Devätnásta kapitola

3.5K 186 8
                                    

Elizabeth

Pozorovala som ako Lucifer položil ruku na krk démonskej žene počas toho ako sa bozkávali. Keď som zhíkla, tak tá žena letela do steny. "Maličká ja-" Odišla som ešte predtým ako mohol niečo povedať. Je to klamajúci bastard. Myslela som si, že byť s diablom nie je tak zlé, ale teraz sa stalo toto. Zaslúži si titul zradcu. Celú cesto do zadnej časti zámku som bežala a odviazala som koňa, ktorý bol najbližšie ku mne. Zabralo mi to len pár sekúnd ho odviazať.

Vyskočila som na neho a pošťuchovala som ho chodidlami. Viedla som ho k ceste, po ktorej sme skoršie s Cerberusom prišli. Stále som ho pošťuchovala, pokým sa všetko nezačalo rozmazávať. Teplé slzy mi tiekli po lícach. Ironicky som počula posmech mojej sestry z pred rokov.

Hlúpa Elizabeth dnes večer zomrie,

Buď sa o to postará matka, alebo sa zabije sama,

Bude nám chýbať ?

Vôbec nie.....,

Ona je potomkom diabla a stane sa čarodejnicou, keď vyrastie, vyrastie!

Teraz je hlúpe plakať kvôli takej veci, keď zažívam bolesť z toho, že som videla niekoho koho mám rada sa bozkávať s niekým iným. Potiahla som, keď rýchlosť vetra zosilnela. Čím rýchlejšie som išla, tým sa mi slzy sušili rýchlejšie, no hneď boli nahradené novými.

Premýšľala som nad tým, ako sa darí mojej rodine. Boli všetci šťastní, že sa zbavili čiernej ovce z rodiny ? Bola Grace už vydatá a bola moja babka už mŕtva? Rýchlosť koňa začala spomaľovať, čo ma vyviedlo z môjho zamyslenia. Pozrela som sa na zem a videla som pod nami sneh. Po okolí boli mŕtve stromy. Kôň zaerdžal a začal kráčať. Jeho čierna koža úplne vynikala v tomto množstve snehu.


اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Keď som počula krákať vranu, pozrela som sa na oblohu. Natiahla som ruku a vrana mi na ňu sadla.

"Prečo ste v pustých krajinách moja Lady ?"

V mojej hlave sa ozval Anitin hlas. Pozrela som sa na vranu ako sa mi pozerá priamo do očí. "Anita ?" Zletela z mojej ruky a premenila sa na Anitu. "Stratili ste sa Lady Elizabeth ?" Svitlo mi v hlave, že Anita je verná Luciferovi, takže sa bude snažiť ma mu priniesť spať. "Ja- Ja-"Nemohla som vytvoriť súvislé vety. Jej oči boli nachvíľu hmlisté, potom sa zmenili na svoju normálnu farbu. "Vidím, Pán Hades to pokazil, ako by ste to nazvali u vás na Zemi. Ak sa obávaš, že ťa zastavím, neurobím to, ak je toto čo sa má stať." Stála v snehu a pozerala na mňa. "Je tu miesto kam by ste chceli ísť moja Lady ?"

Čo sa má stať ? Bola som zmätená, len v jednej veci som si bola istá. Musím sa dostať z pekla, zmeniť sa a žiť ďalej. "Moje rodné mesto." Teraz ma tam nikto nespozná. Nevideli ma skoro 10 rokov, a ani sa ma nesnažili kontaktovať. "Ako si želáte."

Lucifer

Cerberus ležal v rohu miestnosti a nahnevane ma pozoroval. Už vedel čo sa stalo. Maricela ma stála moju skurvenú spriaznenú dušu. Hnev zo mňa chcel vyjsť von, keď som zovieral päste. Dvere do trónovej miestnosti boli otvorené Legiónom. Bol to démon vlastníctva, v jeho skutočnej podobe bol vynikajúcim stopárom. Jeho telo bolo zložené z tmavých tieňov. V súčasnosti som mal brnenie, ktoré ho udržiavalo vo vnútri. Bolo v ňom mnoho hlasov. Legión nebol len jeden, ale viacerí.


اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Keď si predo mňa kľakol, miestnosťou sa oval zvuk jeho brnenia. "Môj Pane, vaša spriaznená duša bola naposledy v pustých krajinách, no teraz už nie je v našom svete. Išla na koni a stopy viedli len do určitého bodu. Koňa s ktorým cestovala som priviedol naspať."

Ako sa dostala z pekla ?

Ozval sa Cerberusov hlas v mojej hlave. "Myslím si, že jej v tom pomohol démon. Ale nemôžem presne povedať ktorý, pretože nemal žiadny pach. "Ďakujem ti Legión, môžeš odísť." Postavil sa na chodidlá, no ešte predtým ako odišiel sa uklonil.

"Anita!!" Môj hlas sa rozniesol po celom pekle. "Nemusíte kričať Pane, som tu." Vyšla z tieňoch a tvárila sa akoby sa nič nestalo, a akoby bola úplne nevinná. Z veľkou rýchlosťou som sa postavil z tróna a pritlačil ju o stenu. "Kde kurva je?" Opýtal som sa jej. Ťažko dýchala a klepala mi na ruku. Dal som jej dostatok vzduchu na hovorenie. Pozeral som sa na ňu stále čakajúc na odpoveď. "Požiadala ma a ja som jej dovolila ísť na Zem, no kvôli tomu čo ste urobili, ste si to zaslúžili Pane."

"Ty nevieš nič!" "Nie ?" Odpapuľovala. "Nechali ste Maricelu aby vás pred ňou pobozkala. Maricela ju nikdy nemala rada, ale vy ste jej dovolil aby ostala vo vašej prítomnosti, aj keď neznášala vašu spriaznenú dušu. Toto sa muselo stať!"

Hovorila pravdu. Mal som s Maricelou už urobiť niečo skôr, no neurobil. Dal som preč ruku z jej krku a pozeral som sa ako spadlo jej telo na zem. "Chceš aby som hral tvoje hry Anita, dobre." Prišiel som ku môjmu trónu a sadol si naň. "Ulovím svoju spriaznenú dušu Anita, moji démoni prehľadajú celú pevninu aj moria pokiaľ ju nenájdu, no myslím si, že už aj vedia jej polohu." Na jej tvári sa objavil zlovestný úsmev. "Veľa šťastia Pane a po tomto bude všetko dávať zmysel." Pomaly zmizla.

Chcem aby každý démon v pekle, ktorý je z odboru vlastníctva vystopoval vašu budúcu kráľovnú a moju spriaznenú dušu. Teraz ste si všetci vedomí toho, že som našiel svoju spriaznenú dušu, no teraz ju musíte nájsť. Nesklamte ma.

Prehovoril som do myslí obyvateľom pekla. Radosť z toho, že dostali úlohu a preto, že som potvrdil to čo bolo už mesiac známe, že moja spriaznená duša bola tu dole sa ozývalo v ich mysliach.

Nesklameme vás Lord Lucifer!

Luciferova kráľovná✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن