*pov Ella*
-... EVERYTHING MEANS NOTHING IF I CAN'T HAVE YOU ...-
Ik werd wakker door de luide wekker, nu pas had ik door dat het vandaag de eerste schooldag was... Vol tegenzin stond ik op. Ik nam mijn outfit, en stapte in de douche. Ik had high-waist jeansbroek met een AC-DC t-shirt als outfit gekozen. (zie media, enkel had ze sneakers aan)
Ik nam een kom cornflakes en zette me even voor tv. Intussen kwam Elle er ook bijzitten.
E: morning
A: Hii had a Good sleep?
E: Yeah Great but from now on....
A: Yeah I know... school
E: Oeh is it this late, we need to leave!
A: Ow, Well i'll take my stuff!En zo waren we onderweg naar school...
We zaten bij een aantal vakken samen, maar niet bij ze allemaal doordat we andere studies volgden... We gingen naar onze lockers en daar namen we onze boeken die we nodig hadden voor de volgende les!
We spraken af dat we elkaar in de pauze in de kantine gingen zien, aan het tafeltje achteraan rechts bij de ramen!
De eerste les, chemie was begonnen. Ik ben niet zo goed in Chemie dus probeer ik goed op te letten!
Na de les liep ik weer naar mijn locker en kreeg ik opeens een aantal berichtjes op mijn gsm*ET phone home* (zo heette onze groepschat tussen ik, Elle en Tom (ik en Elle beginnen beiden met een e daarmee) voor duidelijkheid ik ben A van ellA)
E: @T We're meeting in the rightback at the window in the cafetaria, will I see you there?
T: @E @A I Will be there!
E: Perfect! I'm done at 1pm ...
A: I'm Done at 12.45pmMaar dit waren niet de enige berichten die binnen kwamen
*Unknown* (u van unknown)
U: Hey 😊
A: who are you? 🤨
U: can't say that...
A: creep... 😬
*change name to: *CREEP* *
U: I'm sorry it's not like that... 😓
A: Yeah right 🙄Wat een creep was dat zeg... hij kan me niet zeggen wie hij is, hij is echt super vaag...
*pov Shawn*
Ik was gisterenavond nog wat gaan praten met mijn zus (voor wie het vergeten is, elle is de zus van shawn), ik had toen ze naar de wc ging even haar gsm genomen voor het nummer van Ella... Ik heb het gevoel dat ze niet weet wie ik ben en dat vind ik wel eens leuk... Het is anders dan fans die me op school telkens aankijken en dergelijke. De oudere leerlingen gaan wel, die hebben mij al vaak gezien... Maar die eerstejaars niet, net als ieder begin van de maand zal ik weer overspoeld worden...
Het is vandaag de eerste schooldag... maar ik ben niet op school, ik ben in de studio om een nieuw nummer op te nemen. Ook gaan we vandaag alles regelen voor het hele album en dan over de tour.
Rond 10am heb ik pauze en stuur ik even een berichtje naar Ella... Ik zou haar graag beter leren kennen, maar hoop niet dat ze me ziet als de broer van Elle of de zanger Shawn Mendes... Daarmee zal ik ook niet meteen zeggen wie ik ben...
*BFe - A* --> (meaning = best friend of elle - ella, hij heeft haar er niet als ella ingezet omdat het anders te obvious is als Elle komt ofzo)
S: Hey 😊
A: who are you? 🤨
S: can't say that...
A: creep... 😬
S: I'm sorry it's not like that... 😓
A: Yeah right 🙄Ik had niet zo willen overkomen, maar ik wil ook niet dat ze right away weet wie ik ben... Dan zou ze me zeker niet beter willen leren kennen... Nu is de pauze gedaan, de bespreking is nu..
*pov Ella*
*skip even de lessen tot de middag*
"Hoi T" zeg ik wanneer ik aankom bij de tafel, en hem daar al zie zitten. "Hi A" zegt Tom vrolijk! "How are you? You seem so happy for the first day of school?" zeg ik. "I don't know why I'm so happy... I got kind of friend-zoned this morning, but I think that I'm just gonna give up on her" verteld hij. "You shouldn't give up! I think she might like you too, but I think she's afraid to say it... But time will help." Zeg ik hem. "Thanks for that advice, but I don't know..." zei Tom. Ik deed net mijn mond open om nog iets te zeggen, maar daar was Elle al.
A: Hi Elle, how was class?
E: Well, it's school. But it was more fun than high-school, that's for sure.
T: Yeah indeed, but still... School stays school you know.
A: Haha yeah, school...
A: How about we going out to the movies and afterwards to the mcdo or something? You can bring anyone you want!
T: That sounds great!
E: Yeah nice. My brother and Bri were maybe going to the movies so I can ask if we can join them.
A: No problem, but not to be rude or anything but your brother acts like a jerk...
E: Yeah I know, since our parents died he has changed... He isn't that nice anymore to ... some people (ze bedoelt zijn fans), and to me he's just nice when we're not in public. And when he's with his friends he is adorable.*Jup ik weet dat zijn ouders niet dood zijn, maar dit is een boek he ;) er zullen wel meerdere dingen niet kloppen.*
A: Oh... I'm so sorry to hear that...
E: Hey, what's wrong? You seem so distracted...
A: Well there is something...
T & E: You can tell us anything!
A: Well... I got these messages this morning... (and I showed them the texts that creepy guy had sent me...)
E: Those are actually really weird messages...
T: Yeah indeed, but I got to go. Class is starting in 10 minutes and I don't want to be late on the first day of school
E & A: Jups, we're going too. We'll see you at 7pm in our room.
T: See yah'De lessen verliepen goed, en ik keek uit naar deze avond! Eerst had ik Medische fysica & radioprotectie en daarna had ik economie, en dat had ik ook samen met ET.
Nu waren de lessen gedaan, morgen hadden we ook al vroeg les maar we gingen deze avond toch naar de film en de mcdo.
________________________________________________________________________________
Hee, wat vinden jullie al van het verhaal, nu gaat het verhaal eigenlijk pas beginnen, maar dat hebben jullie denk ik al gemerkt.
Nog tips of storylines? (you get a shoutout when I use your storyline ofc) - of als je een edit wilt ;)
XOXO CHAR
*1100 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...