Multide: Meriç Bulut KAYA
Gözlerimi 54869399'uncu kere devirdim. Neden mi çok basit çünkü şuan yanımda süzme salak bir kız var ve bana sarılarak ağlıyo.
WDF?
Ağlayan kızı yani Gamzeyi biraz itirdim ve "tamam yeter noldu şimdi anlat" dedim. Samimi olduğum bi kız olsa yani ne biliym kankam falan olsa onunla dalga geçer 'sümüklü sümüklü sümüğün akıyor' flan derdim ama bu kız sadece sınıf arkadaşım ve malesef fizik dersindeki sıra arkadaşım. Normalde tabii ki biricik kankam hayatımın anlamı götünü sevdiğim Ceyda ile oturuyordum ama neymiş derste çok konuşuyormuşuz. Peh hocam siz konuşan öğrenci görmeişseniz biz ne yapalım.
Gamze bana dolu dolu gözlerle baktı ve "babamın iş durumu kırıtikmiş" dedi ve tekrardan hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etti. Yani kıza biraz üzülmüştüm. Sonuçta babası batmış yani zor bi durum. Sırtını okşadım ve "üzülme tamam baban bi şekilde halleder hem en kötü nolabilirki gecekonuda kalırsınız, bir ekmeyi bölüşürsünüz, çok sık alışveriş flan yapamazsın ama bunlar dünyanın sonu değil ki önemli olan sağlık" dedim.
Ne güzel konuştum lan diye düşünürken kızın bana bakışlarını farkettim aynen şöyle bakıyordu gözleri anlamsız kaşları çatık dudakları-nedeninin bilmediğim bir şekide ileri uzanık- bana bakıyorsu "noldu?" dedim. Gözlerini devirdi ve "o kadar da değil Deniz sadece babam 4 gün alışverişe gidemeyeceğimi söyledi of bak hatırladım yine kötü oldum" pardon? Biri bana bişeyler fırlatabilirmi allahım ne diyo bu kız ya "zaten dediklerin gibi bişey olsa gider kendimi gökdelenden atarım" dedi ben şok olmuşçasına ona bakıyordum sonunda kendime geldim ve alayla "ah sen alışverişe gidemeyecekmisin şimdi 4 gün. Tamı tamına 4 koca gün. Ah tamda intiharlık bi sebep bundan kötü bir durum olabilir mi ya?" dedim dalga geçtiğim o kadar belliydi ki.
Salak kız dediklerimi anlamdı ve "dimi ya şimdi bile okulun çatısına çıkıp intihar edesim var" dedi yerimden kalktım ve onun beyin yerine ne kullandığını bilmediğim kafasına vurdum "allahın bencili bunu için intihar mı ediceksin ha eğer ediceksen git et en azından dünyadan bi salak eksilir" dedim bana tip tip baktı ve hızla ayağa kalktı "tabi sana söylemesi kolay koskoca hastaneniz var batsanız bile harunlar kadar zengin deden var keşke senin yerinde olabilsem"
Kaşlarımı çattım valla bu beyinsizlerin hepsi beni buluyo "seninle konuşup AQ mu düşüremiyceğim Gamze git kendine kendin gibi süslü birini bul" dedim ve kendi sırama yöneldim.
Tamam cidden zengindik ama ben hiçbir zaman paramla hava atan bi tip olmamıştım. Ve herşey paraymış gibi konuşanlara ayrıca gıcık oluyordum he gülüm bak Steve Jobs'un da milyon dolarları vardı ama noldu öldü. Ölüme çare yoktu bu yüzden parayı değil sağlığımızı ön planda tutmamız gerekiyordu.
Ben bunları düşünürken sırama oturmuş ve telefonumla oynamaya başlamıştım o sırada sınıfa giren bir davar evet yanlış duymadınız davar benim oturduğum sıraya geldi ve bileyimi tutup beni sıradan kaldırdı
kolumu ondan kurtarmaya çalıştım ama işe yaramadı "ya bıraksana bak bağırırım tecavüz ediyolar diye görürsün" dedim gözlerini devirdi "hah çok komik ben sana allah korusun. Hem benim buraya geliş amacım başka" dedi.
Bende gözlerimi 54869400'cü kere devirmiş oldum "yine şu seni Arzudan ayırdığım ile ilgili olan konu mu sen hala onu atlatamadın mı ya üzerinden iki hafta geçti" dedim parmaklarımla iki rakamını göstererk sırıttı ve "hayır konumuz o değil konumuz okula şu pezevenk in geri dönüyor olması" dedi. Ona şaşkınca baktım kimden bahsediyordu ki "hangi pezevenk hayır yani sinirlenince herkese pezevenk diyosun ya o yüzden dedim" sırıttı ve "şu benim dönem başı kavga ettiğim senin de o kavganın ortasına atladığın ve sana 'fazla güzelsin Doruğun kuzeni olduğuna eminmisin' diyen pezevenk" diye tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizimsi
Teen FictionKaranlıktan kaçarken karanlığın beden bulmuş haline sığınan bir kız. Kıza deli gibi aşık ama karanlıktanda vazgeçemeyen bir adam. Noluyordu bana yoksa karanlığa mı alışıyordum? En çok korktuğum şeye mı sığınıyordum ben? Yoksa karanlığa aşık mı oluyo...