פרק 22 - חדרנית

4.9K 254 66
                                    

תחזור תחזור - משינה
-
״לא יודע, אני מקווה שביום ראשון כבר אני אוכל לחזור,״ מלמלתי, קצת התבאסתי שאת שישי בערב אני אבלה בבית החולים ולא עם חברים, שמעתי שיש מסיבה שווה במועדון בעיר.

״מה עם ליה?״ שאלתי ומתן נאנח ״אני לא יודע אם לבקש ממך להפסיק לאהוב אותה יהיה בסדר או לא.״ אמר גורם לי לכווץ את גבותיי בבלבול ״כל הזוגיות שלכם רק מסבכת הכל, אבל אתה אוהב אותה כל כך שזה נראה שאם לא תהיו ביחד שאתם תמוטטו הכל גם ככה.״

הוא צודק, אני אוהב את ליה יותר מדי בשביל לשחרר אותה מהלב שלי, ולפעמים אני מוצא את עצמי בדילמה אם פשוט לעזוב הכל בשביל לא לפגוע בה יותר, או שלעזוב זה מה שיפגע בה הכי הרבה.

״דיברתי עם איזה בחורה כאן, מוכרת בקפטריה,״ סיפרתי ״נו ו?״ שאל לא מבין ״לא יודע, שיחקה לי על העניין עם ליה.״ סיפרתי מרגיש קצת לא בנוח.

״מה היא.. היא כאילו מעניינת אותך?״ שאל קצת חושש ״לא, זאת אומרת, יש לה יופי מיוחד והיא שונה לגמרי, אבל היא פשוט אמרה לי כל מיני דברים על ליה.. על זה שהיא לא פה איתי לתמוך בי.״ אמרתי מבולבל.

״אבל אתה לא סיפרת לה, ואתה גם לא מדבר עם רועי, אתה רוצה שאני אספר לה?״ שאל ״לא לא, אני לא רוצה להטריח אותה ולגרום לסלוח לי בגלל זה.״ מיד שללתי.

״אל תעשה שטויות כל עוד אתה וליה לא נפרדתם לגמרי,״ אמר מוודא איתי את עניין רון.
״אל תדאג, אני לא אפגע בליה יותר ככה.״ אמרתי בבטחון.

*נקודת מבט ליה*
״מוכרת בקפטריה הא?״ מלמלתי בזעם ״תפסיקי כבר, את לא יודעת מה היה.״ גל ניסתה להרגיע אותי, מה שלא כלכך הלך.

״ועוד חשבתי שהוא צריך זמן ואני סתם כועסת! אבל הוא פשוט נעלם מפני האדמה והוא בטח נסע לאיזה חופשה באילת ויוצא עם איזה חדרנית במלון!״ צעקתי בכעס.

״זה לא חדרנית..״ מלמלה גל ״אז מלצרית בבריכה של המלון, לא אכפת לי!״ אמרתי זועמת, לשמוע מגל שעומרי סיפר למתן שהוא הכיר איזה בחורה בזמן שהוא נעלם גרם לי להשתגע לגמרי.

״תפסיקי כבר לבכות,״ גל אמרה ואני מחיתי את הדמעות שלי במהירות, ״אנחנו הולכות היום למועדון.״ אמרתי מתיישבת מולה ״ברצינות?״ שאלה והנהנתי במהירות.

״לא אמרת שאת יודעת שזה יעצבן את עומרי ואת רוצה לכבד אותו עדיין?״ שאלה לא מבינה ״הוא לא מכבד אותי, אני לא מכבדת אותו.״ אמרתי משלבת את ידיי ״תתקשרי לחן תגידי לה להיות מוכנה בעשר וחצי, ניפגש אצלי וניקח מונית.

נכנסתי להתקלח, ידעתי שללכת ככה למועדון זה צעד פזיז שיכול להזיז הרבה מאוד דברים המערכת היחסים שלי עם עומרי, אבל הוא הזיז בעצמו ברגע שהלך למישהי אחרת.

עומריWhere stories live. Discover now