״מאיה״ אמרה ליה בהפתעה, מאיה עמדה מולנו קצת מבולבלת, ליה הביטה בה ואז בי,״אני אזוז,״ קמה מהר מהנדנדה ועזבה את המקום.
נאנחתי מעביר את ידי על פניי ביאוש ״מה קורה פה, עומרי?״ מאיה שאלה כועסת ״כלום, ידידה שלי״ אמרתי חסרת סבלנות, שונא שאנשים חושבים שאני חייב להם משהו.
״אני ראיתי שנישקת אותה-״ קטעתי אותה ״במצח.״ קבעתי, ״חוץ מזה שאני לא חייב לך כלום.״ אמרתי ברשעות, היא הביטה בי במבט פגוע ״אנחנו התנשקנו.. ואתה.. אתה עזבת אותי באמצע בשבילה?״ שאלה לא מאמינה ״מאיה,״ נאנחתי מרעיד את רגלי בעצבנות, הרגע סיימתי סיגריה מזויינת.
״שבי דקה״ ביקשתי, היא שילבה את ידיה והביטה בי, לפני שעה הייתי בטוח שמאיה היא הילדה הכי יפה שראיתי בעולם, עכשיו היא סתם הייתה ילדה יפה.
״מאיה את ידעת שאני לא רוצה קשר מחייב״ ניסיתי להסביר לה בעדינות ״ואתה ידעת שאני כן רוצה!״ צעקה ״לא הכרחתי אותך להתנשק איתי, את יזמת את זה בדיוק כמוני.״ אם לא יותר גברתי!
שתקתי מביט בה כשהוא מתחבטת בינה ובין עצמה.״ואני לא מצטערת על זה, אתה יודע?״ אמרה פתאום בחיוך, שונא בנות במזחור עם שינוי מצב רוח מזויין.
היא הביטה בי ואני בה ״עומרי,״ היא נאנחה קמה ממקומה, ״אתה יודע מה אני רוצה ממך״ אמרה והמשכתי להביט בה מבולבל, ״ואני לא מוכנה להתפשר,״ המשיכה ונכנסתי לדבריה לפני שתקבל את הרושם השגוי. ״-אני מצטער מאיה.״ אמרתי בקרירות ״זה לא פייר,״ נאנחה בתסכול, כאב לי הלב עליה. ״כשתיגע להחלטה תדע למצוא אותי.״
באמת היה לי חבל שילדה יפה כמוה נפגעת ככה, אני בטוח שכל אחד אחר היה נופל לקסם שלה מזמן, אבל אני מעדיף את החופש שלי, חוסר ההתחייבות לאף אחד חוץ מעצמי.
*
״איפה היית?״ שאל מתן מסוקרן ״ליה.. מאיה..״ מלמלתי עייף, ״גם וגם? טיל.״ אמר בצחקוק והטחתי בו את אגרופי בפרצוף עצבני ״רק מאיה.״ אמרתי והוא פרץ בצחוק ילדותי.״נו? גל או חן?״ שאלתי אותו בילדותיות ״וואלה לא יודע, אני נמשך לגל, אבל חן פאקינג רוצה אותי.״ אמר בהתלהבות ״ומי אמר שגל לא רוצה אותך?״ שאלתי לא מבין ״לא יודע, זה להשקיע עכשיו, לא בשבילי.״ אמר, מתן כמוני, אם מה שמזדמן נראה סביר, אז למה לכוון גבוה יותר?
״מה היה עם מאיה?״ שאל ונאנחתי מתיישב ״היא לקחה אותי החוצה, התנשקנו, ואז היא כעסה עליי שאני לא רוצה קשר מחייב.״ אמרתי בקצרה אני הפרטים החשובים, משמיט את כל מה שקרה עם ליה בין לבין.
הוא הנהן בהבנה ״מה אתה משחק אותה מבין יא בתול.״ אמרתי בכעס ״כוס אמא שלך״ החזיר ״ועכשיו לחלק היותר מעניין..״ חיוך שובבי עלה על פניו ״ליה.״ אמר גורם לי ללקק את שפתיי ״לא היה כלום, סתם דיברנו״ נשפתי במעט אכזבה.
״אתה רוצה שיהיה משהו?״
״זאת אחות של רועי״
״אז מה אתה עדיין רוצה אותה ואתה עדיין מסתבך!״
YOU ARE READING
עומרי
Romanceאפס טעויות - ההגדרה ההפוכה לעומרי בן ניסן. נער בשנתו האחרונה בתיכון, כל הדאגות מראשו ירדו וחש כי חייו עמודים להיות פשוטים יותר. אבל לא לעוד הרבה זמן, דווקא אז עומרי מותח את הגבולות ומוצא את עצמו עמוק בתוך האהבה, עם האחרונה שיוכל לצאת איתה.