2: Spideypool ortak mı?

6.3K 680 206
                                    

Salt-N-Pepa - Shoop

Keyifli okumalar...

★★★

"Kaçıyorlar, işte ordalar!"

Deadpool bir küfür savurup beni peşinden çekiştirerek kuytu bir köşeye soktu. Polisler peşimizden gelmişse de bizi farketmemiş ve dümdüz koşmaya devam etmişlerdi.

"Şuralarda bir telefon kulübesi olsa fena olmazmış hani. Şu Superman'in girdiklerinden..."

Gıcık gıcık gülüp sırtıma vurduğunda yüzümü buruşturdum. Tabi ki yüz ifadem maskemden belli olmamıştı.

En çok da bu sinirimi bozuyordu.

"Dün gece seni sarı bir piliçi öperken gördüm. O neydi öyle spidey tarzı öpücük mü? Götünden soluyordun..."

Bir kahkaha daha attığında kaşlarımı çattım. Dün gece Marie Jane'le öpüşmüştük, doğru ama... yalnızdık.

Ya da ben öyle sanıyordum.

"Sen bizi mi izliyordun?!"

Ama soruma cevap vermek yerine boş boş konuşmaya devam etmişti.

"Baş aşağı öpüşmek güzel ama ya biraz fazla insen? Düşünsene, piliç seni öptüğünü sanarak avokadonu öpüyormuş..."

Gülmekten titriyordu.

"Ah... Dostum."

Gülmeyi bıraktı ve sertçe omzumu patpatlayıp hiçbir şey söylemeden arkasını döndü.

Dakikalar sonra karanlık sokağa yürüyüp gözden kaybolmuştu.

Hiçbir şey demeden.

Cidden garipti.

"Umarım bir daha karşılaşmayız, pislik herif!"

Arkasından bağırdım ama o çoktan gitmişti.

Umarım duymuştur.

★★★ ertesi gün ★★★

"Jeon Jungkook! Dersimde uyumana izin verdiğimi hatırlamıyorum."

Kafamı kaldırıp uykulu gözlerle bayan Harper'a baktım. Kaşları çatık bir şekilde beni izliyordu.

"Özür dilerim bayan Harper. Yüzümü yıkamaya gidebilir miyim?"

Tüm sınıf bana bakarken yanağıma tahta kalemiyle küçük bir çizik atıp masasına doğru ilerlemeye başladı.

"Dersimde uyuduğun için... -5 puan Jeon. Şimdi yüzünü yıkamaya gidebilirsin."

Sessizce söverek ayağa kalktım ve çantamı da alıp sınıfı terk ettim.

Ah... Cidden bu kadının benimle derdi ne?

Erkekler tuvaletine giderken yolda hem sövüyor, hem de hayatımı sorguluyordum.

Neden dün her zamanki gibi soyguncuları yakalayamadım?

Neden ağlarım birden tükendi?

Ve neden o şehir efsanesine dönüşen psikopatla karşılaştım?

"Spiderman kanunsuz mu oldu?"

Hademenin malzeme odasından yükselen sesle olduğum yerde kalakaldım.

Ben mi? Kanunsuz mu? Hadi ordan...

Usulca aralık kapıya yaklaşıp küçük televizyona baktım.

Bir spiker dünkü olayların bulanık görüntüleri eşliğinde haber sunuyordu.

"Dünkü merkez bankasının soygunundan son dakika haberleri! Akıllardaki tek soru şu: Spiderman kanunsuz mu oldu?"

Görüntüler hızla akarken havalandırmadan atlayan Desdpool'u ve onun peşisıra atlayan kendimi gördüm.

Tanrım... Rezillik.

Ve Deadpool'la kol kola girmiş çiçekli yollara doğru koşuyorduk...

"Yanında da Deadpool adıyla bilinen, kahramanlıktan çok uzak bir kanunsuz var. Polisler onun artık kanunsuz olmaya karar veren Spiderman'in yeni ortağı olduğunu düşünüyor."

Ortak mı? Biz mi?

Sikeyim böyle işi!

"Öte yandan banka 10 milyon zararda. Tabi ki sorumlusu Spiderman! Yetkililer onu bulup hem bu olaydan hem de iki hafta önceki patlamadan dolayı cezalandırmak istiyor. Onu yakalamak için bir tim oluşturma aşamasındalar. Ayrıntılar akşam 20:00'da ülke Genel Kurmay Başkanı Sayın Kim Namjoon'la gerçekleştireceğimiz canlı yayın röportajda olacak. Son dakika haberleri burada bitti. Hepinize iyi günler dileriz."

Siktir...!

★★★

Hay görls!

Bölümler kısa kısa olacak. Yakınlaştıkları bölümler uzun olabilir tabiii... Sbjhhjd

Umarım hoşunuza gidiyordur. Fazla sıkmak istemiyorum. Karakterleri normallerinden biraz farklı aktaracağım çünkü.

Beğenip bol bol yorum yapmayı unutmayın pleasu. :')

Hadi bana eyw✋🌼💜

You can be hero • Jikook [Spideypool Au] ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin