Multimedya Alya
- Alyaaaa! Kızım kitap okumaya ara ver de sofrayı kurmama yardım et!
- Tamam Anne!
...
Merhaba ben Alya 17 yaşında normal bir lise öğrencisiyim. Evden okula, okuldan eve gidip geliyorum. Günümün çoğunu kitap okuyarak geçiriyorum (Bu yüzden annem bana birazcık kızıyor olabilir.). Normal bir ailem var. Annem ve babam avukat. Ve küçük bir ofisleri var. Öyle çok da zengin değiliz. Birde çocukluk arkadaşım (hala da arkadaşım) olan Cansu var. Tek çocuk olarak büyüdüğüm için onu hep kardeşim gibi gördüm. Zaten fazla insan sevdiğim de söylenemez. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Şu an aynı liseye gidiyoruz. Ve 11. Sınıfız.Neyse çok uzattım galiba.Bana yakışan bir adım olduğunu düşünüyorum. Anlamı " yüksek yer ve gök " demek. Kısıtlanmaktan hoşlanmayan özgürlükçü bir yapım var. Bir de biraz asosyal biriyim. Dışarı çıkmayı çok sevmem (ama okul denen bir gerçek var maalesef ). Bana sınırsız kitap verseler, hiç evden çıkmadan kitap okurum. Tipime gelirsek çok güzel bir tipim yok. Ama yine de idare eder. Boyum 168 cm, kilom 50 boyuma göre biraz zayıfım. Genel olarak yiyip yiyip kilo almayanlardanım. Gözlerim mavi, saçlarım ise açık kumral ben en çok saçlarımı seviyorum. Saçlarıma hiç ısı kullanmam. Kırıklarını bile çoğu zaman evde anneme aldırırım.
Birde Satürn gezegenini çok severim. Nedeni yok seviyorum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATÜRNÜMÜN HALKASI
Jugendliteratur"Satürn'ün halkasız bir anlamı kalmaz. Benim de sensiz bir anlamım kalmaz. Benim Satürnümün Halkası olur musun Ediz?" ... Bu benim ilk deneyimim hatam olursa affola. 🌹