תוכו רצוף אהבה - ישי ריבו
-
-נקודת מבט ליה-
״ממה את כל כך בלחץ? את חכמה,״ עומרי אמר בתמימות, ״אני לא מקשיבה לה בשיעורים, היא משעממת!״ התלוננתי, אני יושבת כבר שעה מול מחברת תנך ועדיין שום דבר לא נכנס לראש.״תנך זה קל, הכל בספר, רוצה את התנך שלי? יש לי בו מלא שליפים.״ עומרי הציע ברצינות, ״אני מזכירה לך שיש לי אחד כמוך בבית שגם הכין שליפים בתנך שלו, אבל אני חושבת שאני פשוט אלמד.״ אמרתי ועומרי צחק בחספוס, הצחוק הכי סקסי בעולם.
״התגעגעתי אלייך.״ אמר פתאום, גורם ללב שלי להתהפך, לא הייתי צריכה לענות לו - הוא מוציא אותי מריכוז!
״נפגשנו היום בבית ספר.״ אמרתי מובכת ״לא נישקתי לך את הלחי אפילו,״ הוא התלונן ״לא חייב תמיד להתנשק״ שקרנית. את מתת שהוא ינשק אותך היום.
״את לפעמים דורשת את זה,״ אמר, הסמקתי. ובאותו נשימה הודיתי על כך שלא יכול לראות אותי.
״תפסיקי להסמיק,״ הוא צחקק, הקול שלו היה מעט צרוד כהרגלו ״אז תפסיק להביך אותי!״ דרשתי.
״אז אני לא אראה אותך היום?״ שאל במעט אכזבה ״למה יש לך תוכניות?״ שאלתי בסקרנות ״אולי אנחנו הולכים לאכול היום המבורגר הבנים.״ אמר ״הכי קרוב שאני להמבורגר שאני אראה היום זה הזבחים לה׳!״ קראתי בתסכול.
״תמשיכי ללמוד, אם תוציאי ציון טוב מבטיח לקחת אותך להמבורגר.״ מלמל וצחקתי ״יאללה, בהצלחה יפה שלי,״ אני יכולה למות מהמילים הקטנות האלה, שאני לא חושבת שהוא מבין בכלל מה הן עושות לי.
״תודה.״ ניתקתי חוזרת לתהליך החזרה בתשובה שלי.
*
-נקודת מבט עומרי-
״אני לא מאמין שבסוף הלכנו על מקדונלדס!״ עדן התלונן בזמן שעמדנו בתור למזון המהיר שלנו.״מה רצית יחופרררר״ מתן היה מיואש מה שגרם לי לצחקק ״המבורגר! אמיתי! לא תעשייתי.״ הוא קבע בכעס.
״אני לא מסוגל יותר לאכול את ההמבורגר הזה של נתי, הוא כבר עושה לי בחילה.״ רועי אמר בגועל ״מה קרה מיקה לא מסכימה יותר?״ עקץ אותו מתן, רועי חייך אליו ושתק.
״אחותי לא מדברת איתי.״ אמר לפתע ״למה?״ שאלתי ישר, מתן דרך על רגלי והבנתי שנשמעתי מסוקרן מדי.
״לא זוכר, לא עניתי לה לפלאפון, הלכה בגשם..״ מלמל ״בסוף היא אמרה שחצי דרך הכי הלכה בדרך ובחצי השני תפסה טרמפ.״ אמר בזלזול.
״אז למה לא באת לקחת אותה?״ שאלתי מעט כועס, אני לא מסוגל לחשוב על מישהו שפוגע בליה, גם אם זה אח שלה הגדול והחבר הכי טוב שלי.
״אם היא תפסה טרמפ היא הייתה יכולה לתפוס אותו עוד בהתחלה,״ אמר בקור מזלזל.
פלטתי גיחוך מיואש ״אתה מאבד את אחותך, וכשאתה תבין את זה זה יהיה מאוחר מדי.״ אמרתי בכעס אוסף את ההזמנה שלי.
YOU ARE READING
עומרי
Romansaאפס טעויות - ההגדרה ההפוכה לעומרי בן ניסן. נער בשנתו האחרונה בתיכון, כל הדאגות מראשו ירדו וחש כי חייו עמודים להיות פשוטים יותר. אבל לא לעוד הרבה זמן, דווקא אז עומרי מותח את הגבולות ומוצא את עצמו עמוק בתוך האהבה, עם האחרונה שיוכל לצאת איתה.