Prológ

8.1K 329 2
                                    

„Je zvláštna." Zašepkal malý chlapec svojej mame.

„Zlatko, nepozeraj sa na ňu." Matka ho rýchlo chytila za ruku a odtiahla preč.

Malé dievča si sadlo do pieskoviska a začalo sa hrať samo so sebou. Počula šepot dospelých a detí okolo nej.

„Počula som, že je prekliata, neverí v Boha preto je taká."

Mýlite sa!

Chcelo kričať malé dievča. Všetko sú to klamstvá, ktoré si jej matka vymyslela, nič nebola pravda. Jej matka nechcela, aby vedeli ľudia pravdu.

Nikdy nechcela byť narodená do rodiny plnej klamstiev.

„Nechcem, aby si bol v jej blízkosti." Jej malé hrdlo sa začalo zužovať, lebo chcela plakať, ale nemohla. Ak by sa rozplakala jej mama by ju zbila a jej otec by s tým nič neurobil.

Tak sa len usmiala a šepot okolo nej pokračoval ďalej.

„Vyzerá tak smutne."

„Zlatko, nepozeraj sa na ňu."

Toto všetko bolo kvôli jej matke. Komunita, v ktorej žila bola plná kresťanov, ale ak by ste neverili v Boha, alebo by ste sa nebáli diabla, všetci by začali vami pohŕdať. Ale to nebol jej prípad. Niektorí vedeli skutočný dôvod, prečo bola nenávidená a nemalo to nič spoločné s jej náboženským presvedčením. Samozrejme, že verila v Boha, ale kto by veril jej.

Jej pery sa chveli a už to nemohla dlhšie vydržať. Ako keby nebesá chápali jej náladu, obloha sa zrazu otvorila a na ňu začal padať dážď. Hneď uvoľnila svoje slzy, pretože cítila, že je na to ten správny čas. Všetci začali utekať pod prístrešie, ale ona tam ostala stáť a plakala. Uvoľnila všetok jej strach, nenávisť a smútok do sĺz.

Plakala, až kým jej hrdlo nebolo chrapľavé, ale aj napriek tomu stále plakala. Dážď jej zmýval tvár a jej roztrhané oblečenie premoklo. Nemala povolené mať vhodné alebo pekné oblečenie ako jej sestra Grace. Jej matka aj babka sa o to postarali. Nechcela neznášať svoju sestru, ale ona bola rovnako zákerná ako jej matka. Ťaháva ju za vlasy a počas toho si spieva svoju obľúbenú, krátku pesničku, ktorú vytvorila pre Elizabeth. Paródiu pesničky Queen Elizabeth.


Hlúpa Elizabeth dnes večer zomrie,

Buď sa o to postará matka, alebo sa zabije sama,

Bude nám chýbať ?

Vôbec nie.....

Ona je potomkom diabla a stane sa čarodejnicou, keď vyrastie, vyrastie!


Keď jej to Grace robila nemohla sa sťažovať. Matka by jej to neverila, udrela by ju a otec by sa na ňu len pozrel. Grace dostávala aj špeciálne privilégia, ktoré ona nemala, ako chodiť do školy. Chcela tam chodiť, ale nebolo jej to povolené, a tak sa vždy prikradla zo suterénu, v ktorom spávala do Gracinej izby a učila sa tam čítať, predtým ako sa niekto vrátil domov. Musela upratovať celý dom, kým Grace nemusela nič robiť. Musela znášať všetku tú záťaž, čo Grace nemusela.

Jej telo sa triaslo zakaždým, keď vzlykla. Vyzerala tak krehko. Pomaly zdvihla hlavu k nebesám a pokračovala v kričaní. Niektorým to mohlo pripadať, že jej niekto ubližuje, ale mať matku a rodinu, ktorá ťa neznáša od narodenia až doteraz je viac, akoby malé dieťa dokázalo zniesť.

Jej nohy sa stali slabými, a tak padla na kolená. Celá jej rodina ju opovrhovala aj s celým jej rodným mestom. Ako hovorili, bola potomkom diabla. Nebola to jej vina, jej matka bola znásilnená, aspoň tak tvrdila a to viedlo k jej narodeniu.

Luciferova kráľovná✓Where stories live. Discover now