אפילוג

6.5K 278 58
                                    

זרקתי את כדור הגרביים מעל ראשי.

הוא נחת אל כפות הידיים שלי שוב.

זרקתי שוב.

הוא נחת שוב.

׳מזל טוב בובה, תהני היום!׳

באמת הייתי אמורה להנות היום, חגיגות החוקיות שלי היו אמורות להיות הכי שוות שיש.

אני זוכרת שתמיד הבטחתי לכולם כשאחגוג שמונה עשרה אשתכר עד מוות ואתנשק עם הקראש שלי ולא אתפוס רגליים קרות כמו תמיד.

זה באמת היה אמור לקרות.

רועי סידר כבר את החצר והביא כיסאות מהשכן, הוא גם דאג להמון אלכוהול, אייבולים, ערבוב, בירות ובקיצור לכל מה שרק רציתי.

גם הנשיקה הייתה אמורה להתקיים, עם האחד והיחיד - אדון עומרי בן ניסן.

אני יודעת שהוא תכנן לנו את הסופש הכי מדהים בעולם, וכמו גורל היום הולדת שלי נפלה בדיוק בשישי. אבל איך לא? הצבא צחק לנו בפרצוף ועומרי סוגר שבת.

דמעה בודדה חמקה מעיני.

אתמול בחצות הבנוצ הגיעו עם בלונים ועוגה ובאמת עשו לי שמח, אפילו מתן, עדן ורועי היו פה בשביל להרים לי - כולם חוץ מחבר שלי.

אבל הוא התקשר, רגע אחרי שהכל נרגע, גרם לי לבכות כמו תמיד מרוב התרגשות כשהוא רק אומר לי כמה הוא אוהב אותי והבטיח לפצות אותי.

רק מדברים על החמור והחמור בא, או יותר נכון מתקשר.

״הלו?״ שאלתי בעייפות, ״מה זה?״ הוא מיד תקף אותי בעצבנות, גיחכתי הסתכלות והנחתי את אצבעותיי על עיניי, מכריחה את עצמי לא לבכות.

״אני אפסיק להתקשר.״ הוא איים ״אתה לא יכול בלעדיי!״ קראתי בהגזמה, שמעתי את עומרי צוחק, היחסים ביננו כמו כדור שלג.

כשעומרי שומע שאני עצובה הוא מיד נעשה מודאג ומתוסכל, וכשאני שומעת שעומרי מודאג אני מיד עושה הכל בשביל שיהיה רגוע.

״לא יכול לנשום בלעדייך. לא יכול.״ הוא מלמל מצחקק, נשכתי את שפתיי בהתרגשות. לא יעזור - מיליון שנה ביחד, הוא עדיין יגרום לי להתרגש כמו ילדה בת 14.

״נו יפה שלי,״ הוא שואל גורם ללב שלי לדהור בהתרגשות ״מה כבר הספקת לעשות היום?״ שאל בסקרנות ״הייתי עם גל בספא.״ אמרתי בקצרה, עומרי שתק מהצד השני שלי הקו.

שנינו ידענו שאני אוהבת את גל כמו אחות, אבל ספא זה בהחלט לא הכיוון שלי, אבל בכל זאת היה נחמד.

״נשמע כיף,״ הוא פלט בעוקצנות ״לך תזדיין.״ החזרתי במהירות ״אל תתחילי.״ הוא אמר בטון מזהיר, הסמקתי בביישנות.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

עומריWhere stories live. Discover now