Sucker for pain eşliğinde okuyun jdbd ;)
Keyifli okumalar...
★★★
"8... 7... Siktir!"
İki kurşunu da boşa gittiğinde Jimin söverek beni arkasına aldı.
Joker kaşlarını çatmış, aynı anda gülerek bize bakıyordu.
"Bak şu palyaçoya?! Bizi öldüreceksin demek? Kolay gelsin o zaman."
Elimi kaldırıp sinirle ağzına bir top ağ fırlattım.
"Burdaki tek palyaço sensin Joker!"
Harley bir çığlık atıp platonik aşkının üstüne atladığında Deadshot bana bir el ateş etmişti.
Başımı eğmemle mermi kovanının kulağımın yanından geçip arkamdaki eski apartmanın duvarını delmesi bir olmuştu.
"Siktir! İyi misin? İyi misin Jeon? İyi misin?"
Jimin anında bana dönüp iki kolumu sıkıca kavradı. Bir yerimde bir hasarın olup olmadığını anlamak için fıldır fıldır dönen gözleriyle beni inceliyordu.
Maskeden tam yüz ifadesini göremiyordum ama... Endişelenmiş miydi?
Öyle ki o sırada bir savaşın içinde olduğumuzu unutup bana sımsıkı sarılmıştı.
"Aşık mısınız siz be?!"
Ve...
Ne olduysa o an olmuş, Jimin sırtından üç el vurulmuştu.
Beni saran kolları güçsüzce belimden düşmüş, kaslı çevik bedeni yüzüstü kanlar içinde yere yığılmıştı.
"Öldü mü? Dostum onu öldürdün mü?! Deadshot... Sen adamsın!"
Bumerang gevezelik ederek Jimin'in hareketsiz yatan bedenini ayağının ucuyla dürttü.
Bense hâlâ şok içindeydim.
Yabancı eller belimi kavrayıp beni sıkıca kavradığında ağ atmak üzere döndüm ama bu El Diablo'ydu.
"Kımıldarsan küle dönersin ufaklık."
Ürkerek önüme döndüm. Jimin hâlâ düştüğü yerde hareketsiz bir şekilde yerde atıyordu.
"Ver bakayım şu silahını bana. Komutan geldiğinde böyle poz vereceğim. Ah... Matrak bi' herifti yazık oldu. Amaaan! Siktir et..."
Tam o sırada bir hareketlilik hissedip başımı eğdimde Jimin'in bacaklarının arasından sinsice silahının namlusunu gösterdiğini gördüm.
Ve Bam!
Bumerang alnının ortasına yediği kurşun darbesiyle sırt üstü yere çakılmıştı.
Jimin hızlıca doğrulup sendeleyerek yerinde bir iki kez sekti. Sonra kabaca toz olan kostümünü silkeledi.
Hareketleri yıkılmadım ayaktayım der gibiydi.
Birden durup silahlı ellerini kasıklarına vurarak bağırdığında kahkaha atasım gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fanfiction"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★