Hoofdstuk 10. The morning after

135 2 3
                                    

*pov Ella*

Ik werd wakker in een vreemde kamer... Aan de muren hing een gitaar, partituren en wat familie en vriendenfoto's. Dan zag ik het, ik was in Shawn zijn kamer... Stilaan kwam gisterenavond terug gedruppeld in mijn hoofd. Ik was een beetje in paniek, ik had toch niet met Shawn in bed geslapen?? Niet dat ik dat erg zou vinden want die hij is wel cute, maar ik ben daar denk ik gewoon nog niet klaar voor...

Ik ging in de hoodie & boxershort die ik nog steeds aanhad, ik had een messy bun in mijn haar gedaan, en met een slaapkop ging ik naar de keuken.. Daar zag ik dat Shawn op de zetel lag te slapen. Op zich was ik wel relieved.

Ik liep door naar de keuken en daar bakte ik pancakes voor ons beiden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep door naar de keuken en daar bakte ik pancakes voor ons beiden. Ik nam ook voor elk een muffin, en zette nog een aantal dingen aan tafel. Tegen dat ik de tafel had gedekt, en de pancakes op een bord had gelegd (en mijn nutella pot in mijn kamer was gaan halen) hoorde ik een slaperige stem goeiemorgen zeggen.

S: Goodmorning.
A: Mornin' , did you sleep well?
S: Yeah, Bri and Elle just woke me up in the middle of the night.
A: Oehhhhhh, did they sleep together? Elle was already making breakfast. I was wondering why she made so much pancakes...
S: Haha, I don't know If they did. Well I guess now you now it.
A: thanks for sleeping on the couch by the way...
S: No problem...

Hij zette zich neer aan tafel. Ik pakte alvast een pancake en smeerde er Nutella op. Shawn keek me raar aan.

S: Wait whuttt???
A: What's wrong?
S: Euhm Nutella?
A: It's like the best thing in the world!
S: Whatever. (en hij lachte)

We aten ons ontbijt verder op.

S: What are your plans for today?
A: Euhm Netflix & Chill?
S: Oh no, we're going to somewhere then! If you don't mind...
A: Sure.
S: Do I need to go get some clothes for you? I guess you don't want to show yourself in that outfit...

Ik voelde me opeens wat onzeker worden, noemde hij mijn outfit nu lelijk? Okee nee, het was ook lelijk dacht ik in mezelf. Ik sta hier met wallen tot op de grond, met een slaperig hoofd, een random hoodie die veel te groot voor me was en een boxershort van Shawn... Hij merkte het denk ik want hij zei al snel dat hij me mooi vond, maar dat ik zo niet naar buiten hoefde te lopen. Ik voelde me rood worden...

Shawn verliet de kamer en ging een outfit halen.

*pov Shawn*

Ik klop aan bij Elle (en Brian momenteel toch). Bri deed open en keek me wat raar aan, ik vertelde even kort wat ik hier kwam doen en samen met Elle koos ik een outfit. Eerst gaf ze me nog een bordeaux lingeriesetje, onbewust keek ik er wat te lang naar, waardoor Elle het doorhad.

E: Shawn, Hellloooww.

Ik werd rood...

S: Sorry...
E: You're in love.

Ik werd nog roder... Ik wou het niet toegeven, maar diep vanbinnen was het wel waar...

S: Shut up! en ik lachte
E: Where are you going with her? Then I know which outfit I need to give to you.
S: We're going to the botanical gardens, and afterwards I'm planning on going to the falls.
E: Okay!

Ze geeft me dan ook een bikini, you never know. En daarna lopen we samen naar haar kleerkast waar ze een aantal outfits klaarlegt waaruit ik moet kiezen.

Dit is het dan uiteindelijk geworden, ze had wel zwarte nikes aan (Nike air thea)

Dit is het dan uiteindelijk geworden, ze had wel zwarte nikes aan (Nike air thea)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga terug naar de kamer, en overhandig haar alles. Ze keek me wat vragend aan bij de bikini maar ik zei dat dat nog niet zeker was. Het hangt af van het weer, de tijd en nog een aantal factoren.

Ze komt de kamer uit, en ik ben sprakeloos! Hoe kan je een simpele outfit aanhebben en er toch zo mooi uitzien, vroeg ik mezelf af...

*pov Ella*

Shawn komt terug binnen en overhandigd mij een outfit... Ik denk dat Elle hem wat heeft geholpen, het was te zien aan het gekozen lingeriesetje en de outfit in het algemeen, niet te uitdagend dus... Toen zag ik de bikini... Ik vroeg me af waarom hij me een bikini had meegegeven... Hij had mijn blik gemerkt want hij legde al snel uit dat het just in case was. Ik hoopte dat Elle me wat zou verklappen dus belde haar even op.

E: You're speaking with Elle.

A: Hi E! It's Ella here!

E: oh hi! Why are you calling? You are still going with Shawn right???

A: Yeah, I was just wondering if you knew where we are going.. What we're going to do, and why the hell there's a bikini in my hand.

E: Relax, you will enjoy it. The bikini depends on the weather and envy... You can choose it yourself.

A: Huh? I don't get it...

E: First he is going to take you to the first stop. There you're going to relax, and eat a bit. After eating your lunch he's probably going to take you to the next stop. There you can swim if you want. It is a place with an amazing view and you're really going to enjoy that part of Brisbane. 

A: Oh... Why won't you just tell me what we're doing? Anndddd why does Shawn have so much music thingies on his wall?

E: Well otherwise it isn't a surprise anymore. Oh and in the evening he's going to bring you to a third spot. But Bri, the boys and me are going to join you two on the second or third spot. Oh and we're going to camp on the third spot, so you need to come here first for a towel and your pajamas (Pyjama wordt zo genoemd in het engels. Je hebt verschillende schrijfwijzes maar deze wordt het meeste gebruikt.) And euhm I think it's better that he tells you it himself. But no worries he chose the right places, you won't be bothered.

A: Euhm I don't really understand you but I guess it's okay. But I've got to go! See yah. 

Ik kleedde me aan, en ging naar Shawn. Hij staarde me aan waardoor ik rood werd... Ik had hem verteld dat Elle zei dat we nog mijn pyjama (aka large tshirt en boxershort - yes I buy boxershorts because they are nice to wear) en een handdoek moesten halen en dat deden we voor we vertrokken.

________________________________________________________________________________

Comments here -->

Sorry ik ga deze dag nog 1 keer opsplitsen normaal :) sorry not sorry

Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!

XOXO CHAR

*1161 words*

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu