12: Beni bırakma örümcek.

4.9K 568 316
                                    

The Chainsmokers - Side Effects

Keyifli okumalar...

★★★

"Sonunda karşılaşabildik seninle Stalk. Ya da Yungi? Söylesene o demirden kostümünü alınca geriye ne kalıyor?"

Yoongi sinirini bilgiç yüz ifadesiyle perdeleyerek konuştu.

"Bir dâhi, milyoner, zampara, hayırsever."

Jimin güldü.

"Açıksözlüleri severim Yungi."

Yoongi göz devirerek arkasındaki deri koltuğa oturdu.

"Peki ya sen? O maskenin altında çirkin bir surat olduğunu duydum. Ama yine de bundan fazlasına sahip olduğunu varsayıyorum."

Jimin yüzüyle ilgili yapılan bütün yorumlarda olduğu gibi yumruklarını sıkmıştı.

"Oh... Daha fazlasının olduğuna emin olabilirsin. Arkadaşlar kendi aralarında bana jilet yarak der. Ama sen görünce ne dersin bilemem."

Yoongi'nin yüz ifadesi gerilip sol gözü seğirmeye başladığında kendimi araya girmek zorunda hissettim.

"Eheh... Hyung... Yemin ederim ben sadece o soyguncuları yakalamak için oradaydım."

Yoongi konuyu değiştirmemden memnun olmuş gibi bacak bacak üstüne atıp sorgulayıcı bakışlarını üstüme sabitledi.

"Bu palyaçonun ne işi vardı peki orada? Kahraman olmadığı konusunda hepimiz hemfikiriz."

Jimin'in maskesi yüzünde olmasına rağmen çatılan kaşlarını gayet net görebiliyordum.

Deadpool'un cehennem suratı bizi izliyor... Tanrım...

"B-Banka hesabından para çekiyordu. Ağlarım bitince kaçmama yardım etti."

Siktir...

Neden yalan söyledim ki?

Jimin kollarını göğsüne bağlayıp bana döndü. Ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışır gibiydi.

"Seni... O mu kurtardı? Zekâ yaşından şüphe ettiğim mutant bir paralı asker mi kurtardı seni yani?"

Bir dakika içinde Deadpool'a en çok saydırabilen kişi kesinlikle Min Yoongi'ydi.

Jimin boynunu kütürdetip yanıbaşıma dikildi. Kollarını göğsüne bağlamıştı.

"Bak... Yaşına saygım var Yungi Stalk. Ama... Damarıma basarsan katanayı götüne sokarım. O zaman o demir zırhın bile seni kurtaramaz."

Yoongi dik dik ona baktı.

Bakışları ne diyor bu der gibiydi.

"Her neyse... Bana sizi ihbar etmemem için bir neden söyleyin. Hâlâ güven vermediniz. Ayrıca... Bankada ölü bir adam vardı. Hanginizin işiydi?"

Yutkunup bir cevap ararken Jimin çoktan araya girmişti.

"Ben öldürdüm. Pişman da değilim. Jungkook'a saldırmıştı."

Bana saldırdıkları... Yalan.

Pişman olmadığı... Kesinlikle doğru.

Yoongi tek kaşını kaldırdı.

"Sekiz kere vurulmuş."

Jimin kıkırtıya benzeyen rahatsız bir ses çıkarıp öksürdü.

"Ne yani olamaz mı? Öldüğünden emin olmak istedim."

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin