Chapter11 အသြင္မွန္ကို ေဖာ္ထုတ္ခံရျခင္း (အသွင်မှန်ကို ဖော်ထုတ်ခံရခြင်း)

1.9K 277 6
                                    

Zawgyi
"ေကာင္းကင္.... ေကာင္းကင္မင္းႀကီး... က်ြန္မကို မွတ္မိလား?" HanYing စိတ္လွုပ္ရွားစြာျဖင့္ QianHuaကို ေဘးသို့ တြန္းဖယ္ကာ Mo Yunyeနားသို႔ အတင္းကပ္ကာ ေမးလိုက္သည္။

MoYunye က ႏူးညံစြာျပံဳးလိုက္ၿပီး "အသားလံုးေလးလား? မင္းဘယ္လိုလုပ္ျပီးေကာင္းကင္ဘံုကို ေရာက္လာတာလဲ။?"

HanYingက "အသားလံုးေလး"ဟူေသာ အေခၚအေဝၚေၾကာင့္ အနည္းငယ္စိတ္ပ်က္သြားပံုေပၚသည္။ သို႔ေသာ္ QianHuaကေတာ့ အရယ္မရပ္ႏိုင္ေတာ့ေပ။ "ဟားဟား အသားလံုးေလး! ဒါက နင့္ရဲ႕နာမည္ေျပာင္လား။?"
   
"ငါ Yingကို ေနာက္ဆံုးေတြ့ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္တုန္းက သူမက ကေလးေလးပဲ႐ွိေသးတယ္။ သရဲမင္းႀကီးကလည္း သူ႔ကိုအစားေတြအရမ္းေက်ြးေတာ့ သူမက အသားလံုးေလးလို႔ မ်က္ႏွာေလးက ျပည့္ေဖာင္းေနတာ။ " MoYunyeက QianHuaကို ၾကင့ၾကင္နာနာျဖင့္ ႐ွင္းျပေနသည္။ သူကတကယ္ကို ၾကင္နာတတ္ၿပီး ေဖာ္ေရြေသာ မင္းတစ္ပါးပင္။ သုိ့ေသာ္လည္း ဤမင္းျကီးက သရဲမေလးတစ္ေယာက္ကို မေတာ္တဆ စိတ္ထိခိုက္ေစလိုက္သည္။ 

ထို့ေျကာင့္ HanYing ငိုမလိုမ်က္နွာေလးျဖင့္ "ေတာ္ပါေတာ့ က်ြန္မက အခု အရြယ္ေရာက္ေနျပီ။ ! က်ြန္မက အခု ပိန္ပိန္သြယ္သြယ္နဲ့ ေခ်ာေမာတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနၿပီေလ။ ! ေကာင္းကင္မင္းျကီးက ဒါေတာင္မျမင္နိုင္ေသးဘူးလား။?"
   
MoYunyeက ေသသပ္လွပစြာဝတ္ဆင္ထားေသာ အမ်ိဳးသမီးကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ၿပီး ခါးသက္စြာျပံဳးလိုက္သည္။  "မင္းကတစ္ကယ္ကို အရြယ္ေရာက္ေနၿပီပဲ။ ငါသာ မင္းရဲ႕ ဝိဥာဥ္စြမ္းအင္ကို မစစ္ေဆးၾကည့္မိရင္ မင္းက အရင္တုန္းက အသားလံုးေလးမွန္း ငါမွတ္မိမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ တျခားဘာကို ငါျမင္ရဦးမွာတုန္း။?"

MoYunye က ျပံဳးျပီး ေဖာ္ေရြစြာ စကားေျပာေနေသာ္လည္း သူ႔ထံမွ ေဝးကြာေနမႉနွင့္ ဂုဏ္သေရျကီးျမတ္မွုတို့ကို QianHuaခံစားမိေနသည္။ သူ၏အသံက ခ်ိဳၿမိန္ေနေသာ္လည္း သူ၏ စကားလံုးမ်ားကေတာ့ ဆက္က်င္ဘက္ျဖစ္ေနသည္။ သူ၏မ်က္လံုးမ်ားက ရီေဝတံု႔ဆိုင္းေနေသာ္လည္း သူ၏အေတြးမ်ားက ျပတ္သား႐ွင္းလင္းလွသည္၊ သူက အရာအားလံုးကို နားလည္ေသာ္လည္း နားမလည္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနသည္။
   
YunYe၏ လစ္လ်ဴ႐ႈလိုဟန္ေျကာင့္ HanYing အနည္းငယ္ရွုံးနိ္မ့္သြညးသလိုခံစားလိုက္ရသည္။ သူမက ႐ွက္ဝဲဝဲမ်က္ႏွာျဖင့္.း "ကြၽန္မ... ကြၽန္မ ငယ္ငယ္ကတည္က ႐ွင္နဲ႔ အတူေနခ်င္ခဲ့တာ ဒါေပမဲ့ ခမည္းေတာ္က ကြၽန္မအစ္ကိုနဲ႔ ကြၽန္မကို သရဲနန္းေတာ္မွာပဲ ထိန္းသိမ္းထားၿပီး ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာက်င့္ၾကံေစခဲ့တယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္၁၀၀၀တုန္းက ေကာင္းကင္ဘံုနဲ႔ မေကာင္ဆိုးဝါးဘံုၾကားက စစ္ပြဲကိုေတာင္ ကြၽန္မမသိခဲ့ရဘူး။ ကြၽန္မရဲ႕က်င့္ၾကံျခင္းေတြၿပီးေတာ့မွ ကြၽန္မသိခဲ့ရတာက ႐ွင္က ႐ွင့္အခ်စ္ဆံုးအမ်ိဳးသမီးကို မေကာင္းဆိုးဝါးဘုရင္ NanLiYueဆီေပးခဲ့ရတယ္ဆိုတာပဲ။ အဲ့ဒိီ့အမ်ိဳးသမီးဘယ္ေလာက္လွတယ္ဆိုတာကို ကြၽန္မ ျမင္ခြင့္မ႐ွိေတာ့မွန္း သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္မလည္း သူေလာက္လွတယ္ဆိုတာ က်ိန္ရဲပါတယ္။!"
   
ထိုစကားမ်ားကိုၾကားလိုက္ရေသာအခါ Qianhua၏ကိုယ္ေလးမွာ တဆတ္ဆတ္တုန္လာသည္။  MoYunye တစ္ုခုေျပာမွျဖစ္ေတာ့မည္။ "Ying... မင္း စည္းကမ္းေတြခ်ိဳးေဖာက္ၿပီး ေကာင္းကင္ဘံုကိုေရာက္လာတာ အျပစ္ေပးခံရလိမ့္မယ္။ အခုငါ မင္းရဲ႕ ငယ္ရြယ္ၿပီး မသိနားမည္ေသးမႈကိုေထာက္ထားၿပီး ခြင့္လွြတ္ေပးလိုက္မယ္။ မင္း အခုခ်က္ခ်င္း သရဲဘံုကိုျပန္ေတာ့။ " ေကာင္းကင္မင္းႀကီးက သိသိသာသာပင္ စကားလမ္းေၾကာင္းလွြဲလိုက္သည္။ .

The Robber Demon King and The Hedgehog BrideWhere stories live. Discover now