok daha farklı hissettiriyor. Çümkümsü... Jikook.
Umarım bu hikayeme de destek olursunuz. :')
Hepinizi seviyorum papatyalarım.
🌼🌼🌼Hadi bana eyw!✋💜😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fiksi Penggemar"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★