X gon give it to you eşliğinde okuyun xnbxb
Keyifli okumalar.
★★★
"Dudaklarımın ırzına geçtin be! Bırak!"
Sertçe onu yumruklayarak üstümden ittiğimde sadece gülüyordu.
"Vay be...! Bu muhteşemdi. Büyükannemin sütyen bankından 1 milyon dolar çekmiş gibiyim. Ya da kokoyu kolaya katıp içmiş gibi..."
Omzuna vurdum.
"Manyak mısın sen be?!"
O ise oturduğu yerden kalkıp serseri gibi gülmeye devam etti.
"Şşt... Birileri geliyor, sus."
Kollarım diken diken olurken hızlıca uzanıp elimle dudaklarını örttüm.
Edepsiz bakışları her ne kadar utanmama neden olsa da umursamadım.
Gelen değil... Gelenler vardı.
"Geç şuraya..."
Kaslı bedenini itekleyerek karanlık bir duvar dibine soktu ikimizi de.
Birbirimize çok yakın durduğumuz için nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
"Puddin!!"
Bu ses...
"Buradayım bebeğim. Joker'in burada! Ah, gel yanıma... Chk... Chk... O tasma benim kızıma hiç yakışmamış. Ama merak etme, yakında bizi bundan kurtaracağım. Yanımda dur yeter."
Aman Tanrım...
Joker ve Harley mi bunlar? Shit!
Jimin'in ellerini belimde hissetsem de ani bir hareket yapamadım. En ufak bir seste yerimizi bulabilirlerdi çünkü.
"Ah... Puddin'im ne derse o!"
Bir ateş kıvılcımı yanımızdan geçip karşıki duvara çarptığında sertçe yutkundum.
"Ne zaman keseceksiniz bu yılışık tavırları? Yoksa sizi kızarmış tavuğa mı çevirmemi istiyorsunuz?"
Konuşanın kim olduğuna dair bir fikrim yoktu ama ateş attığına göre El Diablo olması gerekiyordu.
"Deadshot? Onların burda takıldıklarından emin misin, dostum? Sanki yanlış gelmiş gibiyiz."
Bir adam silah tıkırtısıyla yanımızdaki duvara yaslandı.
"İstihbarat sağlam. Burada olmaları gerek. İki sokak ötedeki barda takılıyormuş Deadpool denen kaypak. O böcek de onun yanındadır."
"Ben kaypak değilim, robocop."
"Ben böcek değilim, ahmak."
İkimizde aynı anda sinirle fısıldadığımızda dudaklarımız birbirine sürtmüştü.
Siktir...
Jimin'in bakışları gözlerimden dudaklarıma kaydığında gergince başımı duvara yasladım.
Ya bizi yakalarlarsa?
Siktir... Neden hâlâ beni öpmeyi düşünüyordu ki bu manyak?
Ve neden elleri belimden kalçalarıma inmişti?
"Şu sikikleri parça pinçik ederdim ama... sen karşımda bana öyle bakarken kımıldayamıyorum bile bebeğim. Çok güzelsin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔
Fanfiction"Benim işim öldürmek. Senin işin kurtarmak. Biz aynı tarafta değiliz örümcek." 25.11.18 Spiderman : Jeon Jungkook Deadpool : Park Jimin Kapak: cr: might_punya ★Wattpad'de yazılan ilk spideypool - jikook fanfici★