פרק 17 - וי אפור

5.1K 271 98
                                    

So far- הבנות נחמה
-
-נקודת מבט ליה-
״מה את תשבי בפרצוף הזה עוד הרבה זמן?״ גל זרקה עליי את הכרית שהייתה בידה.
״עזבי אותי נו.״ התהפכתי על בטני.

הפיצוץ עם עומרי היה מגעיל, הוא לגמרי הגזים, ולמרות שזה היה מחמיא שהוא מקנא ודואג לי ככה- הייתי מעדיפה שהוא יגיד לי את זה ולא יריב מכות עם ליאור.

״אז כולה רבתם, בטח הוא יתפוס אותך אפילו עוד היופ בהזדמנות הראשונה וידבר איתך,״ גל ניסתה לעודד אותי. ״מאיפה את כל כך בטוחה?״ מלמלתי מסובבת את פניי אליה.

״כי זה כבר קרה!״ היא גלגלה את עינייה ״זה קרה פעם אחת, ואז לא היה ספק שהוא אשם, עכשיו הוא בטוח שאני אשמה!״ קראתי בכעס.

״אני חושבת שכל הבעיות יפתרו ברגע שאתם תספרו לרועי,״ אמרה גל ״מה זה קשור?״ שאלתי לא מבינה, זאת אומרת, הכל קשור לרועי בסופו של דבר. אבל הפעם אני לא מבינה פשוט איך.

״ברגע שרועי ידע כבר לא תצטרכו להסתיר את זה, ככה עומרי יוכל לסמן את הטריטוריה ובנים יפסיקו להתחיל איתך!״ אמרה מעט כועסת, גל בעצמה לא התלהבה מעניין ה׳שבנים לא יתקרבו אלייך.׳

״לפעמים יש לך מוח. לפעמים.״ אמרתי בחיוך, ״אם לצחוק עליי יגרום לך לחייך, אז לכי על זה.״ מלמלה ״אבל אל תתרגלי, שמעת?!״ חבטה בי בעזרת הכרית שלה.

״מי זה?״ שאלה גל וגלגלתי את עיניי ״ליאור.״ אמרתי סוגרת את ההודעה שהוא שלח לי ״מה הוא רוצה? הוא לא הבין שיש לך מישהו?״ שאלה מיואשת, אני מנסה לנפנף אותו כבר תקופה, מאז שהסיפור ביני לבין עומרי הפך לרציני.

״הוא רוצה לדבר על מה שקרה״ אמרתי מקריאה את ההודעה שלו ״על מה יש לדבר?״ שאלה כעס, ״רק זה מה שחסר שלי, שעומרי ידע שאנחנו נפגשים.״ אמרתי מקלידה במהירות ׳אני לא רוצה שנדבר יותר ליאור, אני מצטערת על מה שקרה היום.׳ כתבתי מסיימת את בשיחה ביננו.

״את אוהבת את עומרי?״ שאלה גל ״לא.״ פלטתי במהירות, היא הטתה את פרצופה מעט הצידה ״לא.. לא יצא לנו לדבר על זה..״ מלמלתי משחקת באצבעותיי ״אז מה? את צריכה לקבוע איתו אם אתם אוהבים או לא?״ צחקקה.

״זה פשוט שאני לא רוצה להצהיר על כלום,״ אמרתי והיא הסתכלה עליי לא מבינה ״תראי, זה ברור שי לי רגשות אליו. והוא הרבה מעבר בשבילי, אבל אין לי אמונה באנשים.״ תרצתי ״זה יבוא בסוף.״ היא ניסתה לעודד אותי.

״כן בטח, כרגע זה רק מתרחק.״
*
מאז הויכוח ראיתי את עומרי פעמים מועטות בבית הספר, המבטים שלנו לא נפגשו אפילו לא פעם אחת ואפילו לא הסתמסנו.
בכל פעם שהפלאפון שלי צלצל קוויתי שזה עומרי, אבל נראה שהוא היה עמוק בכעס שלו וסירב לפנות אליי עד שאני אפנה אליו.

עומריWhere stories live. Discover now