Elizabeth
Pozrela som sa do suterénu. Na zemi bol položený môj špinavý matrac, na ktorom som spávala. Na ňom bola položená dečka, ktorá bola tak malá, že nezakryla moje telo ani keď som bola dieťa. Nič iné tu dole už nebolo. Podišla som k matraci, položila som tašku a začala jesť moju večeru. Spálená ryža bola dosť tvrdá, ale s tou omáčkou to nebolo až tak zlé.
Potom ako som dojedla som položila tanier na zem vedľa môjho matraca a snažila som si urobiť čo najväčšie pohodlie. Slabý vánok sa dostával odniekiaľ do miestnosti, čo mi spôsobovalo zimomriavky. Natiahla som sa k taške a vytiahla z nej dlhú sukňu spoločne s bundou. Sukňa ma zakrývala od chodidiel po brucho a bunda ma zakrývala od brucha až hore.
Ak by som bola doma, z krbu by vyžarovalo teplo a Luciferove ruky, aj keď si myslel, že o tom neviem, by ma objímali každú noc. Prišla som na to, že to robil po celý čas, čo sme boli s drakmi. Na mojej tvári sa objavil malý úsmev a ponorila som sa do spánku.
ФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФ
Moja sukňa a moja spodná časť šiat bola odhalená, cítila som chladný vzduch na mojich nohách. Otvorila som oči, niekoľko krát som zažmurkala a nakoniec si ich pretrela aby som lepšie videla. Môj nevlastný otec sedel na mojom matraci a zbavoval sa oblečenia. Jeho studený prst prechádzal hore a dole po mojej nohe. „O- Otec, čo to robíš ?" Z mojich očí mi začali tiecť slzy.
„Pššt....Nie som tvoj skutočný otec a chcem zažiť s tebou nejakú zábavu." Kopla som nohami, čím som sa zbavila jeho ruky na mojom tele. Snažila som si pritiahnuť nohy k môjmu telu, no on bol rýchlejší. Položil celé jeho telo na mňa. Jeho ruka našla môj krk a jeho tvár bola hneď nad mojou. „Pozoroval som ťa už dosť dlho." Z jeho úst som cítila alkohol. Bolo mi jasné, že nie je úplne sám sebou ale slova opitých mužov sú vždy časťou mužových myšlienok.
Cítila som ako sa mi zatriaslo telo, keď som počula ako si rozopína opasok. A začal prirážať. „Si tak dobrá a teplá Beth." Cítila som jeho penis medzi mojimi nohami. Mala som stále na sebe nohavičky, začo som bola vďačná. Ale to nezastavilo ten pocit znechutenia. Jeho koordinácia bola vypnutá. Stále sa hýbal medzi mojimi nohami. „Oh kurva, tvoja matka nebola nikdy takto dobrá." Jeho rýchlosť sa začala zrýchľovať. Ja som tam ležala a nevedela, čo mám robiť ani ako mám reagovať. Chcela som zvracať.
„Oh Bože.." Medzi mojimi nohami som zacítila niečo mokré. Slzy mi tiekli už od začiatku. „Pšššt...Neplač zlatko, mám toho ešte veľa." Na líce mi dal pusu pri čom použil jazyk asi si myslel, že sú to moje ústa. Potom ako skončil, postavil sa a dal si nohavice. „Vrátim sa inokedy." Uškrnul sa a odišiel zo suterénu.
Nové slzy opúšťali moje oči a potichu som híkala do mojej ruky. Cítila som sa tak zneužitá a znechutená, aj keď ma úplne neznásilnil. Chytila som sukňu a strhla ju zo mňa. Zložila som ju a začala sa škrabať medzi nohami. Škrabala som sa medzi nohami tak silno, akoby som mohla oddialiť všetky spomienky a to ostatné čo najďalej odo mňa, no bolo to beznádejné. Zhodila som na zem sukňu a začala som plakať ešte viac.
Po hodinách plakania som sa natiahla k mojej taške a vytiahla z nej novú sukňu, táto bola viac hrubšia a robustná. Na trasúcich nohách som opatrne vyšla po schodoch, ktoré viedli do domu a zamkla ich. Ako som si to pamätala z minulosti. Keď som zišla zo schodoch, vzala som svoju dlhú sukňu a našla som nový roh, kde som si dala matrac. Prikryla som sa mojou dlhou sukňou a schúlila som sa, a snažila sa znova zaspať. Teraz som sa cítila, čo naozaj som, odpad.
Lucifer
Už sú to tri dni a moji démoni ju hľadali skoro všade. Kontinenty Európy, Antarktída, Austrália, Južná Amerika a Afrika boli dobre prehľadané, no nikde ju nenašli. Jediný kontinent čo ostal je Severná Amerika. Démoni sa pohybujú pomalšie ako som si myslel. U ľudí sa zvýšil strach. Niektorí z mojich démonov skákali z tela na telo a nechávali ho v slabej amnézií. Veľké množstvo démonov sa pohybovalo ako mor. Niektorí ľudia si mysleli, že sa u nich dostavil rozsudok. Keď moji démoni cestovali a hľadali, tak sa vždy na oblohe objavila veľká temná hmla.
„Lucifer!" Rafaelov hlas sa ozval na mojej chodbe. Dvere do trónovej miestnosti sa náhle otvorili a udreli do steny. „Ty arogantná forma nízkeho života. Ako si sa opovážil vypustiť také množstvo démonov do ľudskej populácie?" „Aj ja ťa zdravím braček." Nemal som náladu na moju rodinu. „Vysvetli to Lucifer. Prečo je toľko veľa démonov na Zemi ?"
„Niečo hľadám a pokiaľ to moji démoni nenájdu, tak tam ostanú až do môjho odvolania." „Hľadáš-" Zastavil sa a na jeho tvári sa objavil zlomyseľný úsmev. „Odišla však a teraz ju hľadáš?" Nedal som nič najavo. „Musí to byť ono. Oh Bože, to je dobre." Jeho úsmev ukazoval všetky jeho zuby a otočil sa na odchod. „Oh a Lucifer, ak ju nájdeme skôr ako ty, tak je naša." Po chvíli zmizol a zanechal len zlato-biele pierko ako všetci anjeli.
Prehľadali sme posledný kontinent a našli sme ju. Je v komunite s názvom Haven.
Prečo by išla na také odporné miesto. Na miesto kde ju nikto nemal rád, keď bola dieťa. Čo si myslela? Cítil som sa vytočene a zavolal som Adramelecha. Staral sa o môj nástenný plášť už tristo storočí. Nebol vybratý len tak ľahko. Prikázal som mu aby sa držal ďalej od mojej izby, keď tu bola Elizabeth.
„Áno Pane ?" Kľakol si predo mňa v jeho ľudskej podobe. Vyzeral, že bol tiež na pátraní. „Daj mi oblek, ideme do Haven."
Elizabeth
Bola som s rodinou už jedenásť dní. Dnes má Grace svadbu. A všetci z komunity sú prítomní. Celá jej výzdoba bola vo farbách medenej a bielej farby. Obrusy na stoloch, stoličky a koberec boli v medenej farbe a ozdoba zase v bielej farbe. Celá komunita bola usadená a čakala na nevestu.
Zamykala som dvere do suterénu, kvôli tomu čo sa stalo naposledy. Môj otec už ma cez noc neotravuje, no cez deň je to iná vec. Hladí ma po zadku, keď umývam riad, keď sa skrčím aj keď zotieram dlážky. Keď mu odstrčím ruku, tak mi dá facku. Stále mám modrinu na mojom líci. Nemohla som to nijako zakryť, nech som robila čokoľvek. A to nie je jediná modrina, ktorú mám.
Moja matka vylievala horúcu vodu na moje ruky a udierala ma do tváre štyri dni, len preto že som jej spálila šál. Grace zabárala nechty do mojich ramien, keď som jej nechcela doniesť čaj. Babka ma udierala s jej palicou, keď sa nikto nedíval.
Keď som sa chcela osprchovať musela som sa nenápadne dostať do kúpeľne. Stále som mala peniaze, ale nemala som ich ako využiť. Išla som do mesta nakúpiť nejaké veci, ale z každého obchodu ma vyhodili, lebo diablove dieťa, teraz žena Elizabeth bola späť.
ESTÁS LEYENDO
Luciferova kráľovná✓
FantasíaV jej rodine bola vždy tou zvláštnou. Elizabeth nikdy nebola normále dieťa, jej matka sa postarala o to, aby sa s nikým nebavila. Každý ňou pohŕdal. Bolo s ňou zle zaobchádzané, až pokiaľ ju rodičia neposlali do katolíckej školy. Potom všetkom neman...