Medya: Tural
*
Tural: Gü-nay-dın🙆🌠
Mayonez: Günaydın
Mayonez: Hayırdır ne bu neşe?
Tural: Kızımı göreceğim
Mayonez: Altı üstü 5 gün oldu, ne çok özledin böyle
Tural: Bir gün bile olsa özlerim ben bebeğimi
Tural: Ne o kıskandın mı? :'')
Mayonez: He sorma kıskançlıktan Tina'nın tüylerini yolacağım birazdan
Tural: HAYIRRR HIRR
Tural: Onu bırak beni al
Mayonez: Olur :')
Tural: Şuna bak dünden razı asdfgad
Mayonez: Evet hshagsh
Tural: Ee ne zaman geliyorsunuz?
Mayonez: Günün herhangi bir saatinde
Tural: Hangi saati mesela?
Mayonez: Güzel bir saati mesela
Tural: Nasıl güzel bir saat?
Mayonez: Çok güzel bir saat
Tural: O çok güzel bir saat ne ola ki?
Mayonez: Çok güzel bir saat ola ki
Tural: Off yordun beni
Tural: Yemek yemeye gidiyorum ben
Tural: Siz de günün herhangi güzel bir saatinde gelirsiniz artık
Tural: Sg
Mayonez: Sg
Kapıda nöbet tutmaya başlamıştım. Kahvaltımı yapıp kucağıma stokladığım abur cuburlarla birlikte dış kapının önüne oturmuştum. Belki yine o gelmezdi, başka birini gönderirdi ama içimden bir ses bunu yapmayacağını söylüyordu. Tina'yı kendi elleriyle bana getirecekti. Buna inanıyordum.
Ha o geldiğinde ben ne yapacaktım?
Onu bilmiyordum. Onu üzmek istemiyordum ama madem onu bulmamı istiyordu bir yerden başlamam gerekiyordu.
Tam O'lala kekimi yiyordum ki ayak sesleri duydum. Kış ayında olduğumuz için hava yağmurluydu ve büyük ihtimalle bot giydiği için suya her basışında şlap şlap diye ses çıkıyordu. Bu sayede geldiğini anlamam daha kolay olmuştu.
Hızla yerimden kalkıp kapıyı açtım. Arkası dönüktü. Kapıyı açtığımı duyunca ileri doğru atıldı. "Dur," diye seslendim. "Sana söz veriyorum önüne geçmeyeceğim, ketçap sözü."
Hareketlenmeyi kestiğinde kapının önüne bıraktığı Tina'yı kucağıma alıp başını öptüm ve içeri soktum. "Hadi bakalım sen içeride babayı bekle."
İleri doğru bir adım attığımda rahatsızca yerinde kımıldandı. Kafasında pembe ponponlu bir bere vardı. Kıvırcık sarı saçılarının bir kısmı şapkanın altındaydı ama geri kalan tutamları haylaz bir şekilde omuzlarından aşağıya dökülmüştü. Siyah palto, siyah pantolon giyiyordu ve onlara uyumlu siyah postallar...Ona renk katan şapkası ve saçlarıydı.
Bir de ruhu.
Ruhu renkli bir kişilikti, mesajlaşmalarımızdan bunu anlayabiliyordum.
Gülerek, "Ayakta kaldın içeri geçsene," dediğimde tepki vermedi. "Çok misafirperver değil miyim ama?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERDİMİ ALAN | Texting ✔
HumorÇok çok nadir dertlenen bir erkek ve onun derdini almak isteyen anonim bir kız. Onların eğlenceli dünyasına ortak olmak ister misiniz? Öyleyse buyurun, Ketçap ile Mayonezle tanışın! *Wattpad'de yayımlanan Derdimi Alan isimli ilk hikayedir.