Chapter 22 သရဲဘုရင္နွင့္နတ္မိမယ္ေလး(သရဲဘုရင်နှင့်နတ်မိမယ်လေး)

889 95 8
                                    

(Zawgyi)

HanGe ခဏေတာ့ၾကက္ေသေသသြားေသာ္လည္း သူက ျပံဳးလိုက္သည္။ "မင္းကေတာ့ အျမဲကို ပြစိပြစိေျပာေနေတာ့တာပဲ။ သံုးေလာကမွာ ငါ့ကုိုဘယ္သူမွ အနုိင္မယူနိုင္ပါဘူး။ MoYunYeက အျမဲတမ္း အျပံဳးတုၾကီးနဲ႕ သူ႔ခံစားခ်က္ေတြကို ဖံုးကြယ္ထားျပီး NanLiyueက ေရခဲရုုပ္ထုၾကီးလိုေနေနေပမဲ့ နွစ္ေယာက္လံုးက ငါ့အေပၚေကာင္းၾကပါတယ္။ တျခားသူေတြ သူတို႔နဲ႕ အဆင္ေျပေအာင္ေနဖို႔ ခက္ရင္ခက္လိမ့္မယ္။ ငါ့အတြက္ေတာ့ မခက္ခဲ့ဘူး။ တကယ္လို႔ ငါသာ အက်ိဳးအေၾကာင္း သင့္သင့္ေတာင္းဆိုရင္ သူတို႔နွစ္ေယာက္လံုးျငင္းမွာ မဟုတ္ဘူး။"

QianHua မ်က္ျဖဴဆိုက္သြားသည္။ ၾကည့္ရသည္မွာ အက်ိဳးအေၾကာင္းသင့္ေသာေတာင္းဆိိုခ်က္ဆိုသည့္စကားကို သူအဓိပၸာယ္ေကာက္လြဲေနသလိုပင္။....

သူမကို သူ႔အစီအစဥ္ထဲတြင္ ဆြဲမထည့္ရန္ မေျပာရေသးခင္မွာပင္ HanGeက စကားစလာသည္။ "Hua Huaငါ့ကို အမ်ိဳးသမီးေတြအၾကိဳက္နဲ႕ ပတ္သတ္ျပီး နည္းနည္းေလာက္ အၾကံေပးစမ္းပါ။ ငါ Yixueကို ပစၥည္းေကာင္းေကာင္းသံုးျပီး ခ်ဥ္းကပ္ဖို႔လိုတယ္။ ျပီးေတာ့ ငါအဝတ္အစားေကာင္းေကာင္းဝတ္ျပီး ဆံပင္လည္း ေသခ်ာျဖီးသြားရမယ္။ သူမမ်က္လံုးထဲမွာ ငါက ၾကည့္အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေနေစရမယ္။"

"ရွင္ သူမကို ပန္းေတြပို႔ေပးတယ္ဆို။ သူမနဲ႔ မေတြ႕ခဲ့ရဘူးလား။" ဤသရဲေကာင္ဆီမွ ထြက္မသြားေသးခင္ QianHuaနည္းနည္းေတာ့ စပ္စုလိုက္ေသးသည္။

HanGeက မ်က္ေမွာင္အနည္းငယ္ကုပ္ျပီး အသံတိုးတိုးျဖင့္ေျပာသည္။ "ငါ လနတ္နတ္နန္းေဆာင္ကို ခိုးဝင္ျပီး အလွေလးဆီသြားေသးတယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ သူမမရွိဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ငါပန္းစည္းကို တံခါးဝမွာတင္ထားခဲ့တာ။"

"ကံမေကာင္းလိုက္တာ"

"အဲ့ဒီလိုမေျပာစမ္းပါနဲ႕။ ငါသူမ်ားသနားတာမလိုခ်င္ဘူး။ ျပီးေတာ့ ငါလက္ေလွ်ာ႕မွာလည္းမဟုတ္လို႔။"

"ကၽြန္မရွင့္ကို ကူညီပါ့မယ္။!" QianHuaေျပာသာ ေျပာလိုက္ေသာ္လည္း သူမသူ႔စကားကိုေတာ့ အျပည့္အဝမယံုၾကည္ေသးေပ။

"တကယ္လား။?"

"တကယ္ပါ။ ဒါေပမဲ့ အေျခအေနတခ်ိဳ႕ေတာ့ရွိတယ္။"

The Robber Demon King and The Hedgehog BrideWhere stories live. Discover now