||Liberté 11 , real feelings
❀—————❀
" Kim Taehyung?! awak bergurau ke?! baru 2 malam yang lepas awak kata saya boleh buat sesuka hati saya! ni saya nak ke club jumpa kawan saya pun awak tak benarkan?! "
Nada suara Jihyo meninggi. Sungguh dia berang dengan Taehyung yang asyik menghalang nya dari keluar malam.
" no. saya tarik balik kata-kata saya tu. awak tak dibenarkan keluar. awak fikir eloklah isteri orang keluar ke club malam-malam macam ni? "
Jihyo menggenggam erat kedua tangan nya.
Ya tuhan! Sakit hati dia kerana perangai Taehyung itu!' dah lah tak bagi aku keluar! paksa pula aku teman dia practice malam-malam macam ni!'
Jihyo mengomel sendiri.Gadis cantik itu melangkah mendekati Taehyung. Langkah dimatikan betul-betul setelah dadanya dan dada Taehyung bersentuhan. Taehyung dibuat terkaku.
Liur ditelan payah. Jantungnya berdegup kencang apabila ada berhampiran dengan Jihyo. Inikan pula, dada mereka berdua telah berlaga.
" jangan kata awak ambil kebebasan saya sebab awak dah jatuh cinta dengan gadis teruk macam saya ni—? hm? "
Tebak Jihyo.Taehyung menyepi untuk seketika.
" mungkin "
Akhirnya Taehyung menjawab. Kini giliran Jihyo pula diam, mati kata." tapi sayangnya— saya tak rasa perasaan yang sama pada awak "
Jujur Jihyo berkata setelah agak lama dia hanya berdiam diri.Taehyung menarik segaris senyuman paksa.
" dan sebab itulah, saya tak akan beri balik kebebasan awak. saya akan terus kurung awak sampai nama saya bertakhta tinggi dalam hati awak "Kali ini Taehyung lebih berani menyuarakan kata hatinya. Pinggang Jihyo juga dia rangkul kemas lalu ditarik. Makin dekatlah jarak antara mereka berdua.
Bukan hanya dada mereka yang bersentuhan, malah keseluruhan tubuh.
" ap-apa yang awak nak buat ni, Taehyung? " Soal Jihyo kalut." saya dah lama bersabar. izinkan saya.. untuk.. sentuh awak "
Taehyung berbisik ditelinga Jihyo.Sungguh suara Taehyung yang serak dan menggoda itu telah berjaya menggoyahkan sedikit pendirian Jihyo.
" jangan jadi gila! kita di practice room kumpulan awak kan ni! "
Jihyo cuba mencari alasan seperti yang selalu dia lakukan sebelum ini." dan hanya kita berdua disini "
Taehyung tersenyum sinis. Badan Jihyo disandarkan secara paksa pada dinding putih ruangan besar itu." malah, bilik ni soundproof jadi awak boleh menjerit sekuat yang awak tahu nama saya when I.. fuck you so hard later, babygirl "
Terus bibir Taehyung mencium rakus bibir isterinya. Jihyo tidak bisah menipu. Dia suka rasa bibir Taehyung pada bibirnya.
Sementara mencium Jihyo, tangan Taehyung masuk kedalam skirt pendek yang Jihyo pakai. Makin tidak keruan lah desahan Jihyo apabila Taehyung sengaja menyenyuh bahagian sensitifnya.
Celana dalam Jihyo dilucutkan laju sebelum tali pinggang juga tanggalkan dan zip seluar dibuka. Taehyung berhenti menciun Jihyo lalu matanya dan mata Jihyo bertembung.
" you ready? "
Soal Taehyung namun tanpa menunggu kata balas...
...
....
.....Jihyo mengelap sisa cecair putih yang masih berbaki dicelahan pehanya. Taehyung yang sedang duduk diatas sebuah kerusi hanya diam, memerhati Jihyo.
" lebih seronok dari ke pub kan? "
Taehyung tersenyum sinis. Jihyo hanya diam. Matanya sudah berair. Itu adalah kali pertama dia mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki.' jangan menangis, jihyo. dia suami kau- dia ada hak '
YOU ARE READING
[C] LIBERTÉ
FanfictionSERIES BROKEN MARRIAGE #2 I had her pillow talking, and she told me, she's just want a little freedom. A Kim Taehyung Fanfiction. start: 1Dec2018 end: 21Dec2018 beautiful cover by : @CHERRYLUCY