Chapter 3 ငါတို႔ ျဖဴေကာင္ေလးကို ညႇစ္ၾကည့္ရေအာင္ (ဖြူကောင်လေးကိုညှစ်ကြည့်ရအောင်

2.7K 309 2
                                    

"ငါမင္းကို အခက္ေတြ႔ေအာင္မလုပ္ပါဘူး။ မင္းကို ငါနဲ႔ သရဲဘံုမွာ နွစ္ရက္ေလာက္ပဲလိုက္ေနဖို႔ ျပစ္ဒဏ္ခ်တာပါ။! တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ မင္း သီခ်င္းဆိုျပီး နည္းနည္းေလာက္ကျပရမယ္။ ဒါမွမဟုတ္ သတ္ျဖတ္ရမယ့္ေနရာမ်ိဳးမွာ ငါ့ကိုကူေပးရမယ္။ ျပီးေတာ့ သရဲဘုရင္ ဘုရင္ႀကီး..အဲ့လိုလည္း ေခၚစရာမလိုဘုူး။ Han Geလို႔ပဲ ေခၚရင္ရျပီ။ ဒီကမာၻမွာ ငါ့ကို အဲ့လိုေခၚရဲတဲ့သူ နည္းနည္းပဲရွိတာ ဒီေန႔ေတာ့ ငါမင္းကို အဲ့ဒီ့အခြင့္အေရးေပးမယ္ေလ။ မင္းဂုဏ္ယူသင့္တယ္။ နားလည္လား။?"

သူ႔စကားမ်ားကို Qianhua ေသခ်ာစဥ္းစားလိုက္သည္။ ထိုစကားမ်ားတြင္ ေထာင္ေခ်ာက္တစ္စံုတစ္ရာရွိမည္ဟုေတာ့ သူမမထင္ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ ရိုးအေသာမ်က္နွာေလးနွင့္ ေသခ်ာေအာင္ထပ္ေမးလိုက္သည္။ "နွစ္ရက္ပဲေနာ္။?"
 
"ဒါေပါ့" Han Ge က မ်က္ခံုးပင့္လိုက္ျပီး သူ႔နဖူးေပၚမွ ဆံစေလးမ်ားကို ေဆာ့ကစားေနရင္းေျဖလိုက္သည္..။ ထိုေနာက္သူက ေကာက္က်စ္ေသာအျပံဳးတစ္ခုျဖင့္ "မင္းရက္နည္းနည္းပိုေနမယ္ဆိုရင္လည္း ရပါတယ္။"

"ႏွစ္ရက္ဆိုရင္ လံုေလာက္ပါျပီ။" QianHuအလ်င္အျမန္ျပန္ေျဖလိုက္သည္။ သူမအေနျဖင့္ ေကာင္းကင္မင္းႀကီး၏ေမြးေန႔ပြဲကိုလည္း သူမဦးေလးနွင့္အတူတက္ရဦးမည္ျဖစ္ရာ ဤကိစၥက သူမအတြက္ေတာ့ သရဲဘံုသို႔ နွစ္ရက္အခမဲ့ ခရီးသြားရျခင္းသာျဖစ္သည္။ ဒီလိုအခြင့္ေကာင္းကို အရယူကာ လက္ရွိပ်င္းစရာေလာကမွ ခနေလာက္အနားေပးလုိက္ဦးမည္။!

ေသခ်ာသည္ကေတာ့ QianHuaတစ္ေယာက္ Han Ge၏ နက္နဲေသာ အျပံဳး၏ေနာက္ကြယ္မွ လွည့္ကြက္တို႔ကိုေတာ့ သတိမထားမိခဲ့ေပ။ သူမက ဒုတိယတစ္ႀကိမ္ပင္ ထပ္မံမစဥ္းစားေတာ့ပဲ သရဲဘံုသို႔လိုက္သြားေလေတာ့သည္။
  *****************************************************************

သရဲဘံုတြင္ ေကာင္းကင္ဘံုနွင့္ တုေသာအခ်က္တစ္ခ်က္မွ မရွိေပ။ QianHua ေကာင္းကင္ဘံုသို႕ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးေသာ္လည္း ထိုေနရာနွင့္ပတ္သတ္ေသာ ပံုရိပ္တစ္ခ်ိဳ႔က သူမေခါင္းထဲတြင္ ရွိေနခဲ့သည္။ ေကာင္းကင္ဘံုတြင္ တံခါးဝေလးခုရွ္ိသည္။ အေရွ႔တံခါး ေတာင္တံခါး အေနာက္တံခါးနွင့္ ေျမက္တံခါးတို႔ျဖစ္သည္။ ေတာင္တံခါးမွာ အားလံုးထဲတြင္ အလွပဆံုးျဖစ္သည္။ က်ယ္ျပန္႔ရွည္လ်ားေသာ ေက်ာက္စိမ္းေလွကားထစ္မ်ားကို ေ၇ႊမႈန္ေလးမ်ားျဖင့္ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္မွ စီခ်ယ္ထားသည္။ ေလွကားမ်ား၏အဆံုးတစ္ဖက္တြင္ အေမွာင္ပြဲၾကည့္စင္ရွိျပီး ေမ့ေလ်ာ့ျခင္းျမစ္သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည္။ ပြဲၾကည့္စင္မွာ တစ္နွစ္ပတ္လံုးနွင္းမ်ားျဖင့္ဖံုးလႊမ္းေနျပီး အပူူဆံုးရာသီတြင္ပင္ အရည္မေပ်ာ္နိုင္ေပ။...

The Robber Demon King and The Hedgehog BrideWhere stories live. Discover now