18: Sana ne yaptılar sevgilim?

3.5K 416 210
                                    

Rockstar - Sofia Karlberg 

Keyifli okumalar...

★★★

"Şu anlık durumu iyi görünüyor. Ama biraz dinlenmesi gerek."

Taehyung elindeki eldiveni çıkarıp köşedeki çöp kovasına attı ve durup kızıl saçlarındaki bandanayı düzeltti.

Bardaki kavgacı motorcuları dikip yaralarını pansuman ede ede bir çeşit hemşire olmuştu.

Jimin'in boş bakışlarla yer yatağında yatan örümcek sevgilisine baktığını görünce moral vermek istercesine konuştu.

"Hey! Güzelce diktim kolunu merak etme. O iyi olacak adamım. Neşelen biraz. Hani dünyanın sonu gelse bile hiçbir şey umrunda değildi?"

Jimin kaşlarını çattı ve bakışlarını en yakın dostuna çevirdi.

"Taehyung... Sana yemin ederim, umrumda olan tek şey bu çocuk."

Taehyung uzanıp Jimin'in omzunu patpatladı. Arkadaşı gerçekten de sonunda birine aşık olmuştu.

"Ah... Her neyse... Dünya işgâl altında. Bugün müşteri gelmez. Dükkanı kapatsam iyi olur. Sen... Burada kalabilirsin dostum. Kendinize dikkat edin yeter."

Jimin kafa sallayıp Taehyung'un evden çıkışını izledi.

Sonra yer yatağında beti benzi atmış, sargılı kollarıyla hareketsiz bir şekilde uzanan sevdiğinin yanına oturdu.

"Birkaç saat sonra uyanacak olman... Hiç uyanmamandan iyidir, değil mi?"

Onu rahatsız etmemeye çalışarak biraz aşağı kaykıldı ve hizzasına gelip başını usulca onun göğsüne koydu.

Nefes alış verişleri çok yavaştı Jungkook'un.

Çok kan kaybettin, bebeğim.

Çok fazla...

Cebinde titreyen telefon olmasa uzanıp onu öpecekti ama... Söverek yerinde doğrulmak zorunda kalmıştı.

"Kimsin?!"

Karşı taraftan çığlık sesleri yükseliyordu.

"Beni dinle! Ben Bruce."

Jimin kaşlarını çattı.

"Bruce? Hangi Bruce?"

Göz ucuyla hâlâ uyuyan Jungkook'a bakoyordu.

"Yeşil dev yok mu, o benim! Seni Tony'nin telefonundan arıyorum."

Jimin hayranlıkla gözlerini kırpıştırdı.

"Ah... Dostum ben senin hayranınım!"

(Gerçekte Kaptan Amerika fanı ama ficte Hulk xnxnkx)

Bruce sabır dilenircesine derin bir nefes aldı.

"Dinle! Burada işler çok karışık. Hulk'a dönüşemiyorum ve bir çeşit robot kostümünün içindeyim. Savaş giderek kızışıyor, kayıplar veriyoruz. Vision öldü. Thanos onun alnındaki taşı sökerek aldı. Geriye tek bir taş kaldı. Zaman taşı."

Jimin anlamayan bakışlarla yüzünü buruşturdu.

"İyi de zaman taşı büyücüde değil miydi? Aa... Onu uzaylılar kaçırdı, umarım haberin vardır."

Bruce bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu ama... Söylemeliydi.

Herkes sevdiklerini kaybetmek üzereydi.

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin