אהבה כזו - זהבה בן והפרויקט של עידן רייכל
-
-נקודת מבט עומרי-
השעה כבר הייתה מאוד מאוחרת וביתו של עדן כבר התרוקן לגמרי, זה התחיל מזה ששתיתי כוס נוספת, איבדתי עניין בלהיות הסאחי להערב, זה לא אני, בסוף יצא ששתיתי שבע כוסות.קול שכבר הספקתי לשכוח, הסיט את תשומת ליבי.
״עומרי,״ מאיה התקדמה לכיווני שמבט רציני על פניה, הראש שלי קצת הסתחרר, הייתי בטוח שלא אשתה הערב, אבל נשברתי מהר מדי.״כן יפיפייה״ עניתי בשכרות ״אתה חייב לי שיחה.״ שילבה את ידיה, מותק את נופלת עליי בזמן מסריח.
״נדבר, בהזדמנות.״ מלמלתי בבלבול, בניסיון לנפנף אותה.
״זה לא פייר,״ היא מלמלה בקול רועד, הרמתי את מבטי אליה, עיניה הירוקות הבריקו ושפתייה הבשרניות התעקלו לפרצוף כלבלב בוכה.
היא משכה באפה הפצפון ומחתה דמעה שזלגה על לחייה הרזות והחלקות.
עייפתי מהמחשבות על ליה, אני צריך לבעוט אותה מהראש שלי במהירות, הסתבכתי, נפלתי חזק ואני לא יודע איך למשוך את עצמי למעלה מהבוץ הזה, לא כשהיא לא יוצאת לי מהמחשבות, שאני מת להרגיש את השפתיים שלה ולהעביר את היד שלי לארוך הלחיים העגלגלות שלה.
״אתה איתי?״ מאיה תקתקה בעזרת אצבעותיה מול פניי, ״כן,״ נהמתי, אלכוהול ובחורה אחרת נראו לי המתכון המוצלח להפסקת המחשבות הלא פוסקות הללו, שגמרו לי לרגשות אשם כלפיי רועי.
״מה אתה אומר כבר, עומרי?״ שאלה בנואשות, בלי להוסיף דבר נוסף תפסתי בפנייה של מאיה והצמדתי את שפתיה לשלי בגסות, הלשון שלה החליקה על שלי, היא הייתה מלאת ניסיון וביטחון והנשיקה הרגישה יציבה.
*
״נגמרה לי החבילה,״ הודעתי בעצבים תוחב לפי את הסיגריה האחרונה להערב, ולא מבחירה.״אתה מקשיב?״ הוא שאל בהתרגשות ״מה יחפרן, עוד בסוף אני אחשוב שיצא לך משהו.״ אמרתי בעייפות.
מהרגע שמתן ואני יצאנו מהבית הוא ניסה לדבר עליו ועל גל, אבל כל פעם משהו אחר קטע אותו.
״התנשקנו.״ אמר, ״באמת?״ שאלתי בהרמת גבה, אמרתי לך ליה.
״ואיך היא?״ שאלתי בהתעניינות ״לא יודע, רואים שהיא לא יצאה עם מישהו אף פעם.״ סיפר ״למה?״ גיחכתי.״הדבר הראשון שהיא שאלה אותי זה ׳מה אנחנו?״׳ הוא נשמע מעט לחוץ ״זה כל הבנות ככה,״ שללתי את דבריו ״אתה רוצה אותה?״ שאלתי מכבה את הסיגריה שכבר נמאסה עליי.
״לא יודע, אולי קצת פזיז היה לנשק אותה,״ מלמל לעצמו ״ואתה?״ שאל בהתעניינות ״אני?״ שאלתי לא מבין, הגענו לפיצוציה הקרובה ונגשנו למדף המשקאות.
״ליה,״ אמר ומשכתי בכתפיי ״למה שיהיה משהו?״ שאלתי בחוסר עניין סורק את המשקאות החריפים ״כי דיברתם שעה״ אמר כברור מאליו.
YOU ARE READING
עומרי
Romansאפס טעויות - ההגדרה ההפוכה לעומרי בן ניסן. נער בשנתו האחרונה בתיכון, כל הדאגות מראשו ירדו וחש כי חייו עמודים להיות פשוטים יותר. אבל לא לעוד הרבה זמן, דווקא אז עומרי מותח את הגבולות ומוצא את עצמו עמוק בתוך האהבה, עם האחרונה שיוכל לצאת איתה.