*pov Shawn*
Ik sta hier met iedereen nog wat geschrokken, van wat er daarnet is gebeurd, te wachten tot Elle en Ella naar buiten komen. Na een aantal minuten komen ze naar buiten, Ella haar gezicht is nog wat aan het glinsteren doordat ze daarnet geweend heeft. Ik voel dat ik wat rood word, ik probeer het gevoel te onderdrukken want nu is niet bepaald het moment... Ik zie haar nog even wat zeggen tegen Ella en dan komt Elle mijn richting uit
*not in my english mood, sorry - dus dit zal in het nederlands zijn, als je het echt wilt reageer dan even dan zal ik het wel aanpassen wanneer ik wel in mijn english mood zit*
E: Shawnie, kan ik je even apart spreken?
S: Ja, zeker. Kom laten we even daar gaan staan.
E: Ja, is goed. Dus, daarnet...
S: Ja? Wat was dat? Ik wou echt niet dat ze begon te wenen. Daarnet waren ik en de jongens nog bezig hoe ambetant we het vonden als iemand praatte tijdens de film, maar we het uiteindelijk zelf altijd doen... Daarmee dat we lachten, het was niet met haar.
E: Het is oke, je moet jezelf niet zo verdedigen.
S: Hoezo?
E: Ja... Euhm wel ik kan het je niet echt zeggen, maar ze heeft heel erg veel meegemaakt. Waardoor ze anderen niet snel vertrouwd en zeker niet als het dan doet denken aan een bepaald iemand of wanneer je een jongen bent.
S: Nja, is goed. Ik zal wat beter opletten op wat ik zeg en doe. Sorry sis, dit was echt niet de bedoeling... Nu heb ik weer jullie leuke avondje weer verpest...
E: Neen, hier kon je niets aan doen, en dat weet A ook wel.
S: A?
E: Ja, ik ben E en Ella is A. Omdat onze namen met dezelfde letter beginnen, hebben we onze laatste letter genomen. Dat spreekt en schrijft gemakkelijker.
S: Ohzo!
E: Komen jij en de rest ook nog even mee met ons naar de Mcdo?
S: Als Ella en Tom dat goed vinden, zou ik dat wel leuk vinden.
E: Oke, dan zal ik het hen even vragen!Elle liep meteen naar Ella en Tom en ze kreeg duidelijk de toestemming. Ze verkondigde het luid aan de boys, en gebaarde toen dat de jongens en ik hun moesten volgen. Samen vertrokken we richting de macdo, het was niet zo ver stappen.
Ik hield Ella in het oog. Ze was een klein mysterie voor mij... Niet dat ik dat erg vond. Bri zag me kijken en kwam al meteen naast me. Hij vroeg wat er daarnet gebeurd was. Ik vertelde hem wat Elle me had verteld. Hij is ook wel de enige aan wie dat ik alles kan vertellen. Het is allemaal een beetje fucked up.
We waren nog onderweg naar de Mcdo. Onbewust staar ik haar nog steeds aan. Dat merk ik doordat ze zich even omdraait en me aankijkt. Snel kijk ik weg.
*pov Ella*
Ik voelde dat iemand me al een hele tijd aanstaarde dus draaide ik me even om, om te zien wie het was. Ik voelde me een beetje blozen toen ik zag dat het Shawn was. We kwamen aan bij de Mcdo, E vroeg me waar ik wou dat we gingen zitten. Ik wees een grote tafel bij de ramen aan en daar gingen we zitten.
Ik vertelde E nog wat meer achtergrondinformatie over Arthur, dat ze als er weer zoiets gebeurd weet dat het door Arthur komt. De jongens zijn druk aan het babbelen, en ik moet zeggen dat ik me nog vrij op mijn gemak voel bij hen! Ze zijn heel erg vriendelijk. Het is echt al lang geleden dat ik me in het openbaar zo veilig en vertrouwd voelde.
E: Hoe was het op school vandaag eigenlijk?
A: Ik vond het eigenlijk wel leuk! Het is zo vrij en ik ben benieuwd naar de andere vakken! Deze vakken liggen me al beter dan de vakken uit High School, maar op zich zijn chemie en fysica ook wel herhaling van in high school.
E: En wat vind je nu van Australië?
A: GE-WEL-DIG, ook gewoon dat het nu winter is maar we nog zonder jas naar buiten kunnen. Ik weet ook wel dat dat niet altijd zo zal zijn maar wow just wow. Echt heel nice!Opeens voelde ik een hand op mijn rug, ik kromp ineen... Ik zag dat Shawn en Brian me wat bezorgd aankeken, de jongen was ook verschoten van mijn reactie en excuseerde zich meteen. Hij kwam onze bestelling brengen, en we zaten nogal fel opeen dus kon hij de plateaus er niet tussenin brengen om op de tafel te zetten. Daarmee dat hij zijn hand op mijn rug legde, om ruimte te vragen. Ik kan het hem ook helemaal niet kwalijk nemen, hij wist tenslotte niet wat ik had meegemaakt.
Het was allemaal supergezellig! We hebben veel gepraat en after all zijn de jongens wel nog leuk! Ik vond wel dat Shawn, Connor en Brian nogal veel naar me hebben gekeken, maar misschien verbeeld ik me dat. Ik ben nu wel vrij moe, we hadden ook nog wat alcohol meegenomen... De jongens zijn wel al legaal eh. Maar hierdoor ben ik wel nog meer moe geworden, ik had gelukkig nog niet te veel op want anders zou ik nu echt een wrak zijn oeps...
*still not in english mood*
A: He guys, ik ga door naar campus. Ik ben echt heel erg moe.
Iedereen: Is goed!
E: Zal ik met je meegaan?
A: Nee is niet nodig, ik ga wel alleen.
E: Please? Anders ben je zo alleen... Ik durf zelf niet alleen naar buiten, waarom zou jij dat dan wel willen in een nu nog ongeveer vreemde stad?
A: Haha, maar geen probleem hoor. Ik red me wel.
S: Ik zal wel meegaan, ik ben tenslotte ook wel moe aan het worden.Bri fluistert nog even iets in het oor van Shawn, en daarna staat Shawn op en komt hij mijn richting uit.
*dit stuk zal weer worden opgesplitst sorry, er kwam net een ideetje in mijn hoofd en dat is te lang om hier nog in te verwerken.*
________________________________________________________________________________
Comments here -->
Vinden jullie dat ik te langdradig bezig ben? Soms heb ik dat gevoel...
Wat hopen jullie dat er nog zal gebeuren? Ik denk eraan om sommigen een shoutout te geven, wat denken jullie?
Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!
XOXO CHAR
*1067 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...