*pov Shawn* (ik ga dit ook even gewoon in het Nederlands schrijven)Ik moest even nog langs de apotheek, omdat mijn beste vriend en roommate ziek is. Wel spijtig zo net voor het school weer begint, nu kan hij ook niet naar het feestje vanavond. Maar gelukkig is Tom er nog, hij is de beste vriend van mijn zus Elle, en daar kom ik wel nog goed mee overeen. Tenminste soms toch, maar anders heb ik Bella nog. Toen ik de gang doorliep sms'te ik Bella dat ik wat later ging zijn op het feestje, maar opeens liep er iemand uit mijn zus haar dormroom. Ik kon niet op tijd stoppen en botsten we op elkaar op. We lagen neer, ik lag op haar. Ik keek haar aan, wat was ze mooi. 'neen, Shawn geen onschuldige meisjes meenemen naar de kamer vanavond.' Ik stond snel op, nog een beetje in de war van wat er net was gebeurd... Ik riep ook even 'een beetje te brutaal': "Watch out". En meteen stapte ik door naar mijn dormroom. 'kan ik dan nooit eens vriendelijk zijn' dacht ik bij mezelf... Op de achtergrond hoorde ik haar nog sorry zeggen, maar dat negeerde ik, en liep in de kamer naar Bri.
Ik liep binnen in de kamer van Brian, hij zag meteen dat er wat was... Natuurlijk moest hij zich dan ook weer bemoeien, zoals altijd haha. (hoewel ik mij ook altijd bemoei als er iets niet klopt bij hem) Ik vertelde hem wat er was gebeurd, ik ken Bri al sinds de kleuterklas dus zeggen we ook echt alles tegen elkaar.
Daarna nam ik nog even een douche en kleedde ik me aan. Zoals gewoonlijk deed ik een zwart t-shirt aan en een donkere broek.
Ik sms'te Bella dat ik afkwam, en dan vertrok ik richting het feestje. Het feestje was niet ver, een aantal studenten uit het gebouw hiernaast hebben het op hun hele verdiep georganiseerd als opening van het nieuwe jaar. Ik ga er ieder jaar naartoe. Ik ga nu naar mijn 3de jaar, in het totaal moet ik 6 jaar studeren, dus 'eindelijk' bijna in de helft. Ik kwam aan op het feest en meteen viel mijn oog op het meisje van de gang, ik voel me even rood worden. Ze stond naast mijn zus, dus waarschijnlijk is het meisje dan Ella, haar roommate. Ik liep naar hen toe en wou mij voorstellen... Maar voor ik het wist stond Bella voor mijn neus...
*pov Ella*
Ik kom toe op het feestje, en meteen valt het me op hoe druk het wel is. Thuis ging ik wel eens uit, maar dat was altijd in een fuifzaal ofzo, niet zomaar in gangen en woonkamers van studenten. Elle gaat even drank halen, en niet veel later overhandigde ze een bekertje gevuld met bier... Ik moet wel zeggen, het bier in België is veel beter. Eigenlijk dronken we nu ook illegaal, in België mag je al bier en wijn drinken van je 16 - In Australië mag je eigenlijk pas drinken vanaf je 18. Achja nog een aantal maandjes en het is niet meer illegaal dacht ik dan. Het is nu ook weer niet dat ik op elk feestje drink en als ik drink zal ik niet snel te veel op hebben.
Na een tijdje zie ik dat de broer van Elle binnenkomt, hij kijkt me aan. Ik voel me rood worden maar ik wil niet toegeven dus kijk ik ook niet. Opeens komt hij in onze richting gestapt, ik stond bijna op het punt om naar de wc te gaan om hem te ontwijken nadat hij zo grof had gedaan tegen mij, maar ook nu wou ik niet toegeven. Een soort van 'saved by the bell' vond plaats. Een meisje stopte hem door voor zijn neus te gaan staan. Ze keek hem even aan en dan kustte ze hem. Dat was dus duidelijk zijn 'girlfriend'. Opeens hoor ik een jongen "Elle!" roepen, waarna ik hem ook aankeek. Hij stelde zich voor. Hij was de beste vriend van Elle, hij heette Tom en studeerde film en fotografie. Hij vertelde heel de avond vanalles en nog wat! Twee biertjes en zo een zes cola's later besloot ik maar terug te gaan naar de kamer... Het was heel erg leuk en Tom en Elle hebben deze avond heel erg leuk gemaakt! Maar omdat Elle zo hard aandrong ben ik uiteindelijk toch maar gebleven.
Elle was allemaal gênante verhalen aan het vertellen over Tom, Brian, Shawn (zo heette haar broer dus) en haarzelf. Ze kenden elkaar al van de kleuterschool dus verhalen genoeg! Tom bleef maar bier halen dus intussen was ik al heel 'close to' het zat zijn... Dus besloten we nu wel om richting kamer te gaan. Tom bleef ook slapen, hij sliep op de zetel - blijkbaar heeft hij er al vaak op geslapen - hoewel Tom hier ook een dormroom had was hij in een week blijkbaar al 4x blijven slapen omdat hij geen zin had om nog 'te lang' te stappen. (zijn dormroom is in het verste gebouw)
*pov Elle*
Ik hoor Ella opeens schreeuwen en zeggen van "neen, ga weg!", "help!", "wat doe jij hier nou weer", "stop, ik wil dit niet"... Ik loop samen met Tom snel haar kamer binnen, maar ze lag te slapen... Ze werd weer rustig en sliep verder als een roosje... Tom en ik besloten om morgen Ella om verduidelijking te vragen, misschien was het een nightmare, maar misschien was er wat meer...
(Een korter hoofdstukje voor een keer, no worries... De volgende wordt hierdoor wat langer gemaakt!)
________________________________________________________________________________
Wow, ik heb nu pas door hoe fel alle namen (van de meisjes toch) op elkaar lijken (ELLE, ELLA, BELLA,...). Hadden jullie het al vroeger door? Of ben ik gewoon dom dat ik dit heb geschreven heb en niet eens doorhad dat deze namen op elkaar leken? Toen ik in het begin het deeltje over Bella schreef had ik opeens een 'eureka' moment van heee die namen lijken op elkaar.
Wat zal er in the next chapter gebeuren?
Wat zou ze hebben meegemaakt? Het volgende hoofdstuk heb ik dit ingeplanned en komen jullie dit wel te weten.
Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal? Heeft iemand ideetjes wat ik kan doen als vervolg? Alle storylines zijn welkom!
Upvoten mag je altijd doen als je het verhaal wel leuk vind :)
XOXO CHAR
*1089 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...