son söz/duyuru

15.7K 1K 310
                                    

Evet finalimizi yaptık...

Şimdi size biraz hikayenin alt metninden bahsedeceğim. Üşenmeden okursanız beni mutlu edersiniz. Şimdi bizim meşhur ikiliyi ele alalım. Mayonez ve Ketçap'ı.

Tural Portal, küllerinden doğan bir anka kuşu. Acılarının üzerine ektiği bu eğlenceli halini biliyorum ki çok sevdiniz. Ben de çok sevdim. Kalbi büyük kendi küçük karakterim. O size burada yaşadığınız kötü bir olaydan sonra pes etmemeniz gerektiğini hatırlatıyor. Daha güçlü, daha dik bir şekilde ayağa kalkmanızı, hayatın iyisiyle kötüsüyle devam ettiğini gösteriyor size.

Kiraz Yılmaz, kalbi buruk bir yaralı ceylan. Onun o eğlenceli yüzünün ardında olan üzgün tarafını biliyorum ki çok sevdiniz. Bense bayıldım. İçinin güzelliği dışına vuran minnak karakterim. O size burada dış görünüşünüz yüzünden dışlanmanın nasıl bir şey olduğunu hatırlatıyor. İnsanların söylediklerine takılmayı, takıldıkça kendinizi üzdüğünüzü ama hayatın bunun için çok kısa olduğunu gösteriyor size.

Bense, ben sizi olduğunuz gibi seven sıradan biriyim sadece. Biliyorum mizah olduğu için çoğunuz gülüp geçiyor ama ben ciddi konuları mizahi yolla anlatmayı seviyorum, umarım da başarabiliyorumdur, bu konuda iddialı değilim. Benim anneannem hep 'ağlamakla gülmek kardeştir' der. Bence çok haklı. Yorumlarınızdan da bunu anlayabiliyorum. Hikayeyi hissederek okuyan herkes çoğu yerde güldüğü gibi çoğu yerde de üzülmüştü. Gerçekler.

Bir diğer gerçekte, kendinizi olduğunuz gibi sevmelisiniz.♥

Belki Kiraz'ın kilo vermesini bekleyenler olmuştur ama öyle olmayacak, 60 yaşına da gelse balık etli olacak benim güzel karakterim. Çünkü o kendini olduğu gibi sevmeyi öğrendi. Öğrenmesinde büyük rol oynayan Tural'a koca bir alkış. Yine de biliyorsunuz ki her şey insanın kendisinde bitiyor. Kendinizi kabullenmek için birinin sizi desteklemesini beklemeyin. Kilo, boy, sivilce, gözlük vb. şeyler sizi etkilememeli. Bunlar gelip geçici şeyler. Dış görünüş her zaman geçicidir, önemli olan içinizdir. İçinizde ne kadar iyi bir insansanız o kadar güzelsiniz demektir. Bu güzelliğinizi gölgeleyecek her sözden ve her insandan kaçının. Onlara kulaklarınızı tıkayın. Kendinizi sevin. Yanlışlarınızla, doğrularınızla, hatalarınızla, aldığınız kilolarla kendinizi sevin. Unutmayın ki kendisini sevmeden başkasını sevemez insan.

Vallahi evde kalmak istemiyorsanız bir deneyin derim ben. 😸

Umarım anlatmak istediklerimi anlamışsınızdır. İlk bölümden son bölüme kadar yanımda olan, beni güzel yorumlarıyla gülümseten, karakterlerimi benimseyen sizlere çok teşekkür ederim.💜

Mayonez ile Ketçap diye başladık konu nerelere geldi be. İyi oldu ama ya sizce? Genel olarak bir 'Derdimi Alan' yorumu alabilir miyim hemencik şuraya?

Duyuru kısmı,

Bundan sonra bir instagram bölümü atacağım. Onun dışında özel bölüm atmayı düşünmüyorum. Bu hikaye böyle ponçik bir şey olarak kalsın burada. Daha fazla irdeleyip, dallanıp budaklandırmak istemiyorum.

Başka maceralarda görüşmek üzere, kendinize cici bakın. Öpüldünüz.

Yemekle kalın, seviliyorsunuz ♥ Instagram: bbhikayeleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemekle kalın, seviliyorsunuz ♥
Instagram: bbhikayeleri.

DERDİMİ ALAN | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin