Глупавото наказание изтича утре. Как ще издържа да не го виждам до утре?. Днес нямам час със него и това ме побъркава. На всичко отгоре и закъснявам!
Мислех си колко глупава съм, тичайки по празния коридор. Почти бях наближила стаята когато се блъснах в някого и паднах. Когато погледнах към посока на другият човек участвал в сблъсъка сякаш нещо засегна в гърлото ми.
-Добре ли си? Извинявай, трябва да гледам къде ходя. - извини се и ми помогна да стана.
-Н-няма проблем.
-Анабел, нали. - кимнах. - Аз съм нов учител тук... Приятно ми е, казвам се Корбин. - подаде ръката си. Не знаех дали да я хвана или не, но би било много грубо от моя страна. Хванах ръката му и я разклатих.
-Много съжалявам, че те блъснах Ана, нали мога да те наричам така?
-Разбира се.... Аз трябва да тръгвам.
-Не закъсняваш ли вече? И то с доста?! - отбележи.
-Така е... - бях прекъсната.
-Тогава нека да ти се реванширам, че те блъснах. Ще те почерпя с едно кафе? - предложи ми.
-Аз... Не знам.
-Хайде, аз черпя! - подметна весело.
-Добре. - съгласих се най-накрая.
Оказа се, че е доста приятен човек. Не се учудвам, че е близък приятел на Джак.
Беше доста забавно, но нещо в погледа му ме притесняваше. След известно време си спомних, че трябва да се върна в час. Предложих да платя своята част от сметката, но Корбин категорично отказа.-Трябва да влизам.... Благодаря за кафето! - казах му преди да тръгна.
-Няма защо трябва да го повторим някой път!... Имам предвид това с кафето, а не това че те блъснах ....Без да искам...
-Може би.. - казах.
-Довиждане, Ана... - отговорих му с довиждане и влязох в училище преди него,но бях посрещната от Лариса.
-Къде беше, Ана? - попита ме, след което Корбин влезе..
-Аз...
-Тя беше с мен, проблем ли има? - чу се гласът му.
-Тя е тук за да учи, а не за да.... Момент! Корбин?! - възкликна сестра ми.
-Лариса? - след думите му се прегърнаха.
-Какво правиш тук? - попита го тя.
-Работя, започнах на скоро. Ами ти?-този път той зададе въпрос към нея.
-Дойдох при сестра си, Ана.
-Вие сте сестри? - да, знам толкова учудващо!
-Да, ние... - сестра ми беше прекъсната, не от мен, не от Корбин, а от Джак.
-Ана? Лариса? Корбин? - изгледа ни въпросително.-Защо не си в час? - попита първо мен.
-Аз закъснях и...
-Почерпих я едно кафе, тъй като вече закъсняваше, а аз още повече я забавих. - отговори преди мен Корбин.
-Не знаеш ли, че не е редно учители да пият кафе или каквото и да е извън училище с ученици?! - заяде се Джак. Какво му става? Осъзнава ли какво говори?
-Какво толкова? - оправда се Корбин.
-Ти.... - погледнах към Джак, но той не каза нищо повече, беше ядосан. Влезе в една от стаите и ме остави сама с тях. Какво стана сега?
YOU ARE READING
Texting with Mr. Avery
FanfictionСтоях и наблюдавах от прозерецът. Гледайки как птиците летят ниско се сетих за думите на баба. -Знаеш ли какво се случва когато птиците летят ниско?-след думите ми, усетих как се изправя бавно от стола си и тихомълком се доближи до мен. Усещах дъхът...