30

780 64 4
                                    


С много късмет успях да излъжа майка ми, че наистина отивам у Клара. Щом излязох от сградата се насочих към ъгъла. С Джак се уговорихме да ме чака там.

Когато стигнах до там се насочих към позната кола, а именно тази на Джак. Когато се качих той ме поздрави и потегли. През целия път не каза нищо. Единственото нещо което се чуваше бе песента идваща от радиото. Не беше неловко. Просто бяхме потънали в тишина, спокойствие. Сякаш казваме толкова много без думи.

Когато се върнах към реалността извън мислите си забелязах, че бяхме пристигнали. Джак дойде и ми отвори вратата, продавайки ми ръка. Усмихнах му се в знак на благодарност и слязох от колата. Пред нас имаше къща на три етажа. Изглеждаше голяма и празна. На Джак не му ли е самотно тук?

-Добре дошла в дома ми! - каза Джак щом влязох през входната врата. От вътре всичко беше обзаведено в черно и бяло. Имаше много картини и черно бели снимки.

-Уау.... Тук е доста... Черно? - нямах думи. Джак ми изглежда толкова свеж и някак цветен. Знам давам му странно определение. Бях извадена от мислите си благодарение на прекрасния звук, идваш от смеха на Джак.

-Не ме обвинявай! Първият етаж бе обзаведен когато го купих! Но за сметка на това се знаех да декорирам втория.... - поясни, обвеждайки ме към стълбите. Бях права!

Етажа бе обзаведен толкова цветно, че предизвикваше някакъв уют. Имаше дъмно червени стени, бели столове диван който беше в съчетание от червено, бяло и черно. Картините бяха цветни, а не черно бели. Имаше и снимки на Джак. Беше толкова интересно и някак детинско. Беше прекрасно.

-Това е... Нямам думи! - Той се усмихна на реакцията ми и ме обведе до дивана.

-Какво ще кажеш.... Да гледаме филм? - попита той, прегръщайки ме. Сякаш ток премина през тялото ми.

-Д-добре. - опитвах се да не се изчервявам от близостта му, но беше трудно имайки в предвид, че още малко и щеше да ме придърпа в скута си.

-Какви филми предпочиташ? - Поинтересува се преди да избере един и да го пусне.

-Романтични комедии, мисля. - отговорих несигурно.

-В такъв случай съм избрал правилният филм. - заяви гордо при което горда усмивка изгря на лицето му, карайки ме да се разсмея.

Така мина цялата вечер. Смях се, плаках от смях. Истински смях.. и смея да кажа, че бях щастлива! С Джак се чувствах в безопасност. Сякаш нищо друго не можеше да ме накара да плача.

Сякаш нищо друго нямаше значение щом бях с него.... Харесва ми. Харесва ми чувството да бъда до него. Харесва ми чувството да бъда обичана. Да обичам....

Texting with Mr. Avery Where stories live. Discover now