17: Yettim Bay Pool!

4.7K 435 385
                                    

Eminem - Till I collapse ile birlikte okuyunuz dnbdb

Thanos'un eldiveninde yeşil taş (zaman) Dr. Strange'den aldığı taş ve bi de Vision'dan aldığı sarı büyük taş yokmuş gibi düşünün.

 Strange'den aldığı taş ve bi de Vision'dan aldığı sarı büyük taş yokmuş gibi düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yani büyük sarı taş ve yeşil taş yok tamam mıdır?

Bu arada Venom diye gezegen yok filmde ben uydurdum sjshjzb

Not: Olayların hepsi birebir olmayacak.

Keyifli okumalar...

★★★

"Hepiniz önümde diz çökün sefil Venomlular! Gezegeniniz asıl şimdi huzur ve güven altında, bundan emin olabilirsiniz!"

Thanos elini kaldırdı ve dağlar yarılıp teknoloji harikası binaları ve tüm şehri içine aldı.

Zalimce gülümsedi.

Eldivenlerdeki taşların gücüyle istediğini yapabiliyor oluşu onu daha da kibirlendirmişti.

Artık tüm gezegenlere sahip olmak ve halkları kontrolü altına alıp onun ne yaptığından habersiz ot gibi yetişen nesiller istiyordu.

O kadar hırslıydı ki ruh taşı için kızı Gamora'dan bile vazgeçmişti.

Ona önce sahte merhametini gösterip yanına almış, ardından ihtiyacı olduğu zaman da gözünün yaşına bakmadan uçurumdan aşağı atmıştı.

Asgard'ı yok etmiş, Löki'yi kardeşi Thor'un gözü önünde boğarak öldürmüş ve soğukkanlı bir şekilde arkasını dönüp gitmişti.

İşte böyle bir caniydi Thanos.

Kendini Tanrı zanneden egoist bencilin tekiydi.

Ellerini kararan gökyüzüne doğru kaldırdı ve gök gürültüsünü andıran korkutucu sesiyle yıkıntılar arasında kalan şehire seslendi.

"HEPİNİZ ÖNÜMDE EĞİLECEKSİNİZ!"

(Deadpool: Siktir oradan seni hormonlu E.T.)

★ ★ ★

Newyork (14:50)

"Bizi buraya neden çağırdın?"

Hulk insan formundayken üstü başı pespaye bir şekilde öne çıkıp korku dolu gözlerle Tony Stark adıyla bilinen Min Yoongi'nin gözlerine baktı.

"O geliyor."

Yoongi göz devirdi. Hiçbir şey anlamıyordu.

"Kim geliyor profesör? Ne bu yüzünün hâli?"

Profesör kenarda duran Dr. Strange'e baktı. Demir adamın aksine o her şeyi zaten biliyor gibiydi.

"Thanos... Thanos geliyor. Taşların peşinde. Çoktan dört tanesini buldu bile. Buraya gelecek. Çok yakında, Dünya'ya gelecek."

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin