Multide; Meriç Bulut KAYA
Gözlerimi araladığımda burnuma dolan sigara kokusu rahatsız etmek yerine hoş gelmişti. Gözlerimi zorla aralayıp bi körücükle bakıştım. Güzel bir köprücük.
"Sonunda uyandın mı?"
Erkeksi sesinin kadifemsi gelmesine mi sevineyip yoksa bu sesin Meriçe ait olmasına mı bilemedim. Dur... Meriç mi?
Gözlerimi hışımla açıp yatakta doğruldum. Meriç elini yastığına dayamış kızarık gözlerle yüzüme bakıyordu ve Meriçin odasındaydık!
"Benim burda ne işim var?"
O da yatakta benim gibi doğrulup yüzümü inceledi.
"Orda üçünüz balık istifi gibi dizilmişsiniz, rahat görünmüyordun bende seni yanıma getirdim"
Yastığı yüzüne fırlatırken konuştum.
"İyi halt yedin!"
Yataktan sırıtarak kalktı ve Miayı kucağına aldı.
"Görüyor musun Mia? Sırf o rahat yatsın diye seni yerinden ediyorum ama o bana nasıl teşekkür ediyor"
Yataktan saçma hareketler yaparak kalktım.
"Pardon ama ben mi dedim sana beni kendi yatağına getir diye"
Gözlerini devirip odadan çıktı. Miayı kucağıma alıp bende odadan çıktim üzerimdeki tek omuzlu pijamanın omzunu düzelttim.
"Ee ne yiyeceğiz?"
"Daha kimse uyanmamış eğer çok açsan git kendine bişeyler yap"
Gözlerimi kısarak mutfağa girdim. Mia hala kucağımdaydı.
"Görüyor musun Mia? Ben açım diyorum git kendin yap diyor. Sanki ev benim! Tabii güzel yemek yapamadığı için rezil olmak istemiyor"
"Meydan mı okuyorsun?"
Arkamı dönüp kapıya yaslanmış Meriçe baktım.
"Bizi mi dinliyorsun?"
Tezgaha gelip yaslandı.
"Bir iddaya ne dersin?"
Kaşlarım kalkarak bende tezgaha yaslandım.
"Nasıl bir idda derim?"
"En güzel yemek yapan kazanacak, ödül ise karşı tarafın isteği bişeyi yapmak"
Fena fikir değildi. Ondan beni gitti şu kötü yere götürmesini isteyebilirdim. Gülerek başımı salladım.
"Kabul"
"Peki, o zaman başlayalım"
*********
"Meriç, bunun şeker olduğuna emin misin?"
"Sen olamayacağına göre"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizimsi
Teen FictionKaranlıktan kaçarken karanlığın beden bulmuş haline sığınan bir kız. Kıza deli gibi aşık ama karanlıktanda vazgeçemeyen bir adam. Noluyordu bana yoksa karanlığa mı alışıyordum? En çok korktuğum şeye mı sığınıyordum ben? Yoksa karanlığa aşık mı oluyo...