מכה אפורה - מוניקה סקס
-
-נקודת מבט עומרי-
״השיחה מועברת לתא הקול-״ נתקתי את הפלאפון בכעס.
זאת כבר הפעם השלישית שאני מנסה להתקשר אליה, והיא לא עונה.״תפסיק להתקשר אליה יא אפס,״ יאיר - המנהל שלי זרק עליי קיסם מן הדלפק עליו ישב.
התחלתי לעבוד בפיצוציה ויאיר היה מנהל יחסית צעיר.
״מי אמר לך שאני מתקשר לבחורה?״ חייכתי אליו, נשען מול הקופה, היא גם לא ענתה להודעות שהשארתי לה.
״תסביר לי מה יכול לגרום לגבר להתקשר בלי הפסקה בתסכול חוץ מבחורה עקשנית?״ שאל גורם לי לנענע את ראשי ״צודק.״ אמרתי סוגר את מסך הפלאפון.
״אז מי זאת?״ שאל, ״מישהי מיוחדת״ אמרתי ״אואה,״ יאיר התרשם, ״הבלונדה שמגיעה לכאן באופן קבועה ״במקרה״.״ יאיר שאל בלגלוג, ״לא, זאת לא מאיה.״ צחקקתי.
״היא פשוט אחרת מכל מה שאתה חושב,״ אמרתי ״היא מכוערת?״ שאל מרים גבה והעברתי את ידי על פניי ביאוש.
״היא יפה, והיא חכמה, והיא ילדה טובה..״ מלמלתי ״קלאסי.״ קבע, הבטתי בו מבולבל.
״הבחור הרע והילדה הטובה,״ אמר לוגם מפחית הספרייט שלו.
״אני ארגיש נבגד שאתה מדבר עליה עם מישהו שהוא לא אני.״ מתן נעמד מולי, ״מה אתה רוצה יזין קפיץ?״ שאלתי מתיישר מול הקופה.
״תביא לי קופסאת סיגריות״ ביקש, נתתי לו אחת בזמן שהוא שילם לי.
״מה עשתה הנסיכה?״ מתן שאל בחיוך מתנשא, נאנחתי בכעס.״היא לא עונה לי כל היום,״ אמרתי ״חתיכת אובססיבי.״ מתן אמר מתרשם ״רבנו.״ אמרתי בכעס, ״על מה?״ שאל לא מבין.
״סתם, היא הייתה מבואסת על כל הקטע עם רועי וכשניסיתי להרגיע אותה יצא שאמרתי לה שלא בטוח שהקשר שלנו יחזיק מעמד.״ הסברתי.
״אידיוט,״ יאיר זרק עליי קיסם נוסף ״אפס.״ מתן המשיך בפשטות ״עוד משהו?״ שאלתי עצבני, אני יודע שטעיתי.
״מה היא ממש כועסת?״ מתן שאל בהתעניינות ״היא יצאה מהאוטו שלי עצבנית ואמרה שאולי כדאי לשקול שוב את המערכת יחסים הזאת.״ סיפרתי בתסכול.
אני באמת רוצה את ליה ולא את הגוף או הפרצוף של ליה, את כולה, ולא רק לערב או לשבוע.
״תקנה לה פרחים,״ יאיר הציע, אני ומתן הבטנו בו בבלבול ״אתה מוזר.״ מתן אמר מצחקק.
״זה תמיד עובד,״ יאיר אמר להגנתו, ״תמשיך לנסות להתקשר, היא תהיה חייבת בסוף לדבר איתך, אתם ביחד בבית הספר.״ מתן הציע.
״או שתעשה את זה ממש עכשיו, כי היא ממש פה.״ הרמתי את מבטי במהירות אל הכניסה של הפצוציה.
היא עמדה יחד עם גל, חן ומאיה והייתה לבושה בטי שרט לבנה וטייץ שחור, שבטוח משך את תשומת הלב של מלא בחורים.
YOU ARE READING
עומרי
Romanceאפס טעויות - ההגדרה ההפוכה לעומרי בן ניסן. נער בשנתו האחרונה בתיכון, כל הדאגות מראשו ירדו וחש כי חייו עמודים להיות פשוטים יותר. אבל לא לעוד הרבה זמן, דווקא אז עומרי מותח את הגבולות ומוצא את עצמו עמוק בתוך האהבה, עם האחרונה שיוכל לצאת איתה.