Herkese merhaba!
2. Sezon'un ne zaman geleceğiyle ilgili çok fazla soru soruluyor. Cevap verdiğim halde tekrar sorulmaya devam ediliyor (çünkü duvarda yanıtlıyorum genelde unutulması ve üzerinden zaman geçmesi doğal tabi) bu yüzden artık bu konuyla ilgili net bir duyuru yazmanın zamanı geldi dedim.
Farkındaysanız yazımına devam ettiğim bazı hikayeleri yayımdan kaldırdım. Hatta bu fici de 2. Sezon gelene kadar kaldırmıştım fakat çeşitli ısrarlar sonucunda tekrar yayınlama kararı aldım. Yine uzun süre 2. Sezon gelmedi. Bunun sebebi aynı anda birden çok işe koşturuyor olmam.
Elimde halihazırda devam ettiğim iki ficim var. Ve ben bu fice çok gönül verdim. Bu yüzden de ona özel, ayrı bir zaman ayırarak yazmak istiyorum. Ve hatta belki replikleri daha özenli yazabilmek için (aradan çok zaman geçti çünkü) Deadpool filmlerini tekrardan izlemem gerekebilir. Bu yüzden, bu fice özel zaman ayırmam gerektiği için ve benim şu an öyle bir zamanım olmadığı için 2. Sezon'u erteliyorum.
Lütfen kızmayın ya da üzülmeyin. Sizi temin ederim ki devam bölümleri bomba olacak. Sadece birazcık daha sabretmeniz gerekiyor.
Öncelikler hâlihazırda yazıyor olduğum Senpai ve Obey Me gibi ficlerimi elden çıkartmam gerek. Daha sonrasında tekrar bu fice dönüp en başından finale kadar bir düzenleme (yazım yanlışları, silinen multimedyalar vs.) yaptıktan sonra 2. Sezon gelecek.
Lütfen beklemede kalın ve artık duvarıma bu ficle ilgili sorularınızı yazmayın. Devam bölümleriyle ilgili özel isteğini olursa her zaman açığım mesajlar kısmından yazabilirsiniz özel olarak. Ama dediğim gibi, sizleri üzmek istemiyorum ama yakın zamanda 2. Sezon gelmeyecek maalesef. Önce elimdeki iş yükünü azaltmam gerek.
Sizlerin ne kadar sabırlı, matrak ve tatlı okuyucular olduğunu biliyorum. Umuyorum ki, bu aranın da üstesinden geleceksinizdir. Eğer isterseniz beklerken diğer ficlerime göz atabilirsiniz. Bu beni mutlu eder.
Son olarak...
Hepinize sabrınızdan dolayı teşekkür ederim.
Beklemede kalın lütfen. :')
Hepinizi çok seviyorum <3
Love, Senpai.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fanfic"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★