Chapter 17 အခ်စ္ပံုျပင္ေဟာင္းေလး (အချစ်ပုံပြင်ဟောင်းလေး)

1.6K 222 2
                                    

Zawgyi
Qianhua ခန္႔မွန္းထားသလိုပင္  HuangfuYaruoက မျငင္းဆန္ေပ။ သူမက ေမးသည္။ "မင္းေကာင္းကင္မင္းႀကီး၊ မေကာင္းဆိုးဝါးဘုရင္နဲ႔ ပန္းနတ္ဘုရားမတို႔ ဇာတ္လမ္းကို ၾကားဖူးလား။?"

"ဒါက နာမည္ႀကီး အခ်စ္ဇာတ္လမ္းပဲကို.... ၾကားဖူးတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္ခဲ့တာလဲေတာ့ ကြၽန္မအေသအခ်ာမသိဘူး။."

"ဒီဇာတ္လမ္းေလးက အခ်စ္နဲ႔စခဲ့တာပဲ ဒါေပမဲ့ေနာက္ဆံုးေတာ့ အမုန္းနဲ႔ပဲ အဆံုးသတ္ခဲ့တယ္။"

"ဘာလို႔လဲ?"
  
"ေကာင္းကင္မင္းႀကီးနဲ႔ ပန္းနတ္ဘုရားမတို႔က အျပန္အလွန္ ခ်စ္ခင္စံုမက္ခဲ့ၾကၿပီးေနာက္ဆံုးေတာ့ ေစ့စပ္ခဲ့ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ မဂၤလာ မေဆာင္ခင္ေလးမွာပဲ စစ္ပြဲအႀကီးအက်ယ္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ ေကာင္းကင္ဘံုက အႀကီးအက်ယ္႐ႈံးနိမ့္သြားၿပီး ေကာင္းကင္မင္းႀကီးက ပန္းနတ္ဘုရားမကို ဓားစာခံအျဖစ္ မေကာင္းဆိုးဝါးနယ္ေျမကိုပို႔ခဲ့ရတယ္။ သူမက အဲ့ေနရာမွာ ေစာ္ကားမႈေတြအမ်ားႀကီး ၾကံဳေတြ့ခဲ့ရျပီး ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေသမင္းတမာန္ ပြဲျကည့္စင္ကေန ခုန္ခ်သြားခဲ့တယ္။ သူမရဲ့ ႐ုပ္ခႏၶာက ေႂကြလြင့္သြားၿပီး သူမဝိဥာဥ္ကည္း ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မဝင္စားႏိုင္ေတာ့ဘူး။"

"ဘာလို႔လဲ....ဘာျဖစ္လို႔ ေယာက်္ားေတြက သူတို႔ စစ္႐ွံုးတာကို မိန္းမေတြကို အက်ဥ္းက်ေစရတာလဲ။ ?” Qianhua မေက်မနပ္ျဖစ္သြားရသည္။ သူမစိတ္ထဲမွ Mo YunYe၏ သန္႔စင္ေသာပံုရိပ္မွာလည္း ေပ်ာက္ကြယ္သြားရသည္။.
  
"ေကာင္းကင္မင္းၾကီးမွာ သူ႔အေၾကာင္းနဲ႔သူ႐ွိမယ္လို႔ငါ ယံုတယ္။ ဒါေပမဲ့ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ေထာင္ျကာတဲ့တိုင္ေအာင္ လူတစ္ခ်ိဳ႕က သူ႔ကို ခြင့္မလွြတ္ႏိုင္ၾကေသးဘူး။ သူ႔အေတြးေတြကို ငါနားမလည္ေပမဲ့ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္မွာ သူဘယ္ေလာက္ေတာင္ကူကယ္ရာမဲ့ျဖစ္ေနမလဲကိုေတာ့ ငါခံစားမိတယ္။" HuangfuYaruoက ပိတ္ျဖဴကို အသာအယာျပန္ဖံုးလိုက္ၿပီး  "သနားစရာ LuoQian...သူ႔ဝိဉာဥ္အစိတ္အပိုင္းေတြ ဘယ္ေရာက္သြားလဲဆိုတာ ဘယ္သူမွမသိၾကဘူး။."

"မိစာၦ… မိစာၦဘုရင္ကလည္း အရမ္းရက္စက္တာပဲ။! ဘယ္လိုဘုရင္တစ္ပါးက ဒီေလာက္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ဓားစားခံမိန္းကေလးကို ရက္စက္ရက္ရတာလဲ။ ?!" ေကာင္းကင္မင္းႀကီးတြင္ အျပစ္႐ွိေၾကာင္း မည္သူကမွ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္မျပႏိုင္မွေတာ့ မိစာၦဘုရင္၏ အသည္းမာမႈကိုသာ QianHuaအျပစ္တင္ေတာ့သည္။ 
  
"LuoQian မိစာၦာနယ္ေျမမွာ ဘာျဖစ္ခဲ့လဲဆိုတာနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး အျငင္းပြားစရာေတြအမ်ားႀကီး႐ွိေသးတယ္။ သူမေသဆံုးၿပီးေနာက္ပိုင္း ေကာင္းကင္ဘံုနဲ႔ မိစာၦနယ္ေျမတို႔က ႏွစ္တစ္ေထာင္ေလာက္ အတိုက္အခိုက္ရပ္စဲခဲ့ၾကတယ္"

The Robber Demon King and The Hedgehog BrideWhere stories live. Discover now