O dva mesiace neskôr
Elizabeth
Grimmovia prestali zbierať duše pred mesiacom a tromi týždňami. A pred tým istým časom Lucifer zamkol brány pekla.
Démoni trénujú každý deň, za dva mesiace prestanú, lebo začne vojna. Nedávno Series porodila malého chlapčeka menom Aiden, je veľmi roztomilý. Vyzerá ako úplná kópia jeho otca, Galilea.
Poučila ma o veciach, ktoré by som mala vedieť, keď sa narodí dieťa démona. Ako napríklad, že ich telá sa vyvíjajú veľmi rýchlo. Ich miecha a nohy sú po mesiaci, tak silné, že už dokážu liezť a chodiť.
Uľavilo sa mi, keď povedala, že nemôžu ochorieť.
S Luciferom sa práve pozeráme na hotovú detskú izbu. Ostáva už len jeden mesiac do toho, keď sa nám narodí Zaidyn Morning Star. Chcem aby bolo všetko perfektné. Pred dvomi týždňami som ukončila môj výcvik s Anitou. Svoje schopnosti teraz používam len na klasické veci, no ovplyvňovali ich moje výkyvy nálad.
Moje malé bábätko mi nič nepovedalo už tri dni, obávam sa, či je všetko v poriadku. Moc som netrpela rannými nevoľnosťami, ani ma neboleli svaly, presne tak ako mi sľúbil. No ani malý Zaidyn nedokázal ovplyvniť moje výkyvy nálad. Cítim sa ako veľryba, ktorá je pripravená prasknúť. Nemôžem uveriť, že bude vo mne ešte jeden mesiac. Cítim sa akoby som šla rodiť dnes.
Vzdala som sa nosenia šiat a papúč. Teraz mám oblečené Luciferove tričko s teplákmi, ktoré boli vyrobené na Zemi a chodím bosá.
Sadla som si na gauč. Lucifer si ku mne prisadol a položil si ruku na moje brucho. Do detskej izby sme dali veci vyrobené na Zemi. Cerberus mi dnes zohnal magazín zo Zeme a ja s Luciferom sme vyčarovali každú vec, ktorú som chcela pre naše dieťatko.
Celá izba bola v bielej a krémovej farbe. Nachádzali sa v nej tri kreslá a gauč. Gauč bol blízko jeho kolísky, to preto, keby som si chcela sadnúť počas toho, keď ho budem kŕmiť. Asi o desať krokov od jeho kolísky je šatník, v ktorom má už oblečenie. Dve kreslá boli umiestnené pred krbom, okolo krbu boli knižnice zo všetkými knižkami pre deti.
Celá podlaha bola pokrytá krémovým kobercom. V jeho detskej ohrádke, ktorá bola veľká pre dve deti, boli položené samé plyšové hračky démonov. Chcela som aby sa Zaidyn cítil pohodlne.
Jeho meno sme napísali na stenu. Strop izby bol pokrytý hviezdami. Cez noc to bude vyzerať, akoby sa pozeral na nočnú oblohu.
„Vyzerá to úžasne, Lucifer." Nohy som mala prehodené cez jeho, pričom mi masíroval chodidlá, bolo to príjemné.
„Áno vyzerá." Usmiala som sa, lebo som vedela, že sa mu to tiež páči.
„Čo keby sme sa išli prejsť do záhrady ?" Mala som nutkanie ovoniať kvety. Prestal masírovať moje nohy a ja som si ich zošuchla na zem. Posunula som sa na kraj gauča. Položila som si jednu ruku na chrbát a druhú na opierku gauča, a tak som sa postavila.
Mala som pocit, akoby som viedla vojnu. Pozrela som sa na Lucifera. „Ideš?"
Uškrnul sa. „Už idem maličká." Chytil ma za ruku a teleportoval nás do záhrady, kde som trávila väčšinu času, keď som tu prišla. Vždy keď ma Lucifer ukladal do postele, počkala som kým Cerberus zaspí a potom som išla sem. Nemyslím si, že naozaj spal, podľa mňa chcel aby som mala len trochu slobody, lebo vždy po pár minútach sa objavil u mňa v ľudskej forme a ja som mu hovorila o bábätku, zatiaľ čo on pozorne počúval.
Voňala som každú ružu okolo, ktorej sme prešli. Milovala som vôňu pekelných ruží. Bola to kombinácia vanilky a jahody.
„Lucifer ako-" Začala som sa cítiť nepohodlne a za chvíľu som mala mokré nohavičky. Vyzeralo to, akoby som sa pomočila, ale tá tekutina mi teraz máčala nohy. Vystrašene som sa pozrela na Lucifera.
Zrazu som pocítila veľkú bolesť, pri ktorej som sa chcela zrútiť na zem. „Maličká, myslím si, že ti praskla plodová voda."
„A-Ale ešte je skoro. Ešte ostáva mesiac, ako je to možné?" Chcelo sa mi veľmi plakať. V mojej vagíne som cítila kŕče a bolesť. Zakričala som od bolesti, zavrela som si oči a sústredila som sa na dýchanie.
Keď som otvorila oči, zistila som, že ležím na posteli v našej izbe. „Zlatko musím ísť po Anitu, lebo neprijíma moje telepatické spojenie. Zatiaľ tu bude s tebou Cerberus." A s tým Lucifer zmizol a v miestnosti sa objavil Cerberus v jeho ľudskej forme.
„Zdravím, moja lady." Poklonil sa a podišiel k posteli.
„Cerberus je príliš skoro. Ešte mal byť vnútri mesiac, no on už chce ísť von."
„To čo som zistil z vášho tehotenstva. Je to, že náš Princ bude veľmi silný, očakávam, že bude robiť veci, ktoré pre nás vyzerajú byť ťažké, no pre neho budú ľahké. Bude prvým dieťaťom démona, ktoré sa narodí skôr, no to asi preto, lebo je to syn nášho Pána." Natiahol ku mne ruku, ktorú som prijala. Pomohol sa mi dať do pôrodnej pozície.
„Možno máš pravdu." Zasiahli ma ďalšie kontrakcie, chcelo sa mi plakať. Strašne to bolelo, akoby ma niekto udieral do chrbta. „Kde je Lucifer?" Ako na zavolanie.
Počet ľudí v miestnosti začal rásť. Series držala na rukách Aidena a vedľa nej stál Gelileo. Tiež tu bola Nana, držala v rukách uteráky. Anita stála vedľa Lucifera a bola pripravená na akciu. „Dámy poďme dostať to dieťa von. Všetci muži preč z miestnosti!" Series dala Aidena Galileovi a začala ho tlačiť k dverám. Nana položila na posteľ uteráky spoločne s miskou a začala vyháňať Cerberusa z miestnosti.
No Lucifer sa nepohol ani o milimeter. „Pane musíte odísť z izby."
„Nie." Len to jedno slovo vystrašilo Anitu a ja som si povzdychla.
„Lucifer hneď teraz odíď, aby som mohla porodiť nášho syna a aby sme ho už mohli držať v náručí."
„Ale-"
„Zlatko odíď!" S našpúlenými ústami odišiel z miestnosti a zavrel za sebou dvere.
Nana napustila do misky vodu a začala ju zohrievať pomocou jej rúk. Series mi pod zadok položila uterák a cez nohy mi prehodila prikrývku, zatiaľ čo mi Anita dávala dole tepláky. „Poďme na to."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Luciferova kráľovná✓
FantasiaV jej rodine bola vždy tou zvláštnou. Elizabeth nikdy nebola normále dieťa, jej matka sa postarala o to, aby sa s nikým nebavila. Každý ňou pohŕdal. Bolo s ňou zle zaobchádzané, až pokiaľ ju rodičia neposlali do katolíckej školy. Potom všetkom neman...