Trinásta kapitola

4.1K 226 2
                                    

Elizabeth

Rozbehla som sa k nemu, no zastavili ma ruky okolo môjho pásu. „Nie, nechaj ma ísť. Lucifer!" „Pani, prosím vás aby ste do toho nezasahovali." Blízko u môjho ucha som počula hlas, ktorý patril Cerberusovi v jeho ľudskej podobe. „Vyzerá, že je mŕtvy Cerberus a ty tu chceš len tak stáť a nepomôcť mu, keď to monštrum je stále blízko neho!" Udrela som Cerberusa, ale jeho stisk nepovolil. „Monštrum, ty si ma nazvala monšt-" Stvorenie sa otočilo smerom ku mne a ostalo prekvapené. „Elizabeth ?"

Prestala som sa hýbať a pozrela som sa na tú vec, ktorá vyslovila moje meno. „Ako vieš moje meno?" Hrozivý úsmev sa objavil na jeho tvári. „Toto musí byť môj šťastný deň. Najskôr som zabil diabla a teraz zabijem tú sprostú kurvu, ktorá sa ma pokúsila zabiť, keď som sa ju snažil pretiahnuť." Moje oči sa rozšírili, keď som si to uvedomila. „Otec Samuel ?" Zhíkla som.

„Cink cink. Vždy si bola najchytrejšia z tých šľapiek z kláštora." Povzdychol si. „A jediná, ktorú som nepretiahol." Pomaly začal kráčať k nám. „Už sa ani nepribližuj Samuel." Varoval ho Cerberus. „Zabil som Lucifera. Aký by mohol byť súboj s jeho domácim maznáčikom ?" Povedal to v podceňovaciom tóne.

Moje oči sa pozreli na Luciferove telo, ktoré ležalo na zemi a chcela som začať plakať. Bol naozaj preč. Teplé slzy začali tiecť z mojich očí. „Postav sa." Zafňukala som. Cerberusove ruky boli teplejšie a v mihnutí oka som už sedela na tróne. Otec Samuel rýchlo prešiel cez miestnosť a zaboril svoju ruku do Cerberusoveho brucha. „Nie!" Snažila som sa postaviť, ale nejaká nežiadajúca sila ma prikovala k trónu. „Prestaň mu ubližovať!" Jeho hlava sa otočila a vydala zvuk prasknutia, ktorý sa rozliahol po celej miestnosti a Cerberusove telo spadlo na zem ako Luciferove. Okolo jeho tela sa vytvorila kaluž čiernej krvi.

„Toto bolo ľahšie ako som si predstavoval. Najskôr Lucifer, potom jeho pes a teraz ty." Pomaly začal kráčať ku mne. „Vzal život mojej sestre a ja teraz vezmem niečo čo má pre neho hodnotu. No najskôr ťa poriadne pretiahnem a potom vypustím tvoj život z tvojho tela." Pokojne kráčal. Pozrela som sa ešte raz na Lucifera. „Zapamätaj si toto ty kurva, on sa už nevráti!"

„Len pokoj, spriaznená duša."

Hlas, ktorý som poznala veľmi dobre mi zašepkal v hlave.

„Ako môžem byť pokojná, keď si mŕtvy."

„Oči vedia ľahko oklamať. Dávaj viacej pozor, láska."

„Ty kurva nepočula si ma rozprávať." Ignorovala som jeho prítomnosť, aj keď už bol skoro u trónu a ďalej som sa pozerala na Lucifera a Cerberusa. Jeho telo, ktoré ležalo na zemi sa zrazu pohlo. Potom náhle povstal s novou silou. Jeho postoj klesol, ako keby bol posadnutý. Jeho svetlé karmínové oči svietili ešte jasnejšie a jeho kučery mu zakrývali polovicu tváre. Cerberus sa postavil a očistil si svoju róbu od špiny. „Verím, že som tentoraz vyhral, Pane."

„Tentoraz nie, starý priateľu." Hlboký hlas, ktorý mal vyjsť z Luciferových úst nevyšiel. Ten, ktorý vyšiel bol živočíšny a smrteľný. Otec Samuel zastavil vo svojom kroku. Jeho tvár vyzerala ako by sa celý svet zrútil na jeho ramená. „Nie!" Otočil sa a čelil Luciferovi. „Zabil som vás oboch, tak ako je možné, že stále žijete!" „Preto lebo sme hrali mŕtvych." Cerberus sa usmial. „Myslím, že je čas aby sme to ukončili, Pane."

„Samozrejme. Samuel z dynastie čarodejov odsudzujem ťa na smrť a k zhoreniu v očistci ako tvoju sestru za pokus vraždy a znásilnenia mojej spriaznenej duše." V nepredstaviteľnej rýchlosti Lucifer pritlačil Samuela k jednej stene miestnosti. Lucifer so svojim nechtom, ktorý bol ostrý ako britva odrezal Samuelovi hlavu, ktorá hneď spadla na zem. „Zober si to do svojho okruhu." Odtiahol svoje ruky od tela, ktoré tiež spadlo na zem.

Jeho farba očí začala pomaly slabnúť a jeho postoj sa vrátil späť do skutočných rozmeroch. Pomaly postrapatil svoje vlasy, ktoré sa zmenili naspäť na jeho skutočné. Otočil sa ku mne a usmial sa. „Je mi to ľúto láska." Otvoril pre mňa jeho náruč.

Postavila som sa z trónu a rozbehla sa k nemu, keď som bola už blízko, tak som na neho skočila. „Si v poriadku." Plakala som. Pevne som ho objala a omotala si nohy okolo jeho pásu. „Myslela som si, že- on-" Nedokázala som sformulovať vety. „Pššt.." Zašepkal. „Som v poriadku vidíš." Vzal moju ruku a položil ju na jeho brucho, kde bola tá diera, no teraz som už necítila nič. Jedinú vec ktorú som cítila boli jeho vypracované brušné svaly. „Uľavilo sa mi." Nové slzy začali opúšťať moje oči. „Ďakujem ti." Jeho ruka mi utrela slzy. „Nie je tu za čo mi ďakovať."

Usmiala som sa a pozrela mu do očí on urobil to isté. Ani nie za sekundu sa naše tváre priblížili bližšie. Jemne ma pobozkal na pery. Trochu som roztvorila pery. Jemne som povzdychla, keď vložil jazyk medzi moje pery. Znova som povzdychla, keď prehĺbil bozk, ochutnával ma. Jeho jazyk skúmal hlbšie moje ústa a ťahal ma k nemu, aby som sa dostala k jeho perám. Váhavo po ňom túžim a kopírujem to, čo robí on. Pomaly mi pohladil môj jazyk, pil moju nevinnosť.

Neochotne zastavil, odtiahol sa a pozrel sa mi do očí. „Tak lahodné." Znova zaútočil na moje pery, zatiaľ čo jeho ruky putovali po mojom tele. Nevedela som, prečo vlastne bozkávam diabla. Jeho pery boli teplé a mäkké, zatiaľ čo jeho jazyk bol rýchly. Pomaly opustil moje ústa a začal mi dávať bozky na krk.

Elektrický šok prešiel celým mojím telom. Od špinky prstov na nohách až po končeky mojich vlasov. Poznám ho možno len deň no nemôžem poprieť príťažlivosť, ktorá tu je. „Lucifer." Zastonala som. Čo ešte viac prehĺbilo bozk. Zastonal a sal moju pokožku na krku. „Kurevsky ma vzrušuješ, maličká."

„Ahm." Cerberus si odkašľal a tým nám naznačil, že nie sme sami. Červená v tvári som sa vymanila z Luciferových rúk. Toto bolo tak trápne.   

Luciferova kráľovná✓Where stories live. Discover now