18-Anka?

183 8 0
                                    

Multide: Doruğa asla benzemeyen kardeşi;
Mete Özsoy:)

"Daha kapalısını bulamadın heralde"

Elimdeki siyah elbiseyi hala incelemekle meşguldüm. Meriç bugün -daha doğrusu iki saat sonra- başlayacak olan yıldönümü partisi için bana seçtiği elbise oldukça kapalıydı. Yani anladığım kadarıyla.

"Evet daha kapalısı yoktu. Bu elbiseninde beli açıkmış ama saçlarını salarsak sıkıntı olmaz gibi"

Gözlerimi devirerek elbseyi yatağa koydum.

"Tamam çık bi deniyim"

Kapıdan çıkıp göz kırptı. Bizim evdeydik ve yan evde Ceyda ultra şahşahalı elbisesini giyerken ben siyah düz bir elbise giyecektim.

Nalet olsun!

Annemler parti alanına gitmişti ve evde Meriç ben ve Doruk vardı. Sanırım doruk Ceyda nın yanına gitmek için buraya gelmişti. Meriçse işkence çektirmek için.

Elibseyi elime alıp banyoya girdim. Malum yan evimde bir sapık var baş harfi Ceyda.

Elbiseyi üzerime geçirince şok olmuş bir şekilde aynaya döndüm. Bu elbisenin üstü ful danteldi! Ve sanırım Meriç kumaşı altakiyle bir görmüştü.

 Bu elbisenin üstü ful danteldi! Ve sanırım Meriç kumaşı altakiyle bir görmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi bakıyordum da... Elbise efsaneydi. Çığlık atarak gülerken banyodan çıktım. Tabii karşımda Meriç ve Doruğu görmeyi planlamıyordum.

Sıçrayarak geriye sendeledim. Meriç ve Doruk şok olmuş bir şekilde üzerime bakıyordu. Sırıtarak ellerimi iki yana açtım.

"Nasıl olmuşum"

Sevinçle söylediğim cümlenin ardından şaşakın gözler iki katına çıkmıştı çünkü odaya Selin ve Ceyda girmişti.

Bir dakika... Ceydanın üzerindeki elbise setenmiydi? Selinin topukluları niye gözümü alıyordu? Neden Doruk ve Meriç'in üzerinde tşört vardı?

Aklımdaki deli soruları Doruğun sesi susturmuştu.

"Bu elbiseyi sen mi aldın, sen mi aldın bu elbiseyi, elbiseyi sen mi aldın bu"

Ben kahkaha atarken Meriç hızla yanıma gelip elbiseyi incelemeye başladı.

"Bu benim aldığım elbise olamaz"

Sırıtarak ona döndüm "bir dahakine elbiseyi ilk mankende görmek iste, öyle al"

Gülmelerim durmazken Ceyda yanıma gelip elbiseyi inceledi.

"Meriç beni bile şaşırttın. Ben bu gün Denizle dalga geçicektim"

İsyanla söylediği şeye Meriç dertili bir şekilde kafasını salladı.

Sonra yatağımın üzerinde duran kutuyu bana uzattı.

"Al, aslında bunu sade bir elbise giyeceğin için seni avutsun diye almıştım ama avutulacak ben olucam sanırım"

DenizimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin