-Akkor minden világos? - kérdezte utoljára Thor. Miután mindenki bólintott vagy motyogott valamit, folytatta: - Hát akkor... A levegőben tali. - de mielőtt indult volna, még odaszólt Valkűrnek: - Ha lehet, ne öld meg Avgaryt.
-Azt majd meglátjuk. - nézett rám a nő.
Milyen cuki Thortól hogy figyel rám.
- És Banner... Elég könnyen kijön a sodrából. Csak... Óvatosan...
Mielőtt Valkűr kérdezhetett volna, Thor és Loki kiléptek az utcára. Hármasban maradtunk.
-Mi a francról beszélt?
-Nem érdekes... - szólt Banner. - Merre van a hajó? - próbálta terelni a témát.
Elondultunk Valkűr után a dokkoló felé. Akkor szívesen lettem volna Banner helyében. Annyi dolga volt, hogy Valkűr hajójánál várjon. Engem meg milliószor megláthatnak és lebuktathatom magunkat. Thor zseniális terve... Hogy pont én menjek a börtönbe és szabadítsam ki a rabokat. Kösz, Thor, valahogy úgy érzem, meg akarsz ölni.
Valkűr hajója a kettes dokkban állt. Miután Banner tétován felkecmergett a rámpán (mintha valami rossz emlékei lennének ezzel a hajóval kapcsolatban), Valkűrrel ketten maradtunk. Vajon miért utál engem ennyire? Ha jobban belegondolok, akikkel edddig találkoztam, mindenki utál és nem bízik benem. Csak Loki nem. Miféle páros vagyunk mi?
Valkűrrel a börtönhöz siettünk. Mielőtt beléptünk volna, elővette a kardját, én meg a tőreimet.
-Szép vajkések. - szólt oda nekem.
-Cuki fogpiszkáló - szóltam vissza, és már nyitottam is az ajtót, nehogy mondhasson bármit is.
Valkűr mellett harcolni nem valami izgalmas. Önbizalomhiányossá tesz, ugyanis mindenkinél jobban harcol, és mintha azon versenyezne, hogy ki öl meg több őrt. Semmi kétség, ő nyert. Pillanatok alatt az irányítópultnál voltunk.
- Innen boldogulsz, ugye?
- IGEN, KÖSZ. - Nem kell nekem bébiszitter. - MEHETSZ.
- Aztán ha megfordulna a fejedben az árulás... - szólt fenyegetően.
-...igen tudom, már sokszor hallottam. - közben beírtam a kódokat, amikkel kiiktattam a "fenyítőkorongokat". Nem néztem fel, de hallottam, hogy Valkűr lelép. Végre.
Az ajtóhoz lépve beírtam egy sor újabb kódot, de nem működött.
- Gyerünk már. - beírtam újra es újra, de semmi. Kezdtem kifogyni az időből, ezért felvettem egy méretes lézerfegyvert az egyik őr mellől, és a fémajtóra céloztam. Hangos robanással nyílt ki. Bent egy rakás meglepett gladiátorral találtam szemben magam.
-Melyikőtök Korg? - kérdeztem, szinte kiáltva, hogy mindenki hallja.
Egy beszélő kőkupac állt elém.
- Ki kérdezi? Mármint tudom, hogy te, de esetleg más is? - Atyaég.
- A Mennydörgés Istene az üdvözletét küldi. - dobtam oda neki a lézerfegyvert.
Csillogó szemekkel nézte, aztán felkiáltott: - A forradalom elkezdődött!
- A hajógarázshoz megyünk. - mondtam neki. - Tudod, merre van?
-Sajnálom, de azt hiszem, nem.
Francba.
-Utánam!
Kivezettem őket az előcsarnokba, ahol összekapkodták a használható fegyvereket.
Hiába, muszáj lesz kimenni az utcára, csak így juthatunk el a garázshoz.
- Figyelj, Korg. Ha kimegyünk az ajtón, utána balra a második épületbe kell mennünk. Ha beértünk, egyenes az út felfelé. De nem szabad, hogy engem meglássanak az utcán, érted?
-Ki elől bujkalsz?
- Mi? Érted amit mondok?
- Az exed nem hagy békén? Valami családi drama?
-KORG.
- Jól van, értem, értem. Remélem rendeződnek a dolgaid.
Mi. A.
Korg üvöltve kitört az ajtón, én meg a többiekkel együtt utána szaladtam. Próbáltam mindig elbújni valaki mögé, de az a két perc, ami alatt átértünk egyik épületből a másikba, valóságos pokol volt.
Csak akkor mertem újra levegőt venni, amikor bezárták mögöttünk az ajtót.
- Nyomás felfelé! -kiáltottam előre Korgnak.
Az épület szinte teljesen üres volt. Végigmentünk ugyanazon az úton, amin Thor és Loki is- csak ők helyettünk már elintézték ez őröket.
Miközben beszálltunk harmincan a hússzemélyes liftbe, próbaltam elképzelni, ahogy ők ketten egymás oldalán harcolnak.
Alig hogy kiszálltunk a liftből, elől megálltak.
Mi a franc van?
Miközben próbáltam átfurakodni magam a tömegen, egy ismerős hangot hallottam meg:
- Köszönöm!
- Felpattanunk egy nagy űrhajóra és lelépünk innen. - hallottam Korg hangját. - Velünk jössz?
- Nekem nagyon úgy tűnik, hogy... szükségetek lenne egy vezetőre.
- Köszi. De már van.
Akkora végre előre értem.
Egy meglepett, sápadt, fáradtnak tűnő, fekete hajú, még mindig jóképű fickó állt előttem, akinek már rég egy űrhajón kellene lennie.
- Loki, mit műveltél??
VOCÊ ESTÁ LENDO
Get Loki'd 3 - Ragnarök
FanficHogyan éld túl a világvégét? A világok együttállása, a konvergencia lehetővé teszi, hogy utazz a világok között. Még akkor is, ha nem akarsz... Miközben kezdetét veszi a Ragnarök, Avgary egy bolygón ragad, ahol semminek sincs értelme. Egy ismerős fe...